$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Czy tez tak macie? (zalewanie?)
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy tez tak macie? (zalewanie?)
Autor Wiadomość
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |12 Kwi 2005|, 2005 10:22   Czy tez tak macie? (zalewanie?)

Zauwazylem, ze w scorpio jesli uruchamiam silnik po przerwie (na tyle dlugiej zeby ostygl) i przelacze na gaz a nastepnie w czasie powiedzmy do minuty wylacze (np. dojade do sklepu) to pozniej mam problemy z odpalenie i smierdzi gazem - wszystko wskazuje na to ze zalewa gazem. Jak przejade dluzsza odleglosc, czy tez silnik jest rozgrzany to nie ma zadnego problemu.

Po prostu identycznie jest w PUGu ojca.

Z czym to moze byc zwiazane?
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Kwi 2005|, 2005 10:26   

reduktor się nie zdążył rozgrzać i nie zamienia poprawnie fazy ciekłej w lotną tylko taka właśnie lotno-mokrą - stąd śmierdzi i zalewa się - normalka.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
kuba 



Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2004
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: |12 Kwi 2005|, 2005 10:46   

Może tak być, czasami są to też pierwsze objawy śmierci reduktora
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |12 Kwi 2005|, 2005 11:14   

Cytat:
Może tak być, czasami są to też pierwsze objawy śmierci reduktora

Kuba, wez mnie nie strasz - dopiero nie caly rok na nim jezdze.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Kwi 2005|, 2005 11:15   

ale jak tak jeździsz to może długo nie pojeździsz :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |12 Kwi 2005|, 2005 11:18   

tak, czyli jak? Tak krotke odcinki pokonoje raczej na pieszo :) ale czasem zdarzy sie ... ze trzeba. Jak cos to za jakis czas wymienie parownik i to na jakis lepszy bo ten ktory mam jest 100W.
 
 
kuba 



Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2004
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: |12 Kwi 2005|, 2005 11:25   

Dokładnie, niestety jeśli membramy sa jakieś liche, to bardzo szybko twardnieją, wtedy efekt jest taki właśnie a nie inny.
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |12 Kwi 2005|, 2005 11:31   

nie normalka :) tzno normalka ze sie zalewa, ale nie normalka ze sie tak dzieje, bo reduktor powinien spobie potradzic nawet nakompletnie simnym silniku. Za duzo gazu podaje, cos zle wyregulowane albo membrany zesztywniale juz.
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |12 Kwi 2005|, 2005 11:35   

Tez widze 2 wyjscia - albo podaje za duzo gazu albo bardziej prawdopodobne podaje mieszanke nie do konca w fazie lotnej - i tu juz problem z reduktorem. Sprawdze to. Jakie sa ceny przyzwoitych reduktorow 140W?

Co do Peugeota, to wyraznie bylo zlychac, ze po zgaszeniu silnika zawor sie nie zamykal i gaz caly czas lecial przez pewien czas ... to dopiero jazda.
Z reszta sa jaja z tym gazem w pugu.
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |12 Kwi 2005|, 2005 11:48   

miales podjechac... ale ja nie namawiam ...
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |12 Kwi 2005|, 2005 11:54   

Peugeotem ma sie rozumiec, bo w Scoprio wszystko gra i buczy. Najwyrazniej nie potraktowalem zaproszenia doslownie.
Bardzo chetnie podjade. Dam Ci wczesniej znac na GG.
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |12 Kwi 2005|, 2005 12:27   

heh a palisz na gazie czy na benie? jak na gazie to pal na benie i szybko przelaczaj. (albo raczje ustaw przelaczanie) moj zabytkowy reduktor nie zalewal mimo totalnego zajechania. moze masz zabogatą mieszanke? chociaz ty masz kompa... to tymbardziej dziwne.
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |12 Kwi 2005|, 2005 12:29   

odpalam na benzynie i przelaczam na gaz ale tez nie tak od razu, zwykle dopiero jak juz ustawie sie do kierunku jazdy

Sprawdze, czy nie mam za bogatej.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Kwi 2005|, 2005 13:47   

poczekaj aż się zagzreje nieco auto i przełącz na gaz - zobaczysz, że nie będzi ezalewał. ale równie dobrze możesz mieć zapowietrzony obieg wodny i Ci słabo ogrzewa reduktor.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |12 Kwi 2005|, 2005 13:54   

a jesli, to jak go odpowietrzyc?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group