Co sądzicie o tym wynalazku? |
Autor |
Wiadomość |
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
|
monter [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Kwi 2005|, 2005 09:37
|
|
|
No to moze byc nawet madre. Ciekawe jak dziala ?? Czy jest chetny do testow ?? |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |19 Kwi 2005|, 2005 10:02
|
|
|
Ja jestem chętny - tylko ceny tego wynalazku nie znam. Mój silnik jest stosunkowo słaby, więc wszelkie zmiany dynamiki odczuję od razu. |
|
|
|
|
tomdx [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Kwi 2005|, 2005 18:14
|
|
|
interesik przetestowałem na zasadzie widziwłem i sobie zrobiłem.. mozan to wykomac ze starego gaznika aleeeeeee po wielu testach stwierdziłem ze ma leprze osiagi jest dynamiczny nie krztusi sie aleee wachania wspalaniu miasto trasa sa ogromne niekrytykuje ale mie wkładam |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Kwi 2005|, 2005 22:16
|
|
|
sam jestem chetny ale: przede wszystkim srednica wynalazku. podobna jak w normalnej zwezce Venturiego. Czyli kopyta bym sie wiekszego nie spodziewal.
druga sprawa cos to w wygladzie jest bliskie mikserowi sonicznemu. nawet bardzo. w praktyce moze dzialc niezle. kuba jak kupisz to mozemy najpierw do mojego na probe zapodac
ale facet mnie rozwalil opisem dzialnia instalki przy zwyklym mikserze....wejdzcie na "schemat" i przeczytajcie opis przy zjdeciu nr 1.... heh chyba mu przesle zdjecie mojego miksera ktory ma dwa wejscia...od gory ciekawe czy tez mam krzywe tłoki
a na serio nie moge znalezc nigdzie porzadnego zdjecia z sonicznym. ma ktos? |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Kwi 2005|, 2005 22:46
|
|
|
mnostwo mikserów i wspomniany wyzej na www.rybacki.pl (facet sam pisze ze firma robi wedlug jego wzoru)
ale wtej firmie do OHC (jak sadze OHC jesli sie myle to niech ktos mnie z bledu wyprowadzi) polecaja takie cos :
pisze ze to jest dla scorpio 2.0 i Lucas a dla 2.0 i Bosch l-jetronic jest klasyczny prostokat pod przeplywomierz. troche sie pogubilem. popatrzcie na strone rybackiego w dziale miksery - do forda tam jest w pliku doc zdjecie zamonotwanego miksera do wersji lucas |
|
|
|
|
Staszek [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Kwi 2005|, 2005 13:57
|
|
|
Jeżli ma się głowę na karku to wiele rzeczy można stworzyć, sądzę że ten mikser jest troszkę podpatrzony ze sposobu rozpylania mieszanki w gaźniku , mi to przypomina jeden
z elementów z gaźnika z fordowskiej V-ki (odpowiednio powiększony).
Skoro ktoś na zasadzie prób błędów i doświadczeń stwierdził , że taki kształt gardzieli w gaźniku jest najlepszy, to może i dla gazu tak samo będzie.
Dla ścisłości chodzi mi o ten typ http://www.gazmikser.prv.pl/ |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Kwi 2005|, 2005 02:16
|
|
|
eeee - załóżcie blos-a to zobaczycie co to power na gazie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Kwi 2005|, 2005 10:20
|
|
|
Własnie Struna moze wreszcie cos napiszesz, jak to sie sprawuje, jak spalanie, koszty troche podsumuj jakie problemy... no przeciez lubisz pisac |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Kwi 2005|, 2005 10:26
|
|
|
póki co testuję i modyfikuję żeby uzyskac pelną moc auta. dołożylęm drugi reduktor al ecos jeszcze nie tak - chyba długość węży powoduje problem. ale nawet na jednym już zapierdzielało zajefajnie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Kwi 2005|, 2005 12:43
|
|
|
własnie na zdjeciu wydawało mi sie ze są dwa. nie lepiej jeden ale duzo wiekszy? taki ponad 140kW? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Kwi 2005|, 2005 12:46
|
|
|
no okazuje się że nei lepiej
widziałem u kolesia w safrane 3.0 V6 - też ma wielgaśny reduktor wielkiej mocy i dupa - brakowało koło 4 krpm powera - na dwóch zapieprza az miło i ma tyle samo powera co na benie. zresztą od niego to podpatrzyłem i zrobiłem a że akurat miałem pod ręką drugi reduktor to nie było problemu |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Kwi 2005|, 2005 12:56
|
|
|
kto pyta nie wielbłądzi czyli czekamy na raport-podsumowanie |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Kwi 2005|, 2005 13:00
|
|
|
jeszcze tylko jedna sesja na hamowni i będa wyniki z wykresami itp |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |22 Kwi 2005|, 2005 09:59
|
|
|
Podpytałem mojego gazownika na ten temat. Gośc mówi że to pic na wodę. Generalnie sposób wymieszania gazu, nie ma zanaczącego wpływu na dynamikę samochodu. Z tego co wyczytałem to przy tym mikserze musiałbym zmienić instalacje, tzn. załorzyć ręczny register. Nie wiem czy ma to jakikolwiek sens.
Teraz będę myślał nad BLOS'em. Struna napisz wszystko co o tym wiesz, ew. podaj jakiś link do strony o tym. |
|
|
|
|
|