|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
VM umarł - stało się to co stać się w końcu miało |
Autor |
Wiadomość |
woso1975 [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Wrz 2009|, 2009 21:25
|
|
|
Właśnie nie wiem co to za rzeźba, ale mam nadzieję to zrobić raz a porządnie. Popychacze widziałem na allegro nówki po 44PLN, oryginały trochę drogie bo po 160 w serwisie, a używek jakoś nie mam zamiaru zakładać. Jeszcze pytanie: w popychaczu jest taki mały otworek z boku z jednej strony. W którą strone ma być skierowany? Jutro biorę głowice do roboty to sobie szczelnośc zaworów sprawdzę i doszlifuję zaworki trochę. Mam tylko nadzieję że tą szpilę uda się wykręcić. Uszczelkę pod głowicę przesmarować czymś czy na sucho skręcać? |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |1 Wrz 2009|, 2009 22:15
|
|
|
Zdecydowanie odradzam kupowanie popychacze za 44pln.Ten silnik naprawde nie toleruje ZADNYCH uchybien.Bedzie pracowal,ale wszystko musi byc jajwyzszej jakosci.Jezeli Cie nie stac-zmien auto.Jezeli chcesz jezdzic-nie oszczedzaj.Uszczelka oczywiscie smarowana.Jezeli jezdziles na oleju z ropa to jest tez obawa o stan palewek i calej magistrali olejowej.Pompa oleju jest dosyc wrazliwa.Sugerowalbym otworzyc silnik i zerknac chociaz na panewki korbowe,bo moze sie okazac,ze szkoda kupowac popychacze jak Ci korby klekna.pzdr |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
woso1975 [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Wrz 2009|, 2009 16:04
|
|
|
Chyba mi przyjdzie też głowicę kupić,nie udało się jednej szpilki wykręcić bez szkód.Gwint w głowicy szlag trafił (3 zwoje na samym dole zostały). Przewierciłem się na wylot do kanału wodnego, nagwintowałem i jest jeszcze możliwość dłuższą szpilkę dorobić i wkręcić na jakiś specyfik (np. UNIREP) żeby uszczelnić. Tylko nie wiem czy to wytrzyma. Najlepiej by było założyć głowicę na starej uszczelce w celach testowych, ale to raczej niemożliwe, i jak będzie ok to założyć nową uszczelkę.
[ Dodano: |9 Wrz 2009|, o 13:31 ]
głowica dociągnięta, zabieram sie do dociagania koników momentem 33Nm no i oczywiście szpilki wylazły z jednej głowicy razem z gwintem. No i teraz co radzicie czy zrobić szpilki przejściowe M10 w głowicy na M8 od strony konika? czy jakoś je regenerować. Szczerze mówiąc nie zamierzam głowic ponownie ściągać.
[ Dodano: |12 Wrz 2009|, o 12:34 ]
VM odpalony, chodzi lepiej niż chodził. Przy okazji doszedłem do kilku wniosków. Kompresja w kolektorze ssącym była spowodowana popychaczem w którym wyskoczyło zabezpieczenie, wyskoczył trochę tłoczek i zablokował się w tej pozycji, powodując niecałkowite domykanie zaworu ssącego. Natomiast luz na zaworach spowodowany był wyrobionymi dźwigienkami zaworowymi. Ale wczoraj zauważyłem inne dziwne zjawisko, dziwne "cykanie" otwieram maskę, było ciemno i widzę przeskakującą iskrę w okolicy koła pasowego wału korbowego. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |