$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - mechanik poszukiwany - Warszawa
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
mechanik poszukiwany - Warszawa
Autor Wiadomość
toomcat 


Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43
Dołączył: 26 Wrz 2008
Skąd: Lublin
Wysłany: |17 Maj 2009|, 2009 20:58   

z tym "sam " to nie dokońca tak . mam takiego jednego kumatego i ufam mu ze da rade . tez ma skorupe( którąś z kolei ). Robi take rzeczy i jeździ dalej. także jakoś to musi być. wolałbym go nie męczyć,ale jak bedzie trzeba to tak zrobie.

A myślę ,ze to uszczelka bo podejrzewałem jakiś czas temu , że tak to sie skonczy.
Była na tyle brzydka pogoda na wiosne, ze nie zdązyłem zrobić wiosennego przeglądu. wyłapałem tylko, że chłodnica lekko cieknie, więć poszła do naprawy.
No i pierwszy dzień "upałów" a tu sie okazuje że wentylatory nie działają , termostat tez coś nie teges . Korek i temperatura na czerwonym prawie(udało sie ruszyc w ostatnim momencie i go przewietrzyłem).

Zmieniłem włącznik wentylatorów na taki od tdi , sprawdziłem wentylatory , wymieniłem termostat i myślałem ze bedzie oki bo sie nic nie działo przez jakiś czas(5 dni). nagle sobie patrze a tu pod chlodnicą mokro.Pojechałem ,poprawili po niemałej walce. ale juz nie było fajnie.
Akurat rozpadało sie na pare dni i coś mi sie wydawało ,że coś za bardzo dymi z wydechu.zaczął źle pracować. Górny wąż chłodnicy niepokojąco twardy. Wyjąłem parownik do czyszczenia , ale sie okazało że jest ok , a dymi coraz gorzej więc zacząłem sie przygotowywać na najgorsze.

Tak to wygląda.
troche przydługi ten skrócony opis...

[ Dodano: |17 Maj 2009|, o 22:02 ]
Zysio napisał/a:
A za PEWNĄ głowicą - dzwoń do VIKa. Super tanio nie będzie, ale przynajmniej o towar się nie musisz martwić.


o, dzięki wielkie. Napewno skożystam jeśli zajdzie taka potrzeba .Oby nie :)
_________________
tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione...
 
 
Slyu
[Usunięty]

Wysłany: |17 Maj 2009|, 2009 21:08   

Cytat:
jest 90' DOHC ASB lift B/G

a ze tak zapytam ile toto ma przebiegu?
 
 
toomcat 


Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43
Dołączył: 26 Wrz 2008
Skąd: Lublin
Wysłany: |17 Maj 2009|, 2009 21:15   

ponoć niecałe 190 tyś. jeśli ufać gościowi od którego go brałem , ale wszysko wkazuje ze tak może być .
+ - 30tyś. bo zegary mu padły rok temu ale nie robił tylko zmienił na jakieś z 2,9 . dopiero ja je zrobiłem z powrotem niedawno.
_________________
tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione...
 
 
Mestwin_Krol
[Usunięty]

Wysłany: |18 Maj 2009|, 2009 20:42   

u mnie jak ostatnio robiłem komuś w DOHC to wyszło coś 1200-1300 PLN + głowica bo okazała się pęknięta,

jak jesteś chętny to za tyle to ci zrobię (robota + graty)

jak coś to za 900PLN wsadzę ci drugiego DOHCa ( silnki + robota) :-d
 
 
toomcat 


Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43
Dołączył: 26 Wrz 2008
Skąd: Lublin
Wysłany: |18 Maj 2009|, 2009 23:23   

o widzisz , w koncu jakaś konkretna propozycja.
Masz jakiś warsztacik czy tak dorywczo ,że sie spytam, bo chyba nie mieliśmy sie przyjemności spotkac?
narazie walcze z częściami (a raczej z cenami) bo mam z kasą krucho . licze i licze , i narazie mi wychodzi odchudzona wersja , czyli robie sam. :( Ale nie ukrywam że wolalbym kogoś bardziej wtajemniczonego. ile wcześniej sie odezwać , jakbyco?
_________________
tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione...
 
 
Mestwin_Krol
[Usunięty]

Wysłany: |19 Maj 2009|, 2009 05:37   

toomcat napisał/a:
o widzisz , w koncu jakaś konkretna propozycja.
Masz jakiś warsztacik czy tak dorywczo ,że sie spytam, bo chyba nie mieliśmy sie przyjemności spotkac?
narazie walcze z częściami (a raczej z cenami) bo mam z kasą krucho . licze i licze , i narazie mi wychodzi odchudzona wersja , czyli robie sam. :( Ale nie ukrywam że wolalbym kogoś bardziej wtajemniczonego. ile wcześniej sie odezwać , jakbyco?


powiedzmy że się tym zajmuję zawodowo, no jak nie będziesz dawał rady to zadzwoń to się jakoś umówimy

na twoim miejscu to bym nie kupował części, bo pewnie zniżek nie masz, i do DOHCa nie można też pakować byle czego, no ale i tak bardziej się opłaca wpakować drugi silnik

No i jak masz pękniętą głowicę to już wcale się nie opłaca robić tego silnika bo wyjdzie cię koło 1500 PLN
 
 
--Marcin-- 
603-773-876



Auto: nr.1 '89 2.9 12v ASB Lift Ghia - BLOS
Wiek: 45
Dołączył: 17 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: |19 Maj 2009|, 2009 09:15   

