$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - podniesienie mocy fs '94 2.9v6 12v - ostatnie starcie :)
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
podniesienie mocy fs '94 2.9v6 12v - ostatnie starcie :)
Autor Wiadomość
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |7 Lip 2009|, 2009 20:25   

Kosiarz napisał/a:
wiem ze cos w kraku jest Zakład Regeneracji Wałków Rozrządu Rewar S.C.
Adres: Grzegórzecka 43, 31-532 KrakówTelefon: (012) 429-56-95
www.republika.pl/pavlus
naprawianie wałków rozrządu, pompy podciśnieniowe, regeneracja wałków rozrządu, szklanki, szlifowanie wałków rozrządu

no i jedna we wrocku http://www.heinrich-tuning.pl/

jedni polecają inni nie ja osobiscie nie polecam tej firmy... za duzo slyszalem zlego o nich we wrocławskim towarzystwie dłubaczy :D

Kosiarz, tych z grzegórzeckiej od szybkich wałków rozrządu to nie jeden by chciał powiesić :)
Między innymi ja. Wałki na 10.000km to trochę za mało :P
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |7 Lip 2009|, 2009 20:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kosiarz
[Usunięty]

Wysłany: |7 Lip 2009|, 2009 22:47   

no to Viku dzieki za info nie wiedzialem to widac tak samo jak świątek w Corolii TS zalozylismy z kumplem jego walki i po 5 tys kolor oleju spuszczanego z silnika byl srebrny :D a jak myslisz jak by dac od nich walki pozniej do kogos do utwardzania jeszcze ?? oczywiscie ja mam swoj walek Kent Camsa dlatego to luzne rozmowy :)
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |7 Lip 2009|, 2009 23:22   

a nie dają jakieś gwaracji na te wałki -spytam się głupio :-d
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 09:05   

wały korbowe albo wałki rozrządu szlifowane (remontowane) nigdy nie będą miały żywotności nowych. Wynika to z procesu obróbki. W czasie produkcji nowego wałki są w czasie procesu obróbki mechanicznej są również poddawane procesom obróbki cieplnej i chemicznej w różny sposób w różnych momentach. Sam proces to oczywiście tajemnica, ale nie ma możliwości jego powtórzenia w przypadku remontu wałka, nawet, jak by to miało być robione we fabryce.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Wiek: 52
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 09:56   

Tłumacząc z fachowego na polski - typowy ziutek z małej firmy, który robi sportowe wałki, czy je remontuje, nie ma warunków, wiedzy i kasy (w sensie - narzutu w cenie) żeby porządnie utwardzić produkt po wykonaniu/remoncie.
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 10:13   

Boni napisał/a:
Tłumacząc z fachowego na polski - typowy ziutek z małej firmy, który robi sportowe wałki, czy je remontuje, nie ma warunków, wiedzy i kasy (w sensie - narzutu w cenie) żeby porządnie utwardzić produkt po wykonaniu/remoncie.

Firma Świątek wspominana wyżej nie jest znowu taka całkiem mała , na rynku działa już przynajmniej od 30 lat i robi wałki do ścigałek oraz rajdówek :)
Jednak sami przyznają , że ich wałki nie grzeszą trwałością :-D
Zresztą po co komu w sportowym pojeździe wałek o dużej trwałości ? :roll:
Każdy silnik do tego przeznaczony jest wykorzystywany w dwóch - trzech rajdach/wyścigach :roll:
Przynajmniej tak było kiedyś 8)

Boni napisał/a:
Tłumacząc z fachowego na polski - typowy ziutek z małej firmy, który robi sportowe wałki, czy je remontuje, nie ma warunków, wiedzy i kasy (w sensie - narzutu w cenie) żeby porządnie utwardzić produkt po wykonaniu/remoncie.

Właśnie o tym pisałem w wątku o tarczach hamulcowych i "firmie" Mikoda :):
_________________
Scorpio forever
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |8 Lip 2009|, 2009 10:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 16:51   

ford2fast napisał/a:
Właśnie o tym pisałem w wątku o tarczach hamulcowych i "firmie" Mikoda
- tarcze to są lepsziejsze niż te z fabryki akurat :-d :-d :-d toś dał przykład :-d
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 17:28   

tarcze to inna sprawa, są przewidziane do zdarcia i ich ewentualne przetoczenie nie ma negatywnego wpływu. A ich jakoś zależy od producenta tarczy, a nie od późniejszych ich napraw - jak wykonane z masła, to masłem pozostaną.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 21:27   

nie jest tak łatwo :-d są wykonane tak że jak nawet się je przypali to mogą się wykrzywić ale jak ostygną to ma być ok , czemu wielu zacznych producentów tarcz tego nie potrafi ???
a wałki jak to wałki w fordzie to akurat nawet fabryczne padają od escortów po sierry i w jednym scorpio widziałem :-d
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
Ostatnio zmieniony przez pepi |8 Lip 2009|, 2009 21:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Waski 
FST Member 000



Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Lubin
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 23:46   

wałki to ford ma w stosunku do innych marek reweracyjne ja uwazam :D
_________________
Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
run-log.com
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 23:50   

oprócz OHC :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Waski 
FST Member 000



Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Lubin
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 23:51   

a to ja nie widzialem :)
widzialem za to inne marki ktore mialy z tym roznie :)
_________________
Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
run-log.com
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 23:51   

choć w sumie w ohc-u to zazwyczaj wina zaniedbania.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Waski 
FST Member 000



Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Lubin
Wysłany: |9 Lip 2009|, 2009 00:11   

w sumie tak jak piszesz na ogół jest to wina zaniedbania
chociazby sławne wałki w Audi/VW 2,5 V6 TDI ktore sie wycieraja stanowczo za szybko
serwis zalecił wymiane oleju co 10 tys km i od razu zaczely sie mniej wycierac
niestety silnik jest tak zle rozlozony ze nawet gdy wykryto wade i wprowadzony calkiem inny materiał to nadal sie za szybko wycieraja jednak juz nie tak szybko - ale o tym sie juz nie mówi poniewaz jest w granicach "normy" :)
inna sprawa ze kpl wałków to 2800 chyba wiec nie takie straszne piniondze - wymieniasz i latasz jak nowym :)


inna sprawa ze na ogol w dieslach jest tak ze jak poducent zaleca co 15 tys to sie wymienia co 18 :D albo 20 a jak co 20 to 25 :) wot i dieslowce :)
_________________
Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
run-log.com
 
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Wiek: 52
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |9 Lip 2009|, 2009 08:00   

Struna napisał/a:
choć w sumie w ohc-u to zazwyczaj wina zaniedbania.


No jednak raczej trochę za słabego wałka i trochę źle zrobionego układu smarowania tego wałka. Ale bywały gorsze zjawiska w innych markach ;)
Fakt, inne wałki w fordowskich są kul, np. jak ostatni raz rozbierałem, czyli w Explo, to podziwiałem wałeczek jak igiełeczkę, po coś koło 270k nalotu, a zadbany to on nie był.
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group