GDZIE ZALOZYC GAZ W SZCZECINIE |
Autor |
Wiadomość |
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 14:17
|
|
|
Jak masz papier z gazowni to tam jest wyszczególnione z czego składa sie instalka.
Na papierze masz numer i homologacje butli, numery i homologację STEROWNIKÓW instalki. Do tego porównanie czy w dowodzie jest wbite że ma kata i wszystko jasne. Ale generalnie nie sprawdzaja tego. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 14:19
|
|
|
no wiem zresztą do OHC to chore wsadzać taką instalkę |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 18:18
|
|
|
Już mój samochód ma instalację gazową, sory ale nie bawia mnie problemy i dlatego zdecydowałem razem z moją Beatą, że zakładamy w naszej Scorupie instalację z kompem. Przynajmniej nie będę się bał że mi przegłądu technicznego nie przejdzie ( choć mam strumienicę wpakowaną ) i do wydziału komunikacji mogę dać papiery bez żadnych ceregieli. Z drugiej strony czy te 5 paczek więcej to aż taki wielki wydatek na lepszą z kompem instalację?
Pozdrawiam wszystkich |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 20:13
|
|
|
droższa nie oznacza wcale lepsza - niech służy |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 21:27
|
|
|
Struna , no i kiszka. Jestem lekko wkurw...... , bo nie działa tak jak należy w poniedziałek jadę na reklamacje, a dzieje się coś takiego : jak jadę szybko tzn ok 120 km/h i daje na luz to mi gaśnie silnik, gaśnie mi również np jak dojeżdżam do skrzyżowania i muszę przyhamować, no i na zakrętach, no i jakoś dziwnie falują obroty na LPG, natomiast na benie chodzi pięknie. Nie mówcie żebym zresetował kompa bo to już zrobiłem. Co muślicie na ten temat? Co to może być. Acha czy przepływomierz może być odwrócony do góry nogami, Tak mi właśnie zrobili. Parownik mam poniże zbiorniczka wyrównawczego. Szkoda że nie mam cyfry bo by foty rzucił. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 22:29
|
|
|
przepływomierz ma być tak jak jest fabrycznie -a gaśnięcie - pewnie zjebali z regulaorem wolnych obrotów - a jak gaśnie to zazwyczaj od podmuchy - trzewa wlot powietrza do filtra skręcić żeby ine dmuchało - większość gazowników partaczy tą kwestię niestety bo chyba maja średnie pojęcie o tym co robią. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 23:28
|
|
|
Dzięki Struna spróbuję jutro tą rurę skręcić i wtedy zobaczę jak będzie. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 23:50
|
|
|
Dokladnie- trzeba oslonic dolot powietrza przed wiatrem i na pewno przestanie gasnac |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |7 Kwi 2005|, 2005 08:57
|
|
|
W OHC dolot powietrza do filtra jest za lampą z przodu. Wystarczy że zrzucisz tą rurę i nieco ja zagniesz w dół, lub spłaszczysz, a problemy z gaśnięciem powinny ustąpić jak ręką odjął. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Kwi 2005|, 2005 09:33
|
|
|
no ale problemy z wolnymi obrotami niekoniecznie - ale miejmy nadzieję, ze to na obroty też pomoże. Ale ten przepływomierz to sobie odwróc tak jak ma być bo za jakis czas szarpnie Cię nieźle jak mu elektrykę zaleje. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |7 Kwi 2005|, 2005 17:39
|
|
|
Struna tak jak mówisz, przepływomierz będzie odwrócony na 100%. Co do gazu to jest kiszka straszna dosłownie nie idzie jechać normalnie na gazie. Gaśnie, obroty falują, w pewnych momentach ma cholernego muła, ja mu cisnę a on nic, spadają broty słabnie i nie chce ciągnąć ( na benie jest ideał ). Dzwoniłem dzisiaj rano do tego gościa co mi instalkę zakładał i mu mówię ze jak jadę szybko i wyrzycam na luz to mi gaśnie, powiedział żebym rurę z filtra zdjął, no i tak zrobiłem,ale to nic nie dało złapał muła i nie chciał jechać. Jadę w poniedziałek do niego i niech wałczy. A co Wy myślicie na ten temat. Poradzcie coś żebym do gita nie jechał kompletnie zielony .
