$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - 2 patenty na zmniejszenie apetytu na gaz
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
2 patenty na zmniejszenie apetytu na gaz
Autor Wiadomość
zbyszek 
WKZ U 802



Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 63
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Kozienice
Wysłany: |20 Mar 2005|, 2005 21:27   

Zwezki moze sa potrzebne tylko zeby zamiast nich nie wlozyli do filtra szmaty albo jakiegos innego badziewia
_________________
był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96

Dochodzenie odszkodowań
 
 
COSSY
[Usunięty]

Wysłany: |20 Mar 2005|, 2005 21:31   

U mnie jest dolot zatkany do polowy wklejona tektura przed filtrem powietrza
 
 
mirage
[Usunięty]

Wysłany: |20 Mar 2005|, 2005 22:18   

I po testach :) jest jak napisal danyy90 - niestabilne wolne obroty tzn gasnie po kilku sekundach, nie moglem tego wyregulawac, bezynka spoko nawet lepiej bym powiedzial.
Coz musi byc zapchane i juz.
 
 
COSSY
[Usunięty]

Wysłany: |20 Mar 2005|, 2005 22:22   

Analizator sie klania
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |21 Mar 2005|, 2005 00:07   

Nie wiem czy przypadkiem u mnie gazownicy nie zalozyli zwezki ze zbyt malym otworem. Jak sie konkretnie przygazuje to przewody prawie w pol sie skladaja (za duzy opor? )
 
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |21 Mar 2005|, 2005 00:16   

O jakich zwezkach mowicie?
Jak to wyglada i jak jest mocowane? U mnie nie bylo czegos takiego.
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |21 Mar 2005|, 2005 00:30   

To jest pierscien umieszczony w przewodzie dolotowym i ograniczajacy ilosc zasysanego powietrza
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |21 Mar 2005|, 2005 00:39   

brzmi sensownie, tylko pytanie w jakich silnikach ten patent jest wskazany, i druga sprawa w moim ohacu jak zamontowali mi nowy parownik bez zadnych zwezek wolne obroty byly od razu bez regulacji, kombinacji itp. az sie gazownicy zdziwili. Jak to jest ze moj silnik sie obywa bez zwezek, szmat tektur itp? urok ezgemplarza, modelu? cholernie jestem ciekaw, nie mam porownania bo to moje pierwsze auto na gazie.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Mar 2005|, 2005 01:38   

sam tzw. mikser to nic innego jak zwężka Venturiego - więc pytam po ch... jakies dodatkowe zwężki ?? - to tylko półśrodek stosowany przez nieudolnych gaziarzy co już nie mają koncepcji jak sobie z obrotami poradzić a kasiore skosic chcą bez większych nakładów. U mnie nie ma żadnej zweżki dodatkowej i nie ma najmniejszych problemów - nie gaśnie, wolne obroty miodzio, power jest, pali tyle ile powinien.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |21 Mar 2005|, 2005 06:53   

Gadanie głupot!!
Dolot ma być normalnie drożny, jeśli instalacja jest założona poprawnie i dobrano dobrze mixer, to cudów nie ma, zeby sie czegoś nie dało wyregulować, itp.
Zmniejszenie luzów zaworów moze spowodować co najwyzej zwiększenie spalania.
Filtra mozna nie wymieniać przez 6 lat nawt, jeśli sie rpzez ten okrez zrobi góra 10000km, a i spalanie "miasto" to sprawa "dyskusyjna", bo np. Limanowa-to też miasto, i Wrocław też.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |21 Mar 2005|, 2005 14:28   

Do - kła - dnie.
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |25 Mar 2005|, 2005 09:21   

Jesli chodzi o mnie, to ze spalaniem wszystko sie wyjasnilo:

http://forum.ford-scorpio...p?p=22083#22083
 
 
lancer
[Usunięty]

Wysłany: |25 Mar 2005|, 2005 13:05   

zawężką w gazie jest tak jak napisał struna czyli mikser ale dodatkowo auta wyprodukowane po 91 roku mają dodtkowo fabryczną zawężkę za przepustnicą i tę moŻecie śmiało wywalić spalanie przez jej brak raczej nie spadnie ale mocy przybedzie. Kiedyś już było na ten temat pisane pershing wyjaśnił po co ona tam była wsadzona. (żeby obniżyć moc silnika 2,0 do 115 KM
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Mar 2005|, 2005 13:08   

ale to tylko w DOHC było kładzione chyba - V-ki tego nie miały nigdy ( na szczęście :) )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Mar 2005|, 2005 13:14   

al etakie cos to w DOHC wklądali chyba tylko bo V-ki nie miały żadnych zwężek.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group