podniesienie mocy fs '94 2.9v6 12v - ostatnie starcie :) |
Autor |
Wiadomość |
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |7 Lip 2009|, 2009 20:25
|
|
|
Kosiarz napisał/a: | wiem ze cos w kraku jest Zakład Regeneracji Wałków Rozrządu Rewar S.C.
Adres: Grzegórzecka 43, 31-532 KrakówTelefon: (012) 429-56-95
www.republika.pl/pavlus
naprawianie wałków rozrządu, pompy podciśnieniowe, regeneracja wałków rozrządu, szklanki, szlifowanie wałków rozrządu
no i jedna we wrocku http://www.heinrich-tuning.pl/
jedni polecają inni nie ja osobiscie nie polecam tej firmy... za duzo slyszalem zlego o nich we wrocławskim towarzystwie dłubaczy |
Kosiarz, tych z grzegórzeckiej od szybkich wałków rozrządu to nie jeden by chciał powiesić
Między innymi ja. Wałki na 10.000km to trochę za mało |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |7 Lip 2009|, 2009 20:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kosiarz [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Lip 2009|, 2009 22:47
|
|
|
no to Viku dzieki za info nie wiedzialem to widac tak samo jak świątek w Corolii TS zalozylismy z kumplem jego walki i po 5 tys kolor oleju spuszczanego z silnika byl srebrny a jak myslisz jak by dac od nich walki pozniej do kogos do utwardzania jeszcze ?? oczywiscie ja mam swoj walek Kent Camsa dlatego to luzne rozmowy |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |7 Lip 2009|, 2009 23:22
|
|
|
a nie dają jakieś gwaracji na te wałki -spytam się głupio |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 09:05
|
|
|
wały korbowe albo wałki rozrządu szlifowane (remontowane) nigdy nie będą miały żywotności nowych. Wynika to z procesu obróbki. W czasie produkcji nowego wałki są w czasie procesu obróbki mechanicznej są również poddawane procesom obróbki cieplnej i chemicznej w różny sposób w różnych momentach. Sam proces to oczywiście tajemnica, ale nie ma możliwości jego powtórzenia w przypadku remontu wałka, nawet, jak by to miało być robione we fabryce. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Wiek: 52 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 09:56
|
|
|
Tłumacząc z fachowego na polski - typowy ziutek z małej firmy, który robi sportowe wałki, czy je remontuje, nie ma warunków, wiedzy i kasy (w sensie - narzutu w cenie) żeby porządnie utwardzić produkt po wykonaniu/remoncie. |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 10:13
|
|
|
Boni napisał/a: | Tłumacząc z fachowego na polski - typowy ziutek z małej firmy, który robi sportowe wałki, czy je remontuje, nie ma warunków, wiedzy i kasy (w sensie - narzutu w cenie) żeby porządnie utwardzić produkt po wykonaniu/remoncie. |
Firma Świątek wspominana wyżej nie jest znowu taka całkiem mała , na rynku działa już przynajmniej od 30 lat i robi wałki do ścigałek oraz rajdówek
Jednak sami przyznają , że ich wałki nie grzeszą trwałością
Zresztą po co komu w sportowym pojeździe wałek o dużej trwałości ?
Każdy silnik do tego przeznaczony jest wykorzystywany w dwóch - trzech rajdach/wyścigach
Przynajmniej tak było kiedyś
Boni napisał/a: | Tłumacząc z fachowego na polski - typowy ziutek z małej firmy, który robi sportowe wałki, czy je remontuje, nie ma warunków, wiedzy i kasy (w sensie - narzutu w cenie) żeby porządnie utwardzić produkt po wykonaniu/remoncie. |
Właśnie o tym pisałem w wątku o tarczach hamulcowych i "firmie" Mikoda |
_________________ Scorpio forever |
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |8 Lip 2009|, 2009 10:16, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 16:51
|
|
|
ford2fast napisał/a: | Właśnie o tym pisałem w wątku o tarczach hamulcowych i "firmie" Mikoda | - tarcze to są lepsziejsze niż te z fabryki akurat toś dał przykład |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 17:28
|
|
|
tarcze to inna sprawa, są przewidziane do zdarcia i ich ewentualne przetoczenie nie ma negatywnego wpływu. A ich jakoś zależy od producenta tarczy, a nie od późniejszych ich napraw - jak wykonane z masła, to masłem pozostaną. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 21:27
|
|
|
nie jest tak łatwo są wykonane tak że jak nawet się je przypali to mogą się wykrzywić ale jak ostygną to ma być ok , czemu wielu zacznych producentów tarcz tego nie potrafi ???
a wałki jak to wałki w fordzie to akurat nawet fabryczne padają od escortów po sierry i w jednym scorpio widziałem |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
Ostatnio zmieniony przez pepi |8 Lip 2009|, 2009 21:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 23:46
|
|
|
wałki to ford ma w stosunku do innych marek reweracyjne ja uwazam |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 23:50
|
|
|
oprócz OHC |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 23:51
|
|
|
a to ja nie widzialem
widzialem za to inne marki ktore mialy z tym roznie |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Lip 2009|, 2009 23:51
|
|
|
choć w sumie w ohc-u to zazwyczaj wina zaniedbania. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |9 Lip 2009|, 2009 00:11
|
|
|
w sumie tak jak piszesz na ogół jest to wina zaniedbania
chociazby sławne wałki w Audi/VW 2,5 V6 TDI ktore sie wycieraja stanowczo za szybko
serwis zalecił wymiane oleju co 10 tys km i od razu zaczely sie mniej wycierac
niestety silnik jest tak zle rozlozony ze nawet gdy wykryto wade i wprowadzony calkiem inny materiał to nadal sie za szybko wycieraja jednak juz nie tak szybko - ale o tym sie juz nie mówi poniewaz jest w granicach "normy"
inna sprawa ze kpl wałków to 2800 chyba wiec nie takie straszne piniondze - wymieniasz i latasz jak nowym
inna sprawa ze na ogol w dieslach jest tak ze jak poducent zaleca co 15 tys to sie wymienia co 18 albo 20 a jak co 20 to 25 wot i dieslowce |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Wiek: 52 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |9 Lip 2009|, 2009 08:00
|
|
|
Struna napisał/a: | choć w sumie w ohc-u to zazwyczaj wina zaniedbania. |
No jednak raczej trochę za słabego wałka i trochę źle zrobionego układu smarowania tego wałka. Ale bywały gorsze zjawiska w innych markach
Fakt, inne wałki w fordowskich są kul, np. jak ostatni raz rozbierałem, czyli w Explo, to podziwiałem wałeczek jak igiełeczkę, po coś koło 270k nalotu, a zadbany to on nie był. |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
|