$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - podniesienie mocy fs '94 2.9v6 12v - ostatnie starcie :)
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
podniesienie mocy fs '94 2.9v6 12v - ostatnie starcie :)
Autor Wiadomość
syn-lecha123
[Usunięty]

Wysłany: |12 Cze 2009|, 2009 10:44   podniesienie mocy fs '94 2.9v6 12v - ostatnie starcie :)

witam
po wszystkich moich przemyśleniach wyszło na to że już nic nie wiem, potrzebuje kucy, gdzie ich szukać???

słyszałem o el.turbinie ale nie kupie jej przez ebay!, może montują takie gdzieś w 3city, nie wiem :? , czekam na konkretne propozycje,których ciągle brak,ma to być zysk mocy do odczucia czyli koło 20-30km, wiem bardzo dobrze o tym że to jest możliwe, tylko co?


dziękuje z góry za pomoc :-d


p.s.napewno ktoś z was podwyższał moc w tych silnikach albo wogóle w scorpio,no chyba że jestem jedyny który to zrobi:)
 
 
jesion6
[Usunięty]

Wysłany: |12 Cze 2009|, 2009 10:49   

2 male suszarki i dmuchnąć 0,5 bara. Zysk mocy bedzie pewnie tak ijak pisales a nie trzeba bedzie odprezac silnika.
 
 
syn-lecha123
[Usunięty]

Wysłany: |12 Cze 2009|, 2009 10:55   

jesion6 napisał/a:
2 male suszarki



no właśnie też tak myślałem, a orientujesz/cie się czy każda firma tuningowa zajmująca się też turbinkami mi to zrobi?

a ile mniej więcej(tyś. chyba) kosztuje taka imprezka?


coraz bardziej mnie interesują te elektryczne turbinki:)
 
 
jesion6
[Usunięty]

Wysłany: |12 Cze 2009|, 2009 11:18   

Nie wiem czy zrobi. Jezeli jestes mechanikiem (a tak pisales) to samemu sobie to zamontujesz - tylko na strojenie sie udasz do kogos(np Drupi'ego). Ile mniej wiecej kosztuje? Jezeli robisz to sam to koszt turbin, materialu na kolektory, dodatkowych wtryskow, IC, i ogolnie jakies tam pierdoly. Jezeli nie kupujesz nowych turbin to mysle ze w 4 tysiach sie zmiescisz bez zadnych problemow.

[ Dodano: |12 Cze 2009|, o 11:19 ]
syn-lecha123 napisał/a:
coraz bardziej mnie interesują te elektryczne turbinki:)


to sobie turbinke Kowalskiego zaontuj...
 
 
syn-lecha123
[Usunięty]

Wysłany: |12 Cze 2009|, 2009 11:43   

jesion6 napisał/a:
syn-lecha123 napisał/a:
coraz bardziej mnie interesują te elektryczne turbinki:)


to sobie turbinke Kowalskiego zaontuj...

poprostu dobre recenzje jej widziałem/słyszałem i opinie użytkowników,więc to się liczy :lol:
Ostatnio zmieniony przez syn-lecha123 |12 Cze 2009|, 2009 11:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |12 Cze 2009|, 2009 11:43   

Fizycznie po polsce jezdzi Polonez z 2,912v na dwóch turbinach ( biturbo ) Więc da się . Tanie nie jest . Ale wykonalne .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
jesion6
[Usunięty]

Wysłany: |12 Cze 2009|, 2009 12:32   

Jezdza 2 sierry 2.9 Bi turbo. Jezdzi cosworth BOA bi turbo - wszystko sie da. Kwestia kasy i umiejetnosci. I wcale nie jest takie drogie. Wiadomo, ze jezeli chcemy zrobic wszystko na nowych czesciach, do tyego generealka silnika to koszta wieksze.
 
 
Grzesio_87
[Usunięty]

Wysłany: |12 Cze 2009|, 2009 18:02   

LEchu z calym szacunkiem ale ty chiba ocipia!3$ :):
wstaw se tam BOA z manualem i bedziesz mial pozamiatane... :-d
ostatnio kolo mnie byl do sprzedania mk2 za 2tysia... a podobno mechaniorem jestes wiec sam sobie go przezucisz i tjuningowac nie bedziesz musiał tego podobno zdrowego silniczka!
:rofl: aaa jeszte co do tej elektrosuszary to se daruj ilo Ci to dmuchnie? tyle co nic :P
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |12 Cze 2009|, 2009 19:36   

