BLOS - inny egzemplarz ,inne spalanie |
Autor |
Wiadomość |
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |6 Lip 2014|, 2014 11:32 BLOS - inny egzemplarz ,inne spalanie
|
|
|
Jako, że podmieniłem w 2.9 BLOS-a na inny, bo tamten miał klejone kolanko na Poxipol to mam teraz dziwny problem.
Poprzedni był rozkręcony na około 1,5 duża i 0,5 mała i spalanie było około 14,5 LPG średnie.
Założyłem inny i tak: auto jeździ podobnie ale obydwie śruby skręcone są na max a spalanie 16,5 LPG
Na oko wymiary slita takie same, przepustnica nie podparta itp.
Raczej przelany bo wali LPG z wydechu
Jak to możliwe , że jeździ dobrze pomimo zakręconych śrub ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |6 Lip 2014|, 2014 11:38
|
|
|
a tam u góry ta membranka nie uszkodzona? pod czapką? |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |6 Lip 2014|, 2014 12:17
|
|
|
YaKuZ napisał/a: | a tam u góry ta membranka nie uszkodzona? pod czapką? |
No fakt, muszę zobaczyć |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
flisbudwb
Alter ego - KubusWariat
Auto: Sierra N9C
Dołączył: 19 Sty 2015 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: |16 Kwi 2015|, 2015 16:01
|
|
|
I co sie okazalo? |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |16 Kwi 2015|, 2015 19:12
|
|
|
Prawdopodobnie dlatego, że były jakieś zadziorki na korpusie więc działały jak podparta przepustnica. W sumie nie sprawdzałem już spalania bo włożyłem ten poprzedni BLOS. |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
flisbudwb
Alter ego - KubusWariat
Auto: Sierra N9C
Dołączył: 19 Sty 2015 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: |17 Kwi 2015|, 2015 07:46
|
|
|
Larix a reduktor masz rozkrecony na maxa? Ile wykrecona duza i ile mala ze śrub na blosie? |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |17 Kwi 2015|, 2015 09:45
|
|
|
Parownik nie może być rozkręcony na maxa. Poczytaj w instrukcji BLOS-a zrobionej przez Strunę i Małpa. Znajdziesz na forum. Duża i mała śruba też nie ma reguł ile ma być wykręcona. Zależy od silnika, jego kondycji oraz wielu innych zmiennych.
P.S. Co do mojego przypadku z tytułu to mam inny egzemplarz BLOS-a, parownik BRC , ustawione na ucho i komputer spalania (wiem, wiem , że tak nie powinno być ) .
Przy 4x4 i 2.9 mam spalanie średnio 15 L LPG (od 12,5-17) bez strasznych szaleństw ale i bez emerycenia. Auto ma but itp. |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
Ostatnio zmieniony przez Larix |17 Kwi 2015|, 2015 09:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mowad
Auto: Scorpio III (na czesci ;))
Dołączył: 10 Kwi 2015 Skąd: Opole
|
Wysłany: |17 Kwi 2015|, 2015 12:30
|
|
|
Parownik nie powinien byc na max? Mozna prosic jakiegos linka do tej instrukcji? bo ja w kilku miejscach czytalem ze powinien wlasnie byc na max, ale w innym samochodzie zmienilem silnik i teraz mimo ze blos pokrecany na minimum to parownik mam na maxa i spaliny smierdza mi gazem, spalania nie znam bo malo tym jezdze. |
_________________ www.mowad.opole.pl |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |17 Kwi 2015|, 2015 14:33
|
|
|
Nie ma być na max. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 10:07
|
|
|
Sprzedaj BLOS-a kup sekwencję |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Mowad
Auto: Scorpio III (na czesci ;))
Dołączył: 10 Kwi 2015 Skąd: Opole
|
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 10:12
|
|
|
No dobra, ale gdzie moge znalesc ta instrukcje Panowie? Szukalem na forum, jest duzo postow o blosie, znalazlem jeden manual po angielsku, ale nie doczytalem tam nic o parowniku. |
_________________ www.mowad.opole.pl |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 11:03
|
|
|
ftp://ftp.capri.pl/user/mkozlowsk/blos_pl_v2.pdf
z zastrzeżeniem, że przy regulacji na analizatorze śruba w reduktorze-nią też trzeba regulowac, aby wyniki były zgodne z oczekiwaniami |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |18 Kwi 2015|, 2015 11:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mowad
Auto: Scorpio III (na czesci ;))
Dołączył: 10 Kwi 2015 Skąd: Opole
|
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 16:44
|
|
|
Dzieki, ta instrukcje tez juz kiedys widzialem i tez wlasnie tam wyczytalem ze parownik trzeba rozkrecic. Trzeba bedzie poprobowac tym tez podregulowac. |
_________________ www.mowad.opole.pl |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 18:49
|
|
|
V2, czyli raczej starsza wersja.
Na lpg-forum.pl jest przyklejona nowsza - poprawiona v3 |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|