$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - szybka porada dot. lapka
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
szybka porada dot. lapka
Autor Wiadomość
Darol
[Usunięty]

Wysłany: |19 Paź 2009|, 2009 19:50   

SL500 to cos w rodzaju nastepcy R60/R61, mam nadzieje ze posiadacze serii R sie nie obraza ale R jest bardzo plastikowy skrzypiacy i lubiacy pekac. Szczegolnie paradoksalne jest to ze lubi pekac w R wewnetrzna rama magnezowa ktora przenosi 99% obciazen bo na zewnatrz jest slaby plastik. Sl 500 jest podobny w tej kwestii, zdecydowanie lepiej kupic starszego T60/T61, choc mysle ze nawet R60/R61 jest lepszy od sl500

Tutaj test organloeptyczno palcowy

http://www.youtube.com/wa...player_embedded
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |19 Paź 2009|, 2009 20:05   

Darol napisał/a:
jest bardzo plastikowy skrzypiacy i lubiacy pekac. Szczegolnie paradoksalne jest to ze lubi pekac w R wewnetrzna rama magnezowa ktora przenosi 99% obciazen bo na zewnatrz jest slaby plastik

Jakby to powiedzieć... bzdury :)
Co ja co, ale niskiej wytrzymałości mechanicznej zarzucić nie można nawet serii R. A nie piszę tego jako użytkownik, ale jako ktoś, kto od wielu lat żyje z napraw tego typu sprzętu.
I nie porównuj proszę sprzętu, który jest 2, 3 razy droższy (seria T do R).
Owszem, ogólnie można przyjąć, że wszystkie laptopy są dużo słabsze od ich poprzedników... ale cóż, tutaj też, jak w naszych Mk-3 zaczęli rządzić księgowi ;)
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |19 Paź 2009|, 2009 20:35   

Adam_2000 napisał/a:

Co ja co, ale niskiej wytrzymałości mechanicznej zarzucić nie można nawet serii R. A nie piszę tego jako użytkownik, ale jako ktoś, kto od wielu lat żyje z napraw tego typu sprzętu.
I nie porównuj proszę sprzętu, który jest 2, 3 razy droższy (seria T do R).


nooo ja tez jakos niemialem zlych doswiadczen z seria R, nie mialem tego wiele w rekach i za wiele w pracy(moze kilkanascie sztuk) ale na uszkodzneia mechaniczne nie narzekalismy.
co do ceny seri T i seri R to roznica jest spora i dlatego tez kupic wole za jakies rozsadne pieniadze SL500 niz sie pchac w jakas serie T.

mam T61 i ona do tyrania jest dobra bo trwala, a SL500 ma byc do domu dla zony :)
wiec watpie zeby ja jakos strasznie masakrowala(chociaz po mojej klawiaturze w T61 sie przeszla jak ja niepoatrznie postawilem za zaslona w drzwiach balkonowych :-d :-d :-d :-d
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
Ostatnio zmieniony przez sobolaqe |19 Paź 2009|, 2009 21:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |19 Paź 2009|, 2009 20:47   

Darol napisał/a:
R jest bardzo plastikowy skrzypiacy i lubiacy pekac. Szczegolnie paradoksalne jest to ze lubi pekac w R wewnetrzna rama magnezowa ktora przenosi 99% obciazen bo na zewnatrz jest slaby plastik.
- nie zgodzę się, skoro u mnie wytrzymał budowy i to bez serwisu, to jest to mocna bestia. Ma półtora roku i jeszcze chodzi. Asus z dawnej serii wytrzymał rok, Fuji - siemens miesiąc (paskuctwo za 4 koło - nigdy więcej) HP dwa latka, aristo 6 miesięcy (nie licząc zawiasów ekranu - 3 x w tygodniu dokręcane), składak z początku wieku made in Taiwan - 2,5 roku i jeszcze chodził potem z 1,5 roku u kogoś innego - jedyny, którego nie zajechałem ....
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
Darol
[Usunięty]

Wysłany: |19 Paź 2009|, 2009 21:12   

Ja swego czasu tezy zylem z takich napraw i pisze po prostu to co widzialem, moze u mnie w Szczecinie wala mlotkami po tych lapkach tego to juz nie wiem, ale widzialem 3 moze 4 sztuki R60 z peknieta ramka magnezowa przy lewym zawiasie, efekt byl taki ze przy otwieraniu robila sie szpara bo plastik zamiast ramy przenosil obciazenia. A tak to duzo polamanych rogow palmerstow, klap matryc czy dolej obudowy. W serii T6Xx tez to sie zdarzalo oczywiscie ale rzadziej, Ja o swojego lapka dbam wiec czy bym mial R czy T u mnie by wygladal tak samo, podejrzewam ze u wiekszosci uzytkownikow forum byloby podobnie, ale sa jeszcze ludzie "myslacy"... inaczej i to od nich najczesniej trafia sprzet do naprawy.

