$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Nie chce jechać i coś wyje na "D"! Reszta jest ok.
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie chce jechać i coś wyje na "D"! Reszta jest ok.
Autor Wiadomość
adi-kostrzyn
[Usunięty]

Wysłany: |24 Lis 2010|, 2010 17:05   

wygoda komfort i fajna jazda z automatem, ale lepiej mieć w tym przypadku manuala, albo dużo kasy :)
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |24 Lis 2010|, 2010 17:07   

Ja to nawet coś tam robię, i nawet mam chęci, ale brak czasu. [censored] Scorpio ciągle niepomalowane zawala mi garaż, ten moduł do świateł jak zacząłem, to drugi tydzień zawala mi stół roboczy w formie puzzli, itd itd. A tu jak nie rodzina, to robota, jak nie robota to fucha, jak nie fucha to jakiś Explorer czy inny dodge do ogarnięcia, no i nie ma czasu na hobby takie jak ASB czy inne Scorpio ;)
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Lis 2010|, 2010 17:10   

skąd ja to znam
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |24 Lis 2010|, 2010 17:20   

Dobra, EOT w temacie bo się robi narzekanie zgredów a nie o ASB ;) albo rozdzielcie to na nowy temat "narzekanie zgredów" :D
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Lis 2010|, 2010 17:29   

Boni napisał/a:
narzekanie zgredów
no, no - mów za siebie :D ( choć zapewne masz rację :) )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
Ostatnio zmieniony przez Struna |24 Lis 2010|, 2010 17:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |24 Lis 2010|, 2010 19:44   

irek napisał/a:
http://midparts.com.pl/pl...A-4X4-FORD/2463
to za piatala ma się niuu

Tak dla ścisłości to to nie jest nowa skrzynia tylko "remanufactured parts".
Czyli używana po remoncie w fabryce forda i z jego gwarancją.
Po bardzo drobiazgowym i dokładnym remoncie.
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
Ostatnio zmieniony przez Gaiger |24 Lis 2010|, 2010 19:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Waski 
FST Member 000



Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Lubin
Wysłany: |24 Lis 2010|, 2010 20:19   

Gaiger, w rzeczywistosci wszystko (lub prawie wszystko) poza obudową jest nowe :)
tak samo jak z pompami wody jest - wymienia się wszystko poza "obudowa"
_________________
Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
run-log.com
 
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |24 Lis 2010|, 2010 22:55   

Waski, wiem.
Chociaż pozostawia się troszkę więcej niż tylko obudowe.
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
 
 
 
Waski 
FST Member 000



Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Lubin
Wysłany: |24 Lis 2010|, 2010 22:59   

Gaiger napisał/a:
Chociaż pozostawia się troszkę więcej niż tylko obudowe.

tak elementy niezużywające się, które ja wspaniałomyślnie zaliczyłem jako obudowe :)
_________________
Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
run-log.com
 
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |25 Lis 2010|, 2010 14:44   

Waski napisał/a:
tak elementy niezużywające się, które ja wspaniałomyślnie zaliczyłem jako obudowe
a chyba że tak ;)
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
 
 
 
zibi8556 
LKS 2U98



Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53
Dołączył: 06 Gru 2013
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: |15 Gru 2013|, 2013 21:32   

Witam ! jestem nowy więc do żeczy, nie czytałem jeszcze wszystkich postów ale objawy awari mam bardzo podobne, auto to wieloryb mk3 2,3 ASB r98 pomykam nim już 5lat i do tej pory jedyne niedomaganie skrzyni to lekkie szarpanie z2 na3, po rozgrzaniu i ostrym deptaniu na pedał gazu (co niestety lubię) szarpanie jest ciut bardziej odczuwalne ale to nie był wielki problem do wczoraj. bryka ma majechane 3004 tysi km z czego moje 1005 tysi, olej i filtr wymieniany ze 30 tysi km temu kolor+zapach oki i wczoraj jadąc spokojnie z małej górki po zdjęciu nogi z gazu skrzynia jakby wrzuciła luz, po lekkim dodaniu gazu było oki przez jakieś 5km. Przy dojeżdżaniu do stopu znowu wrzuciła jakby luz i tak już zostało. Na D rusza bardzo powoli jakby bardzo ślizgało się sprzęgło i im więcej gazu tym obroty silnika wyższe a jazdy niewiele. Na R tak samo , 1,2 z wajchy jedzie normalnie biorę na D zaczyna się ślizgać zapinam guzior O/D OFF na 3 jedzie normalnie. Na D z zapiętym O/D OFF rusza normalnie, przyspiesza i redukuje, jak rozbujam powyżej 80 i wyłącze O/D jedzie normalnie pod warunkiem że delikatnie używam gazu bo po mocniejszym wdepnięciu redukuje i zaczyna się ślizgać. Cała reszta auta wydaje się działać normalnie.
Proszę o pomoc . Pozdrawiam
PS. jestem już trochę wiekowy (43l) więc mogłem napisać nie tu gdzie potrzeba więć proszę owyrozumiałość szczegulnie władze FST
Ostatnio zmieniony przez zibi8556 |15 Gru 2013|, 2013 22:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |16 Gru 2013|, 2013 09:02   

wygląda na to, że skrzynia powiedziała pa pa. Wygląda na sprężynę dociskową na któryś tarczkach. ewentualnie mało oleju, ale to łatwo sprawdzić.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |16 Gru 2013|, 2013 09:47   

Ma 3 miliony km przebiegu?
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
zibi8556 
LKS 2U98



Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53
Dołączył: 06 Gru 2013
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: |17 Gru 2013|, 2013 08:46   

Sory że sie nie odzywałem ale byłem w robocie 24h. przebieg to 304tyś.km mój błąd ! dzwoniłem wczoraj do gościa pracującego u gebelsa przy automatach (polak) i polecił wyregulować taśmy oraz sprawdzić tłok 4 biegu. Co WY na to??? skrzynia nie chałasuje, żadnych niepokojących dzwięków
Olej jest oki
Dodam jeszcze że przy zapinaniu D lub R dupa przysiada ale jakby mniej (na R wiadomo idzie do góry ) po załączeniu guziora O/D przysiada głebiej czyli normalnie ale na R nie czuje tego efektu ?

[ Dodano: |17 Gru 2013|, 2013 10:57 ]
Pojawie sie po 20tej bo mam sprawy do załatwienia. Sprubuje też podjechać gdzieś i podpiąć skorupiaka pod kompa , może coś będzie wiadomo.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez zibi8556 |17 Gru 2013|, 2013 08:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
marco 



Auto: 95 2,9 24v ASB SEDAN
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 30 Kwi 2010
Skąd: KIELCE
Wysłany: |17 Gru 2013|, 2013 13:26   

po mojemu jak stan oleju masz ok i takie objawy to szukaj sprawnej drugiej ASB u mnie co prawda w cosiarce miałem bardzo podobne objawy jakiś czasz temu i okazała się trupem a jeżdżenie i szukanie kompa co z czyta ASB to według mnie strata czasu i kasy bo objawy typowe dla gorejącej już ostatnim tchem skrzynki i nawet jak odczyta Ci ktoś błędy tej ASB to mało opłacalne w nia zagladac i przeważnie to studnia bez dna w którą jeszcze mało kto potrafi porządnie spojrzeć a koszta używki są znośne i zapewne ktoś na forum ma takową sprawną
_________________
W POSIADANIU
SCORPIO COSWORTH 95
OPEL OMEGA 3,2 MV
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group