$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Schemacik testerka
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Schemacik testerka
Autor Wiadomość
skorza
[Usunięty]

Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 11:14   

OK! Na benzynce z sondami jest OK!
dzieki
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 11:45   

No to znaczy ze wszystko OK. Jak ci jakos średnio na gazie biega to podjedź do gazowników niech wyregulują instalacje i sprawdza filter gazu. Może byc zapchany i wtedy autko na gazie strasznie mulaste jest.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 16:47   

Witam
Wlasnie zrobilem zdjecie czegos co mi wyglada na zlacze testowe tylko jakos tak niestandardowo wyglada .... ma 5 dziurek ale tylko 3 wydaja sie byc czynne
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 17:12   

To jest TO. tylko dwie dziurki tak jak piszesz są nieaktywne/poste. Podpinasz do tych, w których widać styki i diagnozujesz.

Powodzenia.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
IBOL
[Usunięty]

  Wysłany: |27 Lip 2004|, 2004 12:33   

Hej.

Skoro juz jestesmy przy wykonywaniu testu komputera, to napiszcie prosze jak wykonac jego reset?

Szukalem na forum ale nie udalo mi sie odnalezc konkretnej wypowiedzi stwierdzajacej ten fakt. Jak nastepnie wyglada proces uczenia sie komputera? Jak nalezy postepowac po resecie?

Czy wykonanie resetu moze miec jakis negatywny wplyw na prace silnika?

Kiedy / czy wogole komputer przejdzie w TRYB AWARYJNY? (czy istnieje takie cos)
Jesli tak, to czy wiaze sie to z wieksza dawka paliwa dostarczana przez niego oraz czy analogicznie jest w przypadku gazu? (slyszalem ze o 20%)

U mnie przez pewien czas odlaczony byl TPS i nadal jest silniczek krokowy i ABS. Czy to wszytko moze sie przyczynic do przejscia w tej tryb?

Na jakiej zasadzie komputer "uczy sie"?

Z gory dzieki za odpowiedzi.

Pozdrawiam.
Igor
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |27 Lip 2004|, 2004 12:58   

Uszkodzenie/niedziałanie jakiegokolwiek czyjnika czy urządzenia współpracującego z kompem powoduje jego przejście w tryb awaryjny - co skutkije większym zużyciem paliwa i mało wydajną praca silnika. Reset kompa wykonyje się przez odpięcie klemy z akumulatora na około 5 minut. Zapinasz z powrotem i komp diagozuje wszystko od nowa. Jeśli znowu stwierdzi usterkę jednego lub więcej elementów to znowu przechodzi w awaryjny. Można też błędy skasować testerem a raczej same się kasują po odczytaniu tzw. "twardych" błędów.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |27 Lip 2004|, 2004 13:30   

Struna napisał/a:
Uszkodzenie/niedziałanie jakiegokolwiek czyjnika czy urządzenia współpracującego z kompem powoduje jego przejście w tryb awaryjny - co skutkije większym zużyciem paliwa i mało wydajną praca silnika. Reset kompa wykonyje się przez odpięcie klemy z akumulatora na około 5 minut. Zapinasz z powrotem i komp diagozuje wszystko od nowa. Jeśli znowu stwierdzi usterkę jednego lub więcej elementów to znowu przechodzi w awaryjny. Można też błędy skasować testerem a raczej same się kasują po odczytaniu tzw. "twardych" błędów.


Jeszcze pare dni temu mialem nie sprawny TPS i elektrozawor od wolnych obrotow. W tej chwili TPS jest juz sprawny i podlaczony, zatem pozostal elektrozawor, ktory zostal ominiety przy montowaniu instalacji gazowej.
Znam sposob, zeby podlaczyc go znowu ale bedzie mnie to kosztowalo 50zl, przy czym w chwili obecnej nie mam najmniejszego problemu z wolnymi obrotami zatem poki co nie chcialbym tego robic.
Czy mam rozumiec, ze przez te jedna nie podlaczona czesc (przy zalozeniu, ze w tescie nie wykaze innych bledow) komputer zresetowany powroci znow do trybu awaryjnego?
O co chodzi z tymi "twardymi" bledami i ich kasowaniem?

Czy jest dla mnie jakas inna rada?
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |27 Lip 2004|, 2004 14:26   

Speedo napisał/a:
trzeba było sobie przeczytać manuala od tego testerka, tam wszystko jest opisane.


Mozesz mi go przeslac na priv?
Nie wiedzialem nawet ze cos takiego istnieje, choc przeczytalem cala instrukcje do Scorpio.

CU.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |27 Lip 2004|, 2004 15:53   

No to się wbij na mój serwerek www.waxpol.net/test znajdziesz tam ponad 600MB danych o Scorpio.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |27 Lip 2004|, 2004 15:59   

Struna napisał/a:
No to się wbij na mój serwerek www.waxpol.net/test znajdziesz tam ponad 600MB danych o Scorpio.

Bardzo chetnie pochlone wszytko co zwiazane ze Scorpio, jednak nie moge dostac sie na Twoja strone. Po prostu nie chce sie zaladowac.
Daj znac jak sie cos zmieni.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |27 Lip 2004|, 2004 16:10   

Może się machnąłem w adresie - bo mi się otwiera. Oto pełny link http://www.waxpol.net/test/ Problem w tym, że jak masz łącze od TPSA to będzie Ci strasznie kisić bo ten serwer stoi na łączu Cyfronetu, który to ostro walczy z TPSA za co nasz ulubiony potentat przycina mu transfer na routerach. :(
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |4 Sie 2004|, 2004 14:31   

Moze sie myle ale logika mi mowi, ze przejscie komputera w tryb awaryjny i zwiekszenie spalania o 20% nijak sie ma jesli jezdze na gazie ...
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |4 Sie 2004|, 2004 14:49   

ma sie bo komputer dalej steruje chocby zaplonem, a w awaryjnym nie :)zreszta zobaczysz sprawdzisz :)
 
 
 
Martin Vícha
[Usunięty]

Wysłany: |13 Wrz 2004|, 2004 13:43   

...co neco zdobylem,jest to na 2.9i 6v 1985-1992 http://martin.vicha.cz/EEC_diag/
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |24 Mar 2005|, 2005 21:35   

Struna Twoja stronka rzeczywiście się nie otwiera
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group