Jak objechałem Audi 2,5 TDi |
Autor |
Wiadomość |
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |20 Lis 2009|, 2009 23:13
|
|
|
brontozaur napisał/a: | bo diesle to oplowskie silniki | A ja powiem, że wcale wolne te oplowskie diesle nie są Przynajmniej raz w tygodniu mam okazję pościgać się na trasie do pracy z Oplem Astrą 3. To ma silnik cDTi (czy jakoś takoś) i bodajże 150KM, a sądząc, że idzie jak ogupiałe i do tego dymi przy dawaniu w gaz, to pewnie ma podkręcony silnik I nie powiem, mam co z nim robić aby mu dotrzymać kroku Doszło już do tego, że jak mnie widzi, to wstępuje w niego demon szybkości i dawaj w pedał gazu. A ja mu nigdy nie odmawiam rywalizacji |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
jesion6 [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Lis 2009|, 2009 01:48
|
|
|
jaroz napisał/a: | brontozaur napisał/a: | bo diesle to oplowskie silniki | A ja powiem, że wcale wolne te oplowskie diesle nie są Przynajmniej raz w tygodniu mam okazję pościgać się na trasie do pracy z Oplem Astrą 3. To ma silnik cDTi (czy jakoś takoś) i bodajże 150KM, a sądząc, że idzie jak ogupiałe i do tego dymi przy dawaniu w gaz, to pewnie ma podkręcony silnik I nie powiem, mam co z nim robić aby mu dotrzymać kroku Doszło już do tego, że jak mnie widzi, to wstępuje w niego demon szybkości i dawaj w pedał gazu. A ja mu nigdy nie odmawiam rywalizacji |
I jemu przy takiej jezdzie spali 10 litrów, a Tobie 30 Cóż - takie czasy Jednak i tak dźwięk silnika V6 lub V8 w benzynie (najlepiej na gaźniku) to jest to co lubie |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |21 Lis 2009|, 2009 04:31
|
|
|
jesion6 napisał/a: | a Tobie 30 | Gazu (czyli jakby 15L beny),więc nie tak źle. I to chwilowo jesion6 napisał/a: | dźwięk silnika V6 | bezcenny |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Lis 2009|, 2009 11:27
|
|
|
jaroz napisał/a: | jesion6 napisał/a: | a Tobie 30 | Gazu (czyli jakby 15L beny),więc nie tak źle. I to chwilowo jesion6 napisał/a: | dźwięk silnika V6 | bezcenny |
ja tam zawsze mowie ze mnie nie stac na oszczedne auta |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |23 Lis 2009|, 2009 14:14
|
|
|
Wczoraj jakiś turboWagen kombi mnie ganiał po Puławskiej, ale trafił na srebrne cacko i jakoś nie dał rady. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
nk3 [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 17:38
|
|
|
brontozaur napisał/a: | Witam
Kwintesencją tego tematu mógł by być post kolegi adamf, ale każdy jest inny i każde auto jest inne.
Co do silników ze stajni VAG to 1,9 115 i 130 (pompowtrysk) koni fajnie jeździ w golfie, leonie, A3 i A4, i nie wiele potrzeba żeby dodać bez obaw po kilkanaście koni. Ktoś wspominał saaby, to można się obawiać jedynie benzyn bo diesle to oplowskie silniki.
Temat bardzo się rozrósł, i to dobrze, to teraz może dostarczmy do tematu jeszcze więcej faktów do omawiania. Może koledzy z Krakowa i okolic spotkali by się w którąś z najbliższych niedzieli czy innych dni i porównali swoje skorki, każdy z nas zna swoje auto i wie czy jest zajechane czy nie (z FST wynika że większość aut jeździ super).
A i jeszcze jedno nie piszcie że stajecie w szranki z S-ki a już na pewno nie S6, to jest inna liga. No chyba że na A6 1,9 Tdi było czerwone S i małe "line" to wtedy się zgodzę że koś objechał eSkę. |
Poczytaj o silinku 3.0tid w saabie, tego silnika w tym samochodzie bym się obawiał |
|
|
|
|
Jason
Member 099
Auto: Mondeo 2.2
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 25 Maj 2004 Skąd: Gt Harwood
|
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 17:57
|
|
|
A ja i tak wasze Vmy i TDI Vw i inne 2.3 objade. Waski widzial, moze i na cosa bym sie zawzial.
PZDRA |
_________________ ESCORT 1.6 XR3 83 + LPG
SCORPIO GL 2.0i 86 + LPG
SCORPIO ULTIMA 2.3 97
ALFA 156 1.6TS 01
MONDEO 1.8 01
MONDEO 2.5 V6 02
AUDI A6 2.4 V6 00 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 17:59
|
|
|
ile ta audawka ma kucy i momentu i ile waży ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Jason
Member 099
Auto: Mondeo 2.2
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 25 Maj 2004 Skąd: Gt Harwood
|
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 18:06
|
|
|
http://www.autocentrum.pl...-2.4-170km.html |
_________________ ESCORT 1.6 XR3 83 + LPG
SCORPIO GL 2.0i 86 + LPG
SCORPIO ULTIMA 2.3 97
ALFA 156 1.6TS 01
MONDEO 1.8 01
MONDEO 2.5 V6 02
AUDI A6 2.4 V6 00 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 18:25
|
|
|
wychodzi że mocy i momentu na kilogram audica ma więcej ( co prawda niewiele ale jednak ) . Do tego jak w manualu to pewnie jest w stanie postawić sie do kosa a być może nawet i go objechać ( zależy jak wygląda rozkład momentu i mocy - no ale to też na 4 wałkach więc pewnie w miarę podobnie do kosa ) . Z drugiej strony FWD więc na starcie może nieco zmięknąć, no ale jak już trakcję załapie to na pewno idzie nieźle |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 18:50
|
|
|
zależy kto wypęka na łuku . chociaż dzwon przy 200 bokiem w drzewo to średnia przyjemność . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 19:13
|
|
|
a co ma łuk do tego i jakiś dzwon przy 200 ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 19:44
|
|
|
nk3 napisał/a: | Poczytaj o silinku 3.0tid w saabie |
Oczywiście że należy się go obawiać no 350 Nm robi dobrą robotę. |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 19:48
|
|
|
Struna napisał/a: | a co ma łuk do tego i jakiś dzwon przy 200 ? |
Jak stracisz przyczepnosc przy 200 to lecisz w krajobraz nie ? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Lis 2009|, 2009 19:56
|
|
|
Pershing napisał/a: | Jak stracisz przyczepnosc przy 200 to lecisz w krajobraz nie ? | ale po co masz tracić przyczepność przy takiej prędkości ? dla draki ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|