Dajcie chlopu spokoj z tym BOA. Przeca mowil,ze nie,to nie! On nie kce sportowego silnika,ktory nie jedzie dolem(nie moje spostrzezenia)Chce 12V na turbinach,to niech ma. Turbodziure idzie przezyc,a w zamian bedzie mial duzy moment i to nisko. Tak ze na dwojce napewno kapcie popali.Lech, tu nie ma co dyskutowac,tylko kupic co potrzeba i robic. Szablony kolektorow wydechowych z jarzmami do turbin,doprowadzenie oleju do tychze(prawdopodobnie trzeba zrobic adapter pod filtr oleju z wyjsciami do smarowania turbin) do tego splywy do miski olejowej. Szablony na rurowisko do IC,chociaz przy niewielkim sprezu da rade i bez IC. Do tego nowy MAP,dobrze dac BOV ,wieksze wtryski i moze pompe paliwa.Glowice pewnie dadza rade przy tej kompresji jaka ma.Nie wiem jak z czujnikiem detonacji,bo fabryczne to maja.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
jesion6
[Usunięty]

Wysłany: |12 Cze 2009|, 2009 19:39   

w 2.9 12V6 przy malych turbinach nie ma turbodziury. Troll w swojej sierrce maxymalne doladowanie mial juz przy 2 tys obrotów na minute.
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |12 Cze 2009|, 2009 20:52   

no po to kładzie się biturbo . dwie małe turbinki szybciej rozpędzają się .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
syn-lecha123
[Usunięty]

Wysłany: |12 Cze 2009|, 2009 22:06   

slawektg napisał/a:
Dajcie chlopu spokoj z tym BOA. Przeca mowil,ze nie,to nie! On nie kce sportowego silnika,ktory nie jedzie dolem(nie moje spostrzezenia)Chce 12V na turbinach,to niech ma. Turbodziure idzie przezyc,a w zamian bedzie mial duzy moment i to nisko. Tak ze na dwojce napewno kapcie popali.Lech, tu nie ma co dyskutowac,tylko kupic co potrzeba i robic. Szablony kolektorow wydechowych z jarzmami do turbin,doprowadzenie oleju do tychze(prawdopodobnie trzeba zrobic adapter pod filtr oleju z wyjsciami do smarowania turbin) do tego splywy do miski olejowej. Szablony na rurowisko do IC,chociaz przy niewielkim sprezu da rade i bez IC. Do tego nowy MAP,dobrze dac BOV ,wieksze wtryski i moze pompe paliwa.Glowice pewnie dadza rade przy tej kompresji jaka ma.Nie wiem jak z czujnikiem detonacji,bo fabryczne to maja.




w końcu przeczytałem mądrą opowiedź od mądrogego człowieka! :-d

muszę teraz przemyśleć sprawę, bo mam wizyte w v-tech umuwioną 26 zobacze co oni zaproponują :-d

ale wasze wskazówki są bezcenne, w szczególności slawektg,ale bez obrazy dla innych


p.s. na początek 3500zł-4000zł na tak zwany początek nie chciał bym przeznaczać na tuning, bo nie jest to moja pasja(tuningowanie), więc nie chce ponad 4000zł przeznaczać :)

jednak tak czy siak od podstaw trzeba zacząć:) dam wam znać co mi powiedzieli w v-tech-u jak pojade 26.06.2009r.
 
 
kondzio508 


Auto: Passat b7 12r. 1,6 TDI
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2008
Skąd: Białystok
Wysłany: |12 Cze 2009|, 2009 22:20   

syn-lecha123, Sorry ale nie zabardzo kumam co do tego Twojego tuningu ma "Elektro-Gadżet-Lab " ?

A po zatym Kazdy (prócz głupka) ceni swoją pracę i nikt nie bedzie Ci siedzial i zakładał turbinek za 1 K. Poprostu albo sie nie wygłupiaj i nie zakładaj miliona tematów o twoim pseudo tuningu bo na koniec zawsze coś wymyslasz tak jak teraz ze nie dasz 4 K. za turbinki . Wczesniej temat o czipie za 200 zł. Czy nie uwazasz ze to Dziecinada ? jak masz coś zrobic to zrob wyłoż forse i pochwal sie ze zrobiłes , a nie wkółko bezsensowne tematy itp... :/
Ostatnio zmieniony przez kondzio508 |12 Cze 2009|, 2009 22:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jesion6
[Usunięty]

Wysłany: |12 Cze 2009|, 2009 22:33   

Dokładnie tak jak pisze Kondzio! Człowieku jesteś mechanikiem (ponoć), masz ogrom wiedzy(narazie nie mam po czym tego stwierdzic) a zakladasz 100 tematow nt tgo, ze chcesz podniesc moc itp. Rób kolektor, kupuj barany i heja. Jezeli jestes takim "dobnrym mechanikiem" to sobie sam ze wszystkim powinienes poradzic, nie zakładajac zbednych tematow na forum.
 
 
Platyn
[Usunięty]

Wysłany: |12 Cze 2009|, 2009 23:17   

No zostawcie chopa!! Coraz lepiej się to czyta ;) Trzeci browar leci przy tym temacie i przy tym w Ogólnym :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group