Połozenie zmieniarki |
Autor |
Wiadomość |
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |15 Wrz 2009|, 2009 09:21
|
|
|
Struna napisał/a: | Ta co ja miałem ( wielorybowa na 6 CD ) to ta zmiana absolutnie nic nie daje. |
W takim przypadku są tylko dwie możliwości
1.Miałeś uszkodzone zawieszenie w zmieniarce lub optykę
2.Nie potrafiłeś zaobserwować różnicy
Struna napisał/a: | świetnie,że Wam to coś daje, ja tylko mówię jak miała moja |
Nie zapominaj o tym , że Twoja miała problemy z laserem |
_________________ Scorpio forever |
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |15 Wrz 2009|, 2009 09:24, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Wrz 2009|, 2009 10:56
|
|
|
ford2fast napisał/a: | Nie zapominaj o tym , że Twoja miała problemy z laserem | nie miała, ot po prostu po tylu latach j jesak i każda była nieco zakurzona. A że człek z napędami CD/DVD i innymi wynalazkami miał w "karierze" do czynienia to się i zabrał za porządną konserwację. Po czyszczeniu czytało każdą płytkę a przed to grymasiło.
ford2fast napisał/a: | 1.Miałeś uszkodzone zawieszenie w zmieniarce lub optykę | muszę Ciebie rozczarować, niestety nie było uszkodzone. Nowy właściciel zmieniarki używa i o ile wiem działa mu bezproblemowo. ford2fast napisał/a: | 2.Nie potrafiłeś zaobserwować różnicy | a co tam do obserwowania. Jadna sprężynka na wysięgniku, której mocowanie można zmienić właśnie selektorem. Owszem ona się ustawia jakby w kierunku jaki się wybierze ale to gdzie ona jest podczepiona nie ma żadnego wpływu moim zdaniem na pracę całości. W każdym razie, jakbym sobie tego nie ustawił to i tak działało dobrze.
Nie chcę nikogo przekonywać, że tak jest. Wiem natomiast jak to wygląda bo to na kawałeczki rozbierałem ( już tego robił nie będe nigdy bo to popieprzone zdrowo jest ) i wiem co widziałem
Reasumując: Opinia jak dupa - każdy ma swoją. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |15 Wrz 2009|, 2009 11:56
|
|
|
Cytat: | Reasumując: Opinia jak dupa - każdy ma swoją. |
Z tym się zgodzę
Natomiast konstruktorzy zmieniarek mają swoje powody aby zaprojektować selektor położenia w zależności od pozycji pracy zmieniarki
Struna napisał/a: | ford2fast napisał/a:
1.Miałeś uszkodzone zawieszenie w zmieniarce lub optykę
muszę Ciebie rozczarować, niestety nie było uszkodzone. Nowy właściciel zmieniarki używa i o ile wiem działa mu bezproblemowo. |
Wybacz ale nie wydaje mi się , aby Twoje kompetencje pozwoliły na ocenę zawieszenia zmieniarki
Ja również takich nie posiadam
Wiem natomiast , że poduszki zawieszenia mechanizmu zmieniarki nie muszą być rozerwane , aby były uszkodzone i domagały się wymiany
To nie poduszki w samochodzie |
_________________ Scorpio forever |
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |15 Wrz 2009|, 2009 11:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |15 Wrz 2009|, 2009 12:01
|
|
|
A ja takiego cuda nie zaobserwowałem . Za to wiem że w chłodne dni albo nocą czyta każde cd i bez marudzenia . W upał to pierwsze 2 utwory i koniec . Głowica nowa . Ale ktoś tam macał już więc przyczyna jest . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Wrz 2009|, 2009 12:04
|
|
|
ford2fast napisał/a: | Natomiast konstruktorzy zmieniarek mają swoje powody aby zaprojektować selektor położenia w zależności od pozycji pracy zmieniarki | może też z tego powodu otwór do zmiany pozycji w mojej był zaklejony, że akurat w tym modelu to nic nie dawało ford2fast napisał/a: | Wybacz ale nie wydaje mi się , aby Twoje kompetencje pozwoliły na ocenę zawieszenia zmieniarki | Roman, ja Ciebie nie mam zamiaru przekonywać, Ty i tak wiesz lepiej i jesteś niereformowalny. Ot mówię co sądzę i widziałem. Czy w to ktoś wierzy czy nie to mnie ani grzeje ani ziębi.
Ja swojej zmieniarki nigdy nie miałem zamocowanej jak fabryka kazała, więc nie było dla mnie dziwne że jak auto podskoczyło to gubiła się. Nie winię za to zawieszenia ani selektora. O wiele lepiej było jak ją wpakowałem d schowka po stronie pasażera. A już wogóle jest najlepiej jak ją zastąpiłem zmieniarką MP3. Z racji innego nośnika nie mam mowy o przeskakiwaniu |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |15 Wrz 2009|, 2009 12:17
|
|
|
Struna napisał/a: | może też z tego powodu otwór do zmiany pozycji w mojej był zaklejony, że akurat w tym modelu to nic nie dawało |
Otwory w obudowie zmieniarki należy zaklejać aby zapobiegać dostawaniu się kurzu do wnętrza urządzenia
Piszą o tym bardzo często producenci zmieniarek w instrukcjach montażowych
Struna napisał/a: | Ja swojej zmieniarki nigdy nie miałem zamocowanej jak fabryka kazała, więc nie było dla mnie dziwne że jak auto podskoczyło to gubiła się. |
Jeżeli zmieniarka nie jest prawidłowo zamontowana to rzeczywiście położenie selektora praktycznie niewiele zmienia |
_________________ Scorpio forever |
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |15 Wrz 2009|, 2009 12:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Wrz 2009|, 2009 12:51
|
|
|
zamontowanie polagało na położeniu jej w bagażniku luzem PO jakimś czasie wpakowałem do schowka, to był całkiem sensowny manewr. Stelaża jakos mi się nigdy nei chciało zamontować. Sprzedałem razem ze zmieniarką, może sobie Adam stelaż użyje, a może też mu będzie leżakował jak i mnie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |15 Wrz 2009|, 2009 14:13
|
|
|
Struna napisał/a: | a swoją rozbierałem na kawałki, żeby sie dostać do soczewki lasera, także jakby nieco mam pojęcie o czym mówię | Ja swoją też rozbierałem (Pioneer) i widziałem na jakiej zasadzie to działa i dlaczego warto pilnować V i H |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Wrz 2009|, 2009 14:17
|
|
|
ja nie wiem jaką miałem, FORD miała napisane. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |15 Wrz 2009|, 2009 14:17
|
|
|
ford2fast napisał/a: | Jeżeli zmieniarka nie jest prawidłowo zamontowana to rzeczywiście położenie selektora praktycznie niewiele zmienia | Co wyklucza prawidłowe podejście do tematu no bo jak to traktować - Struna napisał/a: | zamontowanie polagało na położeniu jej w bagażniku luzem | |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
|