I bede sie upierac Ze R60 skrzypi a T60 nie ;) radze postawic dwa obok siebie i wciskac palmerst palcem w okolicy spacji
Ostatnio zmieniony przez Darol |19 Paź 2009|, 2009 21:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |19 Paź 2009|, 2009 22:07   

wiesz, zawsze nalezy brac poprawke na to ze uzytkownicy sa zdolni ponad przecietnie.
slowo "uzyszkodnik" nie bieze sie z niczego :)

ja wiele lat przepracowalem jako support roznej masci userow i to co oni potrafia wymyslec to mozna godzinami opowiadac.

wez poprawke ze skoro piszesz ze zyles z naprawiania notebookow to jak rozumiem trafialy do ciebie one juz popsute :-d co za tym idzie widziales najczestrze usterki(tu sie zgodze) ale widziales same uszkodzone egzemplarze co niekoniecznie moze byc dobra probka do tego zeby oceniac ich awaryjnosc.
bynajmniej nikogo nie krytykuje(wiedze napewno masz na ten temat co juz pokazales kilka razy) ale ja na przykladzie setek sztuk notebookow uzywanych na codzien nie uwazam zeby jakos przykladowo T4x bylo mocno awaryjne a juz widzialem T41 z peknietym zawiasem :D
nie wiem co ktos z nia zrobil ale ja swoja(T42) wywijalem za matryce na wszelkie sposoby, czesto nosze swoja t61 za matryce i nie widze zeby cos im dolegalo. sa cale i maja sie niezle mimo ze ich nie oszczedzam.

widzialem t42 z rozwalona matryca po punktowym strzale w obudowe(na obudowie matrycy praktycznie niebylo sladu, widac bylo tylko pod swiatlo maly punkcik) ale matryca cala peknieta. widzialem tez dlugopisy czy pendrive zamkniete miedzy klawiatura a matryca(rowniez w T42) i matryce cale .....

przypadki sa napraaaaawde rozne, ciezko powiedziec co niektorzy potrafia zrobic z kazdym sprzetem :-d :-d
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |20 Paź 2009|, 2009 00:29   

sobolaqe napisał/a:
chociaz Struna chyba mial/ma Acera i jakos nie narzekal
e daj spokój, ten co miałem to co prawda nie psuł się ale wydajnościowo był mizerny ( no ale to tylko celeron był i to niemobilowy jeszcze więc się nie ma czego spodziewać. Chłodzenie też miał mizerne - ale się nie psuł. )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Jason 
Member 099



Auto: Mondeo 2.2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Maj 2004
Skąd: Gt Harwood
Wysłany: |20 Paź 2009|, 2009 14:31   

Tez mam Acera juz ponad rok i smiga jak ta lala. Matka ma podobnego juz 2 lata i zero problemow
_________________
ESCORT 1.6 XR3 83 + LPG
SCORPIO GL 2.0i 86 + LPG
SCORPIO ULTIMA 2.3 97
ALFA 156 1.6TS 01
MONDEO 1.8 01
MONDEO 2.5 V6 02
AUDI A6 2.4 V6 00
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |21 Paź 2009|, 2009 12:00   

zobaczymy kiedy sie moj zepsuje a na razie 6 mies i chodzi super - tyle ze ja z nim po budowach nie latam wiec czolg mi nie potrzebny
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |21 Paź 2009|, 2009 12:02   

Katujemy w robolu lapki ze znaczkiem NTT corrino, jak na razie jestem zadowolony, mój już dostał kluczem do kół i poza wgnieceniem w jakiejś takiej aluminiowej (czy coś) obudowie nie ma żadnych innych następstw ;)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |21 Paź 2009|, 2009 12:20   

pablo19 napisał/a:
ze znaczkiem NTT

Tośta se spszenty wybrali ;)
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |21 Paź 2009|, 2009 12:51   

Adam_2000 napisał/a:
pablo19 napisał/a:
ze znaczkiem NTT

Tośta se spszenty wybrali ;)

pszetark był i o
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |29 Paź 2009|, 2009 21:21   

pablo19 napisał/a:
Adam_2000 napisał/a:
pablo19 napisał/a:
ze znaczkiem NTT

Tośta se spszenty wybrali ;)

pszetark był i o


no i znów księgowi :) . najpierw banany na twarzach bo tanio ... . banany szybko gniją .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |29 Paź 2009|, 2009 21:49   

gufer-posepny napisał/a:

no i znów księgowi :) . najpierw banany na twarzach bo tanio ... . banany szybko gniją .


mialem z taka firma do czynienia w poprzedniej pracy.
sprzetu szukali na zasadzie przegladania ulotek reklamowych z Makro czy jakis takich sklepow.
jak im proponowalismy porzadny sprzet to oni pokazywali ulotke ze tu tez maja notebooka i maja go taniej wiec oni wola to.
no i kupili tak walasnie okazyjnie Acery.

jeden padl, to dalismy im naszego zastepczego notebooka a tego poslalismy do serwisu. dobrze ze oni dostawali zastepczy sprzet bo na Acera czekalismy 3 mies :-d
ale jak drugi padl to juz powiedzielismy ze na kolejne 3 mies to my im sprzetu nie damy, no i byl placz.
ale pozniej juz kupowali sprzet po wiekszym zastanawieniu sie a nie ten najtanszy.
poki sprzet ma sluzyc do zabawy to mozna brac co sie chce, ale jak sprzet ma pracowac to trzeba juz wg mnie bardziej senownie wybierac
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |29 Paź 2009|, 2009 22:35   

My się dwoimy i troimy, żeby napisać tak specyfikację, żeby oferent zapodał sprzęt o którym myślimy, ale oczywiście są pewne granice których nie możemy przekroczyć i tu już zostaje siedzenia i modlenie się, żeby oferent nie znalazł czegoś innego co odpowiada specyfikacji ;)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group