GDZIE ZALOZYC GAZ W SZCZECINIE |
Autor |
Wiadomość |
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |9 Kwi 2005|, 2005 18:56
|
|
|
Marcys chętnie przeczytam ten artykuł Jekbyś mógł to prześlij mi proszę na maila
robert.zgl@op.pl. Jakby coś się rzucali to będę miał argumenty. Także prześlij mi ten artykuł
Dzięki
Pewnie że napiszę co i jak zrobili bo będę przy nich stał. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 15:08
|
|
|
a czy nie podmarza Ci reduktor - bo objawy masz jakby się zapowietrzył ukląd chłodzenie i w sumie im cieplejszy silnik będzie tym parownik zimniejszy a ma być równie gorący jak ciecz chłodząca.
A jak mówiłem nie pchaj się w gówniana instalkę to byłeś mądrzejszy - to teraz masz co chciałeś - było słuchać kolegów z doświadczeniem Instalki z kompem są strasznie bezwładne, długi czas reakcji itp - poprostu lipna ta elektronika. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 15:18
|
|
|
Zależy jaka elektronika wsadzona. U mnie elektronika musi byc szybka bo by mi strzelał w kolektor ( z plastiku), a jakoś strzałów ni ma. . Dupa nie fachowiec to robił. Zapraszam na wycieczkę w Beskidy to ci z Marcysiem wyreperujemy wozik |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 15:19
|
|
|
wypierdzieli sie kompa - stawi zwykły register i będzie zapierdzielac jak burza |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 15:32
|
|
|
Właśnie, tylko po co koleś płacił za instalkę, skoro ją zjebali. Smutne jest to że po tylu latach od wprowadzenia gazu, jeszcze jest dużo patałachów co nie potrafia porządnie brysi zagazować. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 15:37
|
|
|
ej no ale pytał wcześniej i większość mu mówiła żeby kasiory na instalkę taka nie walił ale jakoś nei dotarło - to teraz można to przerobic a że kompik za podstawek pod szafę będzie to juz trudno. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 16:29
|
|
|
zgadzam sie z przedmowcami calkowice pakuj chłopie registra do swojego i bedziesz mial spokoj. Jak nie wiezysz to zapraszam wraz z Kuba w Beskidy przejedziesz sie moim zobaczysz jak auto chodzi na registrze. apropos regulacji jak mi monmtowali parownik nowy to samochod odpalil i mial stabilne obroty bez regulacji i jechal jak burza(na seryjnym dolocie). az sie chłopy z warsztatu zdziwili bo sie zadko zdaza zeby bez regulacji poszedl. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 16:31
|
|
|
no ale dolot warto odgiąc coby bezpośredniego cugu nie było bo czasem zdmuchnąc gaz może. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 16:43
|
|
|
zgadza sie jak Robertowi nie dziala dobrze to trzeba w ta strone pojsc i pospradzac. ale np jak u mnie nie ma najmiejszych problemow z gasnieciem to po co? zaczynam wyznawac zasade ze jak cos działa to tego nie rusz! bo ostatnio tyle rzeczy w aucie naspułem:)) heh ale w niedziele sie samoistnie naprawila el szyba kierowcy uwielbiam to auto |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 16:53
|
|
|
to fakt - miewaja takie fajne ozdrowienia |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 16:56
|
|
|
To moze tak rozrusznik mi ozdrowieje bo cos wali przy kreceniu |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 17:40
|
|
|
przestan uzywac mojemu pomoglo |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 19:44
|
|
|
No Panowie widzę , że mnie ostro krytykujecie ,że kompa zapodałem, no już trudno. Byłem dzisiaj u faceta który mi zakładał instalkę trochę przy niej pogrzebał no i chodzi dość nieżle, auto już nie gaśnie, nie traci mocy, no i jakoś się zbiera. Tak czy owak muszę jeszcze do niego pojechać bo mi nie przestawił przepływomierza na swoją pozycję, nie miał czasu. Dolot powietrza ma sie tak , że rura jest wyciągnieta z filtra powietrza. Zatankowałem go do końca ( oczywiście gaz ) i teraz sprawdzę ile mi pali na 100km . Zobaczymy jak się będzie sprawować autko na gazie. A co to takiego ten regfister jest Panowie? Szkoda że Wy wszyscy tak daleko mieszkacie od Szczecina.
Pozdrawiam |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
stuff [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 21:30
|
|
|
Ech Robert nie daj im się,
moja dziewucha ma w swojej V6 instalke z kompem i chula jak złoto.... Przełącza automatem nie trzeba kombinować obrotoami i ogólnie śmiga od 1,5 roku.
Patryk
2.3 16V GHIA KOmbi '97 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 23:18
|
|
|
register to ręczna regulacja max dawki gazu na śrubę. Ty pewnie masz silnik krokowy do dawkowania sprzęgnięty z TPS-em. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|