$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Nie chce jechać i coś wyje na "D"! Reszta jest ok.
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie chce jechać i coś wyje na "D"! Reszta jest ok.
Autor Wiadomość
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |17 Gru 2013|, 2013 13:30   

zibi8556, poszukaj mojego tematu dotyczącego uszkodzonej uszczelki pod sterownikiem.
Objawy były bardzo podobne jak u Ciebie.
Tutaj masz -> http://ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=27040
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
Ostatnio zmieniony przez Adam_2000 |17 Gru 2013|, 2013 13:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zibi8556 
LKS 2U98



Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53
Dołączył: 06 Gru 2013
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: |17 Gru 2013|, 2013 20:17   

Witam ! dopiero co usiadłem do kompa, pozwoliłem sobie jeszcze dzisiaj co nieco sprawdzić w czasie jazdy i efekt jest taki że jak auto bujne na 3 pow 80/h i wyłącze O/D zapina 4 i jeśli za bardzo nie wciskam gazu żeby skrzynia nie nie zred. do 3, normalnie sie rozpędza i zdjęcie nogi z gazu nie powoduje jakby rozpięcia napędu. Jeżeli jadę na D na 1,2 lub3 z zapiętym O/D jego wyłączenie natychmiast powoduje uślizg.
Adam biorę się za czytanie.

[ Dodano: |17 Gru 2013|, 2013 20:56 ]
Nooo Adam_2000 dałeś mi do myślenia. Najgorsze jest to że jak zajże do skrzyni i ewentualnie coś znajdę nie będę miał czym się poruszać. Przygotowałem się już nawet na zakup używki tylko gdzie znaleść sprawną (sprawdzoną) coby sie w koszty i robotę nie wpędzić.
Jazda automatem To Jest To !
_________________
Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać....
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |17 Gru 2013|, 2013 22:46   

zibi8556, zapytaj jankesa o skrzynie
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |17 Gru 2013|, 2013 22:48   

WieSiu napisał/a:
zibi8556, zapytaj jankesa o skrzynie

Tylko najpierw może zregeneruj wiązki jeżeli do tej pory tego nie zrobiłeś :)
_________________
Scorpio forever
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |17 Gru 2013|, 2013 22:50   

zibi8556, jak tylko masz możliwość, to zrzucenie miski i sterownika w 2.3, to pół godzinki roboty.
Tylko musiałbyś przygotować sobie nowe uszczelki (sterownik, miska) i odpowiedni zapas oleju.
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
zibi8556 
LKS 2U98



Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53
Dołączył: 06 Gru 2013
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: |18 Gru 2013|, 2013 08:53   

[quote="ford2fast"]
WieSiu napisał/a:
zibi8556, zapytaj jankesa o skrzynie

Rozumiem że na PW? :oops:

[ Dodano: |18 Gru 2013|, 2013 08:58 ]
ford2fast napisał/a:
WieSiu napisał/a:
zibi8556, zapytaj jankesa o skrzynie

Tylko najpierw może zregeneruj wiązki jeżeli do tej pory tego nie zrobiłeś :)

W tym roczniku też jest to konieczne, bo gdzieś FST czytałem że ford zmienił dostawcę kabli? Copewnie nie znaczy że nie masz racji.

[ Dodano: |18 Gru 2013|, 2013 09:05 ]
Adam_2000 napisał/a:
zibi8556, jak tylko masz możliwość, to zrzucenie miski i sterownika w 2.3, to pół godzinki roboty.
Tylko musiałbyś przygotować sobie nowe uszczelki (sterownik, miska) i odpowiedni zapas oleju.

Możliwość jest, troche pojęcia o robocie przy aucie tyż sie znajdzie :-D i czy te uszczelki w Samko po 11 zeta będą oki ?

[ Dodano: |18 Gru 2013|, 2013 09:11 ]
Speedo napisał/a:
Adam_2000 napisał/a:
Tylko musiałbyś przygotować sobie nowe uszczelki (sterownik, miska) i odpowiedni zapas oleju.


dynamometr jakis cwierc cala z zakresem 6-30 i schemat kolejnosci dokrecania srubek bo inaczej o kant dupy cala robota ;)

Dynamometr pożyczę albo kupię i tak się przyda, a jakiś schemacik kolejności i m-ty dokręcania ?(dozgonna wdzięczność :-d ) bo szukajka mnie wykańcza ale pewnie nie umiem jej prawidłowo obsłużyć.