Kolego toomcat

Polecam tobie wymianę całego silnika, ponieważ wyjdzie taniej.
Proponuję skorzystać z pomocy Mestwina.
Gdybyś potrzebował planowania głowicy i ewentualnie sprawdzenia szczelności zaworów to jest w Warszawie firma AUTOSZLIF http://www.moto-market.pl/autoszlif-olszewski/
Masz do wyboru trzy lokalizacje:
Białołęka - ul. Białołęcka 247 tel. 675-0-675, 614-45-60
Włochy - ul. Parowcowa 6d tel. 863-49-33, 863-49-32
Gocławek - ul. Dęblińska 9 tel. 879-96-00, 879-94-05

Jak kiedyś robiłem silniki to tam oddawałem głowice, oni zajmują się takimi sprawami od wielu lat

Wracając do remontu silnika , który to silnik posiadasz, to dopiero okaże się co mu naprawdę dolega jak go rozbierzesz. Wtedy można dokładnie ocenić, czy poszła tylko uszczelka pod głowicą, czy pękła głowica. W w/w warsztacie oferują również spawanie głowic jednakże koszt takiego spawania może być porównywalny z kupieniem drugiej sprawnej głowicy. Także rozważ poważnie wymianę silnika przez Mestwina. Wydaje mi się że cenowo będzie to dla Ciebie atrakcyjniejsze.
Tu jeszcze kilka linków do poczytania/obejrzenia: http://www.autoszlif.pl/
http://www.autoszlif.com.pl/

Pozdrawiam Marcin :-D
_________________
Było: Malunczini 126p, Sierra Coupe 1,8 CVH
Jest: nr 1 od 10 lat, nr 2-2.9 MSB, nr 3-2.4 MSB, nr 4-2.9 MSB, nr 5-2,3 DOHC 16V >= 4 x V6 + R4 =<
Ostatnio zmieniony przez --Marcin-- |19 Maj 2009|, 2009 09:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |19 Maj 2009|, 2009 14:04   

Osobiście nie jestem przekonany do spawania głowizny.

Jeśli będziesz robić obecny motorek i okaże się lipa z głowicą - zmień ją na sprawną.
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
toomcat 


Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43
Dołączył: 26 Wrz 2008
Skąd: Lublin
Wysłany: |20 Maj 2009|, 2009 15:15   

ok . dzieki za pomoc wszystkim. w sobote bede wiedział na czym stoje .
(wydaje mi sie ze juz to pisałem, ale nie wiem gdzie to wcięło)
_________________
tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione...
 
 
Mysza 
508303797



Auto: mk1 h-b 2.9 GL '88 MT75 + Blos
Wiek: 47
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Płock
Wysłany: |23 Maj 2009|, 2009 13:19   

Mestwin_Krol napisał/a:
u mnie jak ostatnio robiłem komuś w DOHC to wyszło coś 1200-1300 PLN + głowica bo okazała się pęknięta,

jak jesteś chętny to za tyle to ci zrobię (robota + graty)

jak coś to za 900PLN wsadzę ci drugiego DOHCa ( silnki + robota)
u mnie to samo.
_________________
2.0 CL '87
2.0 GL '89
2.9 GL '90
2.9 CLX '96
2.8 GL '85
2.9 24v Ghia '96
2.9 Ghia '96
2.0 CLX '95
2.0 16v Ghia '95
2.0 DOHC '94
 
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |23 Maj 2009|, 2009 17:45   

Mysza, a robisz uszczelniacze w deohacu bez zwalania głowicy??
 
 
Mestwin_Krol
[Usunięty]

Wysłany: |23 Maj 2009|, 2009 18:27   

Jankes napisał/a:
Mysza, a robisz uszczelniacze w deohacu bez zwalania głowicy??


w DOHCu to ciężki temat jest, OHC to co innego :-d
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |23 Maj 2009|, 2009 18:30   

Mestwin_Krol napisał/a:
Jankes napisał/a:
Mysza, a robisz uszczelniacze w deohacu bez zwalania głowicy??


w DOHCu to ciężki temat jest, OHC to co innego :-d


czy ja wiem, aby byl przyrząd i robota prosta
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |23 Maj 2009|, 2009 18:51   Re: mechanik poszukiwany - Warszawa

toomcat napisał/a:
witam,
właśnie cały piekny plan wyjazdu na zlocik diabli wzięli. padła mi uczszelka pod glowicą.
szukam jakiegoś sprawdzonego mechanika , co by mi to zrobił za jakieś rozsądne pieniądze, w wawie lub okolicach.
A może ktoś to ostatnio robił i zna przybliżony koszt?
I jeszcze jedno: planowanie i sprawdzenie głowicy. Gdzie to można zrobić i za ile ? (jak bym chciał sie samemu brać za to )
Z góry dziekuje

Jak się doczołgasz do Krakowa, to zapraszam, lubię te roboty.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
toomcat 


Auto: '92 2.4 lift + LPG
Wiek: 43
Dołączył: 26 Wrz 2008
Skąd: Lublin
Wysłany: |23 Maj 2009|, 2009 23:21   

oj, troche daleko :) ale dzieki za zaproszenie
_________________
tel.792050414
Był 88' OHC+gaźnik lift B/G
są 90' 2.0 MSB lift B/G
92' 2,4 MSB lift B/G
Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko jeszcze niezrobione...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group