Pozdrawiam |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |7 Kwi 2005|, 2005 22:27
|
|
|
Dodam jeszcze że gaz zaczyna zdychać jak jest silnik rozgrzany, jak jadę na zimnym to jest wszystko git. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Kwi 2005|, 2005 22:49
|
|
|
a trzeba bylo sie zapytac innych ohacowcow to by podpowiedzieli
co do tanich instalek to sie robi tak: kupujesz uzywke z ohaca za 3, 4 paczki (ktos ma forum ma taka na zbyciu) montuje to ktos co na tym sie zna. zaswiadczenie od gazowni mozna miec lewe acz autentyczne na allegro za 170. chyba tanio nie? a instalke na srubke to zadna filozofia zrobic. szczerze mowiac sam tak nie zrobilem i raczej bym nie zrobil... a z drugiej strony qrcze u siebie to praktycznie sam wszystko od nowa robilem. I chodzi bezproblemowo.
Robert: mogles sie spytac wczesniej. Ja mam srubke i mam swiety spokoj. auto smiga prawie jak deohac na benie. Sluchajcie z tym dolotem w ohacu- nie wiem jak w innych motorach ale w ohacu jak jest dobra instalka to nic nie ma prawa gasnac przy seryjnym dolocie. nawet jak wrzuce na luz przy 140 to nie gasnie.. nawet odrobine obroty wzrastaja. i caly czas sa stabilne. Robert sprawdz jak jest parownik przykrecony. czy nie goni na boki. ja mam 5mm katownik (orginal z zestawu BRC 140kW) moze za cienki u ciebie jest. w kazdym razie ohac na gazie musi smigac. przeplywomierz bez zandego obracania (ale na marginesie np w audi 80 ten sam klapkowiec jest obrocony o jakies 140 st w stosunku do OHC). Zgadzam sie ze Struna - w ohacu gaz z kompem to zbedny wydatek. nie znam sie na instalkach drugiej generacji ale one chyba sa generalnie wolniejsze w reakcji na gaz. |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |8 Kwi 2005|, 2005 12:38
|
|
|
Kurcze teraz to już musztarda po obiedzie, mam instalkę z kompem i nic teraz nie poradzę. Mój parownik mo moc 100 HP, i właśnie nie wiem czy czasem nie włożyli mi za słabego parownika. No nic teraz będę męcxzył gazownika do skutku, wkońcu mam instalkę na gwarancji. A parownik mam przymocowany na płaskowniku 2 albo 3mm. Będę faceta męczył do skutku. Tylko jedna rzecz mnie zastanawia ,że autko na gazie zaczyna fiksowac na goącym silniku, przeważnie jest tak że gdy silnik sie rozgrzeje to wraca wszystko do normy, a u mnie jest zupełnie odwrotnie. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Kwi 2005|, 2005 23:43
|
|
|
no moj tez jezdzil na 100 tce i zamocowany byl na jakiejs cienkiej bllaszce ale jazda jezdzie nierowna. ja czasem lubie depnąć temu mam 140tke. niby za duzy nominalnie ale polecil mi go facet z najlpeszego warsztatu u mnie bo sam ma sierke OHC EFI i te silniki lepiej chodza na 140tkach. a autko jak sie rozgrzeje to powinno smigac jak burza. na zimnym jest nieznacznie slabsze. (zapalam na benie i zaraz na gaz-chodzi bezproblemowo) . Napisz po wizycie u gaziarzy co zrobili i co sie dzieje. ale z tym gasnieciem i falowaniem obrotow to lipa w regulacji a nie zly dolot powietrza. Moge ci nawet przesłac artykoł z Auto PO Gwarancji gdzie jest opis montarzu instalki do OHC 89 i wyraznie tam pisze ze oryginalny dolot nie wymaga poprawek do prawidlowego funkcjonowania instalacji. |
|
|
|
|
|