$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Jak ustawić moment przęłączania benzyna/gaz ?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak ustawić moment przęłączania benzyna/gaz ?
Autor Wiadomość
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |22 Mar 2005|, 2005 11:25   

u mnie benia jest w powijakach: przeplywomierz.( sie zrobi niedlugo) pompa troche slaba, ale zawsze odpalam na beni i zaraz samo sie przelacza. awaryjnie moge jechac. (ale jak zrobie przepl. to pojedzie - zdanie mechanika) a tankowalem ostatnio benie po dwoch tysiacach przebiegu i zeszlo niecale 4ry litry.... a Parownik BRC 140 byle co go nie zalatwi.
heh stary Landi(tak samo traktowany i nie ragulowany przez cale zycie tj 4 lata) mimo ze mial ponad 100 tys do konca zył tylko na zimnym silniku gasł. ale w trasie brał ponizej 12tu :)
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |22 Mar 2005|, 2005 12:12   

zqwsze mawaiam że jak kto woli tak pierdoli - teoria jedno, praktyka drugie - a Polacy to jeszcze zupełnie inny rozdział. :D
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |22 Mar 2005|, 2005 21:36   

eee tam kraczesz jak zwykle :wink: co ma wisiec nie utonie :D
a te cztery lata starego parownika bylo u poprzedniego wlasciciela, jak to zaczalem serwisowac to sie przeraziłem. Filtr gazu nie byl NIGDY wymieniany. jak to zobaczyli gaziarze to stwierdzili ze tak zaje... filtra nigdy nie widzieli:)) a samochod potrafil na nim zejsc ponizej 12tu literkow. heh do dzisiaj nie wiem jakim cudem :D
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Mar 2005|, 2005 10:20   

a co ma filtr gazu do spalania ? :D zastanówmy się - co spowoduje zapchany filtr gazu - no tyle, że zmniejszy maxymalny przepływ gazu więc tak naprawdę w zasadzie to spalanie powinno się zmniejszyć na zasyfiałym filtrze a z pewnością nei wzrośnie tylko auto zmułowacieje i nie będzie chciało na wyższe obroty się wkręcać.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |23 Mar 2005|, 2005 10:43   

generalnie chodzilo mi o to ze majac stara instalacje, nieprawidlowe registry, stary parownik jezdzony tylko i wylacznie na gazie a jakos palil w trasie nie za duzo :D filtr gazu do spalania... generalnie powienien przeszkadzac w eksploatacji a ten jakos nie przeszkadzal:) po wymianie nie zauwazylem jakiejs roznicy.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Mar 2005|, 2005 10:58   

no widocznei sobie gaz jakos przez ten syf utorował droge i było OK
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |23 Mar 2005|, 2005 11:23   

za to ten syf (opiłki) tak zapiep.. dekielek elektrozaworu ze po odkreceniu nadawal sie tylko do wyrzucenia. (gwint po odkreceniu praktycznie przestał istniec)
 
 
kuba 



Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2004
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: |23 Mar 2005|, 2005 17:34   

Panowie filterek to raz na 30 tyś wymianka. 10 pln nie pieniadze, a nie ma problemów z opiłakami czy syfem jakimś. Mazut spuścic, filterek wymienic i musi śmigać.Łaski nie robi.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Mar 2005|, 2005 17:46   

dokłądnie - ja to nawet nie co 30 tyć ale czaem raz na pół roku wymieniam - drobne grosze a ile potrafi pomóc.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |24 Mar 2005|, 2005 10:59   

qrcze kuba drogi masz ten filterek:))) mi pożelnili gazownicy parownik BRC z elektrozaworem LAndi zysk to miedziany łacznik 6mm na 8mm (takie zawinięte pieroństwo z miedzi dzieki temu zawinieciu nic sie instalce nie stalo po ostatniej stluczce) a zysk nr 2: filtr do Landi kosztuje 2 plny :D
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Mar 2005|, 2005 11:10   

ale w BRC sie łatwiej wymienia :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |24 Mar 2005|, 2005 11:18   

Struna ty idziesz na łatwizne? :o nie podejrzewałem kolegi :D :D :D :D :D
a w swoim wymienialem juz, trudne toto nie było :)
 
 
lancer
[Usunięty]

Wysłany: |24 Mar 2005|, 2005 15:35   

kurcze nie wiem jak wy ale ja jakoś niedoczytałem się odpowiedzi na zadane w temacie pytanie.

tak więc ja to napisz e

uruchamia się samochód 2 razy w trybie w którym ma się przełączyć za każdym razem nie pozwalamy mu się przełączyć i wyłączamy silnik za 3 razem instalka wejdzie w tryb ustawień i podnosimy obroty do takich jakie chcemy i wtedy na centralce włączamy tryb LPG
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Mar 2005|, 2005 16:11   

To poczytaj Lancer wcześniej - już dawno padła odpowiedź a to co Ty podajesz dotyczy dosyć specyficznych centralek z kompem - reszta ma potencjometr do ustawiania progu przełączania.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
GrzesPi
[Usunięty]

Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 11:00   

Nawiąże do mojej pierwszej wypowiedzi:

Jak ustawić moment przęłączania benzyna/gaz ? Chodzi o to, że na centralce w kabinie jest trzy pozycje przełącznika - benzyna, benzyna/gaz, gaz. W pozycji benzyna/gaz auto po odpaleniu (na benzynie) i zebraniu odpowiednich obrotów (jakich?) powinno automatycznie przełączyć się na gaz. I tu jest problem, moje przłącza się na gaz już w momencie kręcenia rozrusznikiem ! Instalacja to prosta ZAVOLI bez kompa.

W odpowiedziach jest aby moment przełączenia ustawić potencjometrem przy sterowniku (sterownik STAG2-W). Niestety nie przynosi to żadnych efektów. Obracanie tym potencjometrem nic nie zmienia. Bęzyna przełącza sie na gaz już w momęcie kręcenia rozrusznikiem. Co może być uszkodzone - sterownik a może nie dochodzi jakaś informacja o obrotach do tegoż sterownika ? Proszę o sugestie.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group