$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Jak objechałem Audi 2,5 TDi
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak objechałem Audi 2,5 TDi
Autor Wiadomość
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |20 Lis 2009|, 2009 23:13   

brontozaur napisał/a:
bo diesle to oplowskie silniki
A ja powiem, że wcale wolne te oplowskie diesle nie są :574: Przynajmniej raz w tygodniu mam okazję pościgać się na trasie do pracy z Oplem Astrą 3. To ma silnik cDTi (czy jakoś takoś) i bodajże 150KM, a sądząc, że idzie jak ogupiałe i do tego dymi przy dawaniu w gaz, to pewnie ma podkręcony silnik :) I nie powiem, mam co z nim robić aby mu dotrzymać kroku :? Doszło już do tego, że jak mnie widzi, to wstępuje w niego demon szybkości :-D i dawaj w pedał gazu. A ja mu nigdy nie odmawiam rywalizacji :):
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
jesion6
[Usunięty]

Wysłany: |21 Lis 2009|, 2009 01:48   

jaroz napisał/a:
brontozaur napisał/a:
bo diesle to oplowskie silniki
A ja powiem, że wcale wolne te oplowskie diesle nie są :574: Przynajmniej raz w tygodniu mam okazję pościgać się na trasie do pracy z Oplem Astrą 3. To ma silnik cDTi (czy jakoś takoś) i bodajże 150KM, a sądząc, że idzie jak ogupiałe i do tego dymi przy dawaniu w gaz, to pewnie ma podkręcony silnik :) I nie powiem, mam co z nim robić aby mu dotrzymać kroku :? Doszło już do tego, że jak mnie widzi, to wstępuje w niego demon szybkości :-D i dawaj w pedał gazu. A ja mu nigdy nie odmawiam rywalizacji :):

I jemu przy takiej jezdzie spali 10 litrów, a Tobie 30 :) Cóż - takie czasy ;) Jednak i tak dźwięk silnika V6 lub V8 w benzynie (najlepiej na gaźniku) to jest to co lubie :)
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |21 Lis 2009|, 2009 04:31   

jesion6 napisał/a:
a Tobie 30
Gazu :) (czyli jakby 15L beny),więc nie tak źle. I to chwilowo :P
jesion6 napisał/a:
dźwięk silnika V6
bezcenny :D
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |23 Lis 2009|, 2009 11:27   

jaroz napisał/a:
jesion6 napisał/a:
a Tobie 30
Gazu :) (czyli jakby 15L beny),więc nie tak źle. I to chwilowo :P
jesion6 napisał/a:
dźwięk silnika V6
bezcenny :D


ja tam zawsze mowie ze mnie nie stac na oszczedne auta :D
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |23 Lis 2009|, 2009 14:14   

Wczoraj jakiś turboWagen kombi mnie ganiał po Puławskiej, ale trafił na srebrne cacko i jakoś nie dał rady.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
nk3
[Usunięty]

Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 17:38   

brontozaur napisał/a:
Witam

Kwintesencją tego tematu mógł by być post kolegi adamf, ale każdy jest inny i każde auto jest inne.
Co do silników ze stajni VAG to 1,9 115 i 130 (pompowtrysk) koni fajnie jeździ w golfie, leonie, A3 i A4, i nie wiele potrzeba żeby dodać bez obaw po kilkanaście koni. Ktoś wspominał saaby, to można się obawiać jedynie benzyn bo diesle to oplowskie silniki.
Temat bardzo się rozrósł, i to dobrze, to teraz może dostarczmy do tematu jeszcze więcej faktów do omawiania. Może koledzy z Krakowa i okolic spotkali by się w którąś z najbliższych niedzieli czy innych dni i porównali swoje skorki, każdy z nas zna swoje auto i wie czy jest zajechane czy nie (z FST wynika że większość aut jeździ super).
A i jeszcze jedno nie piszcie że stajecie w szranki z S-ki a już na pewno nie S6, to jest inna liga. No chyba że na A6 1,9 Tdi było czerwone S i małe "line" to wtedy się zgodzę że koś objechał eSkę.


Poczytaj o silinku 3.0tid w saabie, tego silnika w tym samochodzie bym się obawiał :)
 
 
Jason 
Member 099



Auto: Mondeo 2.2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Maj 2004
Skąd: Gt Harwood
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 17:57   

A ja i tak wasze Vmy i TDI Vw i inne 2.3 objade. Waski widzial, moze i na cosa bym sie zawzial. :)
PZDRA
_________________
ESCORT 1.6 XR3 83 + LPG
SCORPIO GL 2.0i 86 + LPG
SCORPIO ULTIMA 2.3 97
ALFA 156 1.6TS 01
MONDEO 1.8 01
MONDEO 2.5 V6 02
AUDI A6 2.4 V6 00
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 17:59   

ile ta audawka ma kucy i momentu i ile waży ?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Jason 
Member 099



Auto: Mondeo 2.2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Maj 2004
Skąd: Gt Harwood
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 18:06   

http://www.autocentrum.pl...-2.4-170km.html
_________________
ESCORT 1.6 XR3 83 + LPG
SCORPIO GL 2.0i 86 + LPG
SCORPIO ULTIMA 2.3 97
ALFA 156 1.6TS 01
MONDEO 1.8 01
MONDEO 2.5 V6 02
AUDI A6 2.4 V6 00
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 18:25   

wychodzi że mocy i momentu na kilogram audica ma więcej ( co prawda niewiele ale jednak ) . Do tego jak w manualu to pewnie jest w stanie postawić sie do kosa a być może nawet i go objechać ( zależy jak wygląda rozkład momentu i mocy - no ale to też na 4 wałkach więc pewnie w miarę podobnie do kosa ) . Z drugiej strony FWD więc na starcie może nieco zmięknąć, no ale jak już trakcję załapie to na pewno idzie nieźle :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 18:50   

zależy kto wypęka na łuku . chociaż dzwon przy 200 bokiem w drzewo to średnia przyjemność .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 19:13   

a co ma łuk do tego i jakiś dzwon przy 200 ?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
brontozaur 



Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 19:44   

nk3 napisał/a:
Poczytaj o silinku 3.0tid w saabie

Oczywiście że należy się go obawiać no 350 Nm robi dobrą robotę.
_________________
Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 19:48   

Struna napisał/a:
a co ma łuk do tego i jakiś dzwon przy 200 ?


Jak stracisz przyczepnosc przy 200 to lecisz w krajobraz nie ? ;)
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 19:56   

Pershing napisał/a:
Jak stracisz przyczepnosc przy 200 to lecisz w krajobraz nie ? ;)
ale po co masz tracić przyczepność przy takiej prędkości ? dla draki ? ;)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group