[ Dodano: |18 Gru 2013|, 2013 09:14 ]
Jakby co to po 20tej jestem przy kompie ! AAA i dzięki za dotychczasowe rady. Pozdrowił!!!
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |18 Gru 2013|, 2013 12:02   

W każdym roczniku wiązki się sypią. Tylko niektórzy mają szczęście ze nie następuje to tak szybko
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
zibi8556 
LKS 2U98



Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53
Dołączył: 06 Gru 2013
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: |18 Gru 2013|, 2013 22:44   

Dzięki chłopaki choć nie wiem czy jest sens teraz do niej zaglądać, bo wczoraj i dziś też zauważyłem że czasami przy podjeżdżaniu pod wzniesienie lub przy zjeżdzie na lewym łuku, na 3 cuś jakby stukało i wygląda że w skrzyni ?Więc chyba kupie 2-gą i wtedy zajżę do starej.
Czy uszczelki pod płytę z Samko te po 11zeta są oki bo miche i płyte to bym sprawdził wcześniej, może proroctwo Adama 2000 się sprawdzi ?
_________________
Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać....
 
 
Maross 



Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lis 2010
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: |18 Gru 2013|, 2013 23:26   

Bez ponownego rwania michy się nie obejdzie przy sterowniku? :/
_________________
Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398
 
 
Maross 



Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lis 2010
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: |18 Gru 2013|, 2013 23:44   

Speedo napisał/a:
ondre ludzie co miske zdejmowaly trylion razy bo za kazdym razem w plycie cos nie gralo po montazu ;) to se korek od razu w misce wspawujo coby uniknac kompieli olejnych ;)

toteż mi po fakcie poradzono -ale załóżmy ,że olej strzykawką przez bagnet ale ja pytam bardziej o to czy np. zerwanie misy na nowej uszczelce i wlanym już nowiutkim oleju bez konieczności kupowania następnej uszczelki jest możliwe? robię to drugi raz w życiu ,bądź wyrozumiały ;)
_________________
Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398
 
 
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |18 Gru 2013|, 2013 23:48   

Maross napisał/a:
toteż mi po fakcie poradzono


ty pinokio...jak miałeś zerwaną michę mówiłem ci zebyś korek wspawał to nie chciałeś! co nie poprawiło ci sie?
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
Maross 



Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lis 2010
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: |18 Gru 2013|, 2013 23:53   

YaKuZ napisał/a:
ross napisał/a:
toteż mi po fakcie poradzono


ty pinokio...jak miałeś zerwaną michę mówiłem ci zebyś korek wspawał to nie chciałeś! co nie poprawiło ci sie?

:P
Jeszcze nie wiem bo jutro stestuję dopiero ale tak czytam i wolę zawczasu wiedzieć...
Dzięki Speedo , ja kupiłem z midparts- z zestawem -http://midparts.com.pl/pl/p/A4LD-Filtr-oleju-uszczelka-miski/2013
_________________
Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398
Ostatnio zmieniony przez Maross |18 Gru 2013|, 2013 23:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zibi8556 
LKS 2U98



Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53
Dołączył: 06 Gru 2013
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: |19 Gru 2013|, 2013 09:15   

Korek w misce to bd pomysł bo kiedy wymieniałem olej wpadłem na to z kumplem dopiero kiedy zalany był już nowy. Co do uszczelki to miałem tanioche z jakiegoś kartonu , która koledze zaczęła przeciekać po małej próbie. Mi posłużyła za wzór do wycięcia nowej z korka, chwila roboty a efekt cieszy do dziś(pomijając awarię skrzyni),sucha jak pieprz :/
Czy taki olejek Bp Autran DX III (Allison c-4; MB-Approval 236,5;ZF 04D,14A,17C;MAN339F;Voith 55.6335),napisali też że rekomendowany jest do ASB Forda od 1983 do 1996r , a mój jest 98 iiiii ? :/ Mogę go mieć po 25 zeta za 1L.
_________________
Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać....
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |19 Gru 2013|, 2013 12:14   

A tu masz po 22,50:
http://www.olejemidland.p...elka-1-litr/105


Pytanie czy wiesz co dokładnie u siebie masz zalane, bo na dolewki to warto zachować ciągłość, przy zmianie na coś innego zrobić dynamiczną.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |19 Gru 2013|, 2013 12:19   

Reader napisał/a:
A tu masz po 22,50:
http://www.olejemidland.p...elka-1-litr/105

Też polecam tego Midlanda, jeździły na nim moje 16V.
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group