Połozenie zmieniarki |
Autor |
Wiadomość |
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Wrz 2009|, 2009 20:27 Połozenie zmieniarki
|
|
|
Koledzy, jak ustwic tą wajchę w zmieniarce na V czy na H, zmieniarka z przeznaczeniem do sedana. |
|
|
|
|
Jason
Member 099
Auto: Mondeo 2.2
Wiek: 43 Dołączył: 25 Maj 2004 Skąd: Gt Harwood
|
Wysłany: |12 Wrz 2009|, 2009 21:18
|
|
|
A jak bedziesz montowal? H (poziomo) czy V (pionowo)? |
_________________ ESCORT 1.6 XR3 83 + LPG
SCORPIO GL 2.0i 86 + LPG
SCORPIO ULTIMA 2.3 97
ALFA 156 1.6TS 01
MONDEO 1.8 01
MONDEO 2.5 V6 02
AUDI A6 2.4 V6 00 |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |12 Wrz 2009|, 2009 23:27
|
|
|
Jankesie, jak byś uważnie czytał to co na czacie Ci pisałem (Marcin zresztą również) to byś wiedział. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Wrz 2009|, 2009 08:09
|
|
|
Zysio napisał/a: | Jankesie, jak byś uważnie czytał to co na czacie Ci pisałem (Marcin zresztą również) to byś wiedział. |
sami dodaliście " czy jakoś tak" więc wolałem się upewnić, a dwa to teraz przynajmniej zostanie na forum dla potomnych. |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |13 Wrz 2009|, 2009 08:42
|
|
|
Jankes napisał/a: | teraz przynajmniej zostanie na forum dla potomnych. |
Niby tak bo nie każdy zatrybi że: H to horizontal (poziomo) ,a V to vertical (pionowo). |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
Ostatnio zmieniony przez Adam73 |13 Wrz 2009|, 2009 08:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Wrz 2009|, 2009 23:23
|
|
|
ja to sobie sprawdzałem jak rozbierałem, nic to nie daje jak to przestawisz. Będzie robić tak samo. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |13 Wrz 2009|, 2009 23:34
|
|
|
jednal roznica jet
sprawdzane na innej zmieniarce
po to jet zawieszenie aby je ustawic |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Wrz 2009|, 2009 07:00
|
|
|
Struna napisał/a: | ja to sobie sprawdzałem jak rozbierałem, nic to nie daje jak to przestawisz. Będzie robić tak samo. |
dokładnie, rozebrałem do czyszczenia, chodziła sobie bez obudowy, przewracana na każda strunę i zawsze chodziła, pozostaje mi zrobienie uchwytu do habety, a może Ktoś ma jakiś zbędny uchwyt od kombi |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |14 Wrz 2009|, 2009 07:29
|
|
|
Jankes napisał/a: | przewracana na każda strunę |
Ale aż tak w to Struny nie mieszaj |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Wrz 2009|, 2009 07:48
|
|
|
Zysio napisał/a: | Jankes napisał/a: | przewracana na każda strunę |
Ale aż tak w to Struny nie mieszaj |
heh, miało być stronę, zmęczenie daje znać o sobie |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Wrz 2009|, 2009 10:33
|
|
|
Kevin Xy napisał/a: | jednal roznica jet
sprawdzane na innej zmieniarce
po to jet zawieszenie aby je ustawic | ja lukałem na swojej. Może masz inną. Ta co ja miałem ( wielorybowa na 6 CD ) to ta zmiana absolutnie nic nie daje. Ta wajcha od pozycji nie jest z niczym sprzężona - jedynie z jedną sprężynką, która i tak nie stabilizuje mechanizmu. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |14 Wrz 2009|, 2009 11:45
|
|
|
ja sprawdzalem na alpinie wlasnie |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Wrz 2009|, 2009 11:50
|
|
|
a to alpina jest ? nie znam się. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |14 Wrz 2009|, 2009 17:52
|
|
|
Struna napisał/a: | nic to nie daje jak to przestawisz. Będzie robić tak samo. | Nie sądzę. Ja miałem Pioneera i robiło różnicę. Może nie robi na gładkiej drodze, ale już na kiepskiej - tak. Kevin Xy napisał/a: | jednal roznica jet | Kev ma rację, a poza tym potwierdza moje spostrzeżenia. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Wrz 2009|, 2009 01:00
|
|
|
świetnie,że Wam to coś daje, ja tylko mówię jak miała moja, a swoją rozbierałem na kawałki, żeby sie dostać do soczewki lasera, także jakby nieco mam pojęcie o czym mówię w kwestii takiej zmieniarki jaką miałem ( oryginał ford do mk3 na 6 cd ) |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|