Instrukcja obsługi do Forda 2006/2007 RDS |
Autor |
Wiadomość |
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |28 Sie 2009|, 2009 10:03 Instrukcja obsługi do Forda 2006/2007 RDS
|
|
|
Jak w temacie , bo mam instrukcje w języku naszych zachodnich sąsiadów ,ale ni w ząb tego nie kumam.
Ew. prosze o "łopatologiczne " wytłumaczenie jak programuje sie stacje ,ustawia w tychFM1,FM2,FM-AST, i o co kaman z przyciskami A-ST,AMS i TP.
Proszem o wyrozumiałość ,ale jak to mówią "Troche techniki i sie człowiek gubi" |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
maross442 [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Sie 2009|, 2009 12:18
|
|
|
adam kubiak napisał/a: | prosze o "łopatologiczne " wytłumaczenie jak programuje sie stacje |
miałem przejściówkę przez prawie dobę a w niej 2007 , co do ustawiania stacji radiowych to chyba z tego co pamiętam ustawia się stacje i przyciska dłużej przycisk z numerem na którym chcemy zapamiętać ale mogę się mylić , jednak prawie doba postoju na podwórku i 10 minut spędzone w samochodzie to nie jest dużo |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |28 Sie 2009|, 2009 13:37
|
|
|
Adam, po weekendzie coś więcej Ci napiszę..
Niby mam niemiecką, ale spróbuję ogarnąć to na polski.
Guzików A-ST, AMS i TP nie używałem nigdy w każdym razie
Stację najpierw wyszukujesz guzikami > lub < po prawej stronie panelu, potem jak cosik znajdzie - przytrzymujesz ze 2-3 sekundy przycisk z nr kanału, na który chcesz wprogramować daną stację, poznasz, kiedy się do pamięci wprowadzi. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |28 Sie 2009|, 2009 13:38
|
|
|
Zysio napisał/a: | Guzików A-ST, AMS i TP nie używałem nigdy w każdym razie |
AMS to chyba samo szuka stacje i zapamiętuje a pozostałe dwie nie do użycia w Polsce. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |28 Sie 2009|, 2009 13:39
|
|
|
Raczej A-ST do tego co piszesz jest. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |28 Sie 2009|, 2009 13:42
|
|
|
a widzisz, może generalnie jedno z nich własnie samo po kolei skanuje pasmo i co znajdzie to zapisuje pod guziki. A reszta to rozszerzenie RDS, ale w Polsce tego nie ma więc nie działa. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |28 Sie 2009|, 2009 13:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |28 Sie 2009|, 2009 13:45
|
|
|
A, Adam - no i wprowadzanie kodu Ci się może przydać.
Wprowadzasz kolejne cyfry przyciskami od 1 do 4, klikasz każdy przycisk tyle razy, jaką cyfrę chcesz osiągnąć, zatwierdzasz przyciskiem SELECT.
Przycisk Select służy Ci ponadto do ustawiania Balans/Fade/Bas/Treble, regulacja po wybraniu opcji przyciskami od głośności; przeskok do kolejnej opcji - wciśnięcie SELECT po raz kolejny.
I w sumie cała instrukcja tego co Ci potrzebne
PS. Tyle tych opcji jest, że nie ma co instrukcji czytać, ja na macanta ogarniałem to |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
Ostatnio zmieniony przez Zysio |28 Sie 2009|, 2009 13:48, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |28 Sie 2009|, 2009 13:54
|
|
|
nie wiedziałem, nie raz se to nacisnąłem i nic sie nie zrobiło a czytalem w manualu że to musi własnie stacja jakis sygnał nadawać dodatkowy, skoro nie zadziałało to wyszłem z założenia że nie nadają |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |28 Sie 2009|, 2009 17:10
|
|
|
Struna napisał/a: | nie wiedziałem, nie raz se to nacisnąłem i nic sie nie zrobiło a czytalem w manualu że to musi własnie stacja jakis sygnał nadawać dodatkowy, skoro nie zadziałało to wyszłem z założenia że nie nadają |
kiedys jeszcze jak RMF nadawal traffic to to chyba dzialalo, bo przelaczalo na wiadomosci |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |28 Sie 2009|, 2009 18:08
|
|
|
Zysio napisał/a: | A, Adam - no i wprowadzanie kodu Ci się może przydać.
Wprowadzasz kolejne cyfry przyciskami od 1 do 4, klikasz każdy przycisk tyle razy, jaką cyfrę chcesz osiągnąć, zatwierdzasz przyciskiem SELECT. |
To akurat ogarnołem, tyle że trzy razy kod wprowadzony z pamięci i 30 min przyjemnego jeżdżenia miałem.
OK, programować już umiem, balansami tez sie pobawiłem ,ale jak przełancza sie to ustrojstwo pomiedzy FM1,FM2 i FM3 ?? |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
Miszcz
2.0 Team
Auto: '94, 2.0 DOHC EFI, lift., without lpg
Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2006 Skąd: Zd-Wola / Łódź
|
Wysłany: |28 Sie 2009|, 2009 18:58
|
|
|
adam kubiak napisał/a: | jak przełancza sie to ustrojstwo pomiedzy FM1,FM2 i FM3 ?? |
Przycisk AM/FM bodajże |
_________________ Jest:
- Scorpio '94 2.0 EFI DOHC,NO LPG
- Sierra '91 2.0 EFI DOHC+LPG+BLOS
Tel. 697-977-363
Pozdrawiam, Piotr. |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |28 Sie 2009|, 2009 19:00
|
|
|
Miszcz napisał/a: | adam kubiak napisał/a: | jak przełancza sie to ustrojstwo pomiedzy FM1,FM2 i FM3 ?? |
Przycisk AM/FM bodajże |
Podziękował |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |28 Sie 2009|, 2009 20:22
|
|
|
Tiaaaa, tyle tylko, że jak wprowdza się kod, to nie raz wyskakuje na całym ekranie rząd LITEREK i ni huhu nie wiem o co kaman?
Jak ktoś ma instrukcję też do CD, to do czego służy przycisk COMP? Bo nie wiem czy dobrze zajarzyłem (przez przypadek), że w przypadku płyt nagranych na kompie działa na zasadzie LOUDNESS (i po to chyba jest). I tylko w przypadku takich płyt. Natomiast nie ma żadnej różnicy w przypadku odtwarzania oryginalnie nagranych płyt. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |28 Sie 2009|, 2009 20:57
|
|
|
jaroz napisał/a: | Tiaaaa, tyle tylko, że jak wprowdza się kod, to nie raz wyskakuje na całym ekranie rząd LITEREK i ni huhu nie wiem o co kaman? |
O, do tego pytania też się z Vauxem przyłączamy, u niego też to jest i ni cholery nie wydedukowałem co to. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |28 Sie 2009|, 2009 21:32
|
|
|
jaroz napisał/a: | Tiaaaa, tyle tylko, że jak wprowdza się kod, to nie raz wyskakuje na całym ekranie rząd LITEREK i ni huhu nie wiem o co kaman? |
Jest to podobno tzw. napis powitalny wpisany przez poprzedniego właściciela.
Można to zmienić wciskając podobno razem "select+1". |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
|