$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - zaślepianie zaworu recyrkulacji spalin EGR 2.5 VM
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zaślepianie zaworu recyrkulacji spalin EGR 2.5 VM
Autor Wiadomość
Superbolek
[Usunięty]

  Wysłany: |10 Lip 2009|, 2009 12:23   zaślepianie zaworu recyrkulacji spalin EGR 2.5 VM

Mam takie pytanko, czy ma ktoś doświadczenie z zaślepianiem EGR, chodzi mi o to czy ktoś to robił i czy nie ma z tym jakichś problemów?
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |10 Lip 2009|, 2009 12:26   

W benzyniakach nie ma z tym najmniejszych problemów. Nie wiem jak wygląda sprawa z dizlem.
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |10 Lip 2009|, 2009 20:12   

zaslepiaj smialo,jesli nie zalezy ci na atmosferze i matce ziemi bla,bla...
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Superbolek
[Usunięty]

Wysłany: |13 Lip 2009|, 2009 18:35   

zaślepiłem, zresztą tak jak w busie,
trochę odżył ale mam wrażenie że powinien się trochę lepiej zbierać :027:
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |13 Lip 2009|, 2009 21:02   

Superbolek napisał/a:
ale mam wrażenie
coz....moze to tylko wrazenie.ciesz sie,ze jeszcze jezdzi.Nasi sie powoli wykruszaja.....
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Waldi_L_N 
VM pa,pa!



Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Wrz 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: |14 Lip 2009|, 2009 07:27   

Kiedyś zaślepiłem w Felicji 1,9D bo był walnięty zawór. Pomogło i spalanie spadło o 1,5l/100km
_________________
Waldi
 
 
 
juran_k
[Usunięty]

Wysłany: |14 Lip 2009|, 2009 11:12   

a EGR ni steruje po części turbiną??

I w ogóle jak to wygląda od strony prawnej? Misiaki się nie czepią czegoś takiego??
 
 
Superbolek
[Usunięty]

Wysłany: |14 Lip 2009|, 2009 12:33   

to może przy okazji podpowiecie mi gdzie znajdę MAP sensor, bo miałem z tym ustrojstwem przygody przy okazji innego auta.

gdzieś przeczytałem że przepływomierz w VM jest poto żeby był i nie ma znaczenia czy podpięty czy nie, u mnie faktycznie nie ma znaczenia. szukać nowego czy olać ?
 
 
juran_k
[Usunięty]

Wysłany: |14 Lip 2009|, 2009 13:10   

A analiza spalin przy przeglądzie?
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |14 Lip 2009|, 2009 13:45   

Analizę spalin robi się na biegu jałowym, a wtedy EGR nie działa.
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |14 Lip 2009|, 2009 20:49   

Speedo napisał/a:
mam powazne watpliwosci
Sa rzeczy o ktorych sie fizjologom nie snilo.Map jest niezbedny przy pompie na EDC,zastepuje on membrane przy starej pompie.jest on za prawym reflektotem.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Superbolek
[Usunięty]

Wysłany: |14 Lip 2009|, 2009 21:09   

dzięki, jutro sobie z nim pogadam, mam nadzieję że nie trzeba zdejmować lampy

[ Dodano: |16 Lip 2009|, o 08:35 ]
slawektg, za reflektorem mam dwa podobnie wyglądające zaworki i mnóstwo przewodów podciśnienia czy ciśnienia, map który miałem to było jedno podciśnienie i dwa kabelki, nie bardzo wiem jak się do tego zabrać, jak sprawdzić czy to ustrojstwo działa ?
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |18 Lip 2009|, 2009 18:18   

A czy Ty przyjacielu masz aby EDC? a moze jakis miszmasz i pompa jest na linke?MAP sensor to faktycznie pudeleczko do ktorego dochodzi jedno podcisnienie i kostka elektryczna.mnogosc wezykow i zaworkow jest w 115tce ze wzgledu na sterowanie EGR,ktore u Ciebie jest przez przeplywke.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Superbolek
[Usunięty]

Wysłany: |21 Lip 2009|, 2009 07:49   

Nie, faktycznie znalazłem pod tymi wężykami MAPa i jest podłączony jak należy, ale jak zdejmę wężyk to nc się nie zmienia, czy to znaczy że nie działa
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |21 Lip 2009|, 2009 20:31   

Ale odlaczasz i jezdzisz?czy na postoju?
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group