$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - GDZIE ZALOZYC GAZ W SZCZECINIE
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
GDZIE ZALOZYC GAZ W SZCZECINIE
Autor Wiadomość
kuba 



Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2004
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 14:17   

Jak masz papier z gazowni to tam jest wyszczególnione z czego składa sie instalka.
Na papierze masz numer i homologacje butli, numery i homologację STEROWNIKÓW instalki. Do tego porównanie czy w dowodzie jest wbite że ma kata i wszystko jasne. Ale generalnie nie sprawdzaja tego.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 14:19   

no wiem :) zresztą do OHC to chore wsadzać taką instalkę :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 18:18   

Już mój samochód ma instalację gazową, sory ale nie bawia mnie problemy i dlatego zdecydowałem razem z moją Beatą, że zakładamy w naszej Scorupie instalację z kompem. Przynajmniej nie będę się bał że mi przegłądu technicznego nie przejdzie ( choć mam strumienicę wpakowaną ) i do wydziału komunikacji mogę dać papiery bez żadnych ceregieli. Z drugiej strony czy te 5 paczek więcej to aż taki wielki wydatek na lepszą z kompem instalację?
Pozdrawiam wszystkich
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 20:13   

droższa nie oznacza wcale lepsza :) - niech służy :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 21:27   

Struna , no i kiszka. Jestem lekko wkurw...... , bo nie działa tak jak należy w poniedziałek jadę na reklamacje, a dzieje się coś takiego : jak jadę szybko tzn ok 120 km/h i daje na luz to mi gaśnie silnik, gaśnie mi również np jak dojeżdżam do skrzyżowania i muszę przyhamować, no i na zakrętach, no i jakoś dziwnie falują obroty na LPG, natomiast na benie chodzi pięknie. Nie mówcie żebym zresetował kompa bo to już zrobiłem. Co muślicie na ten temat? Co to może być. Acha czy przepływomierz może być odwrócony do góry nogami, Tak mi właśnie zrobili. Parownik mam poniże zbiorniczka wyrównawczego. Szkoda że nie mam cyfry bo by foty rzucił.
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 22:29   

przepływomierz ma być tak jak jest fabrycznie -a gaśnięcie - pewnie zjebali z regulaorem wolnych obrotów - a jak gaśnie to zazwyczaj od podmuchy - trzewa wlot powietrza do filtra skręcić żeby ine dmuchało - większość gazowników partaczy tą kwestię niestety bo chyba maja średnie pojęcie o tym co robią.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 23:28   

Dzięki Struna spróbuję jutro tą rurę skręcić i wtedy zobaczę jak będzie.
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |6 Kwi 2005|, 2005 23:50   

Dokladnie- trzeba oslonic dolot powietrza przed wiatrem i na pewno przestanie gasnac
 
 
 
kuba 



Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2004
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: |7 Kwi 2005|, 2005 08:57   

W OHC dolot powietrza do filtra jest za lampą z przodu. Wystarczy że zrzucisz tą rurę i nieco ja zagniesz w dół, lub spłaszczysz, a problemy z gaśnięciem powinny ustąpić jak ręką odjął.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Kwi 2005|, 2005 09:33   

no ale problemy z wolnymi obrotami niekoniecznie - ale miejmy nadzieję, ze to na obroty też pomoże. Ale ten przepływomierz to sobie odwróc tak jak ma być bo za jakis czas szarpnie Cię nieźle jak mu elektrykę zaleje.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |7 Kwi 2005|, 2005 17:39   

Struna tak jak mówisz, przepływomierz będzie odwrócony na 100%. Co do gazu to jest kiszka straszna dosłownie nie idzie jechać normalnie na gazie. Gaśnie, obroty falują, w pewnych momentach ma cholernego muła, ja mu cisnę a on nic, spadają broty słabnie i nie chce ciągnąć ( na benie jest ideał ). Dzwoniłem dzisiaj rano do tego gościa co mi instalkę zakładał i mu mówię ze jak jadę szybko i wyrzycam na luz to mi gaśnie, powiedział żebym rurę z filtra zdjął, no i tak zrobiłem,ale to nic nie dało złapał muła i nie chciał jechać. Jadę w poniedziałek do niego i niech wałczy. A co Wy myślicie na ten temat. Poradzcie coś żebym do gita nie jechał kompletnie zielony :( :( :( .
Pozdrawiam
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |7 Kwi 2005|, 2005 22:27   

Dodam jeszcze że gaz zaczyna zdychać jak jest silnik rozgrzany, jak jadę na zimnym to jest wszystko git.
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |7 Kwi 2005|, 2005 22:49   

a trzeba bylo sie zapytac innych ohacowcow to by podpowiedzieli :P
co do tanich instalek to sie robi tak: kupujesz uzywke z ohaca za 3, 4 paczki (ktos ma forum ma taka na zbyciu) montuje to ktos co na tym sie zna. zaswiadczenie od gazowni mozna miec lewe acz autentyczne na allegro za 170. chyba tanio nie? a instalke na srubke to zadna filozofia zrobic. szczerze mowiac sam tak nie zrobilem i raczej bym nie zrobil... a z drugiej strony qrcze u siebie to praktycznie sam wszystko od nowa robilem. I chodzi bezproblemowo.

Robert: mogles sie spytac wczesniej. Ja mam srubke i mam swiety spokoj. auto smiga prawie jak deohac na benie. Sluchajcie z tym dolotem w ohacu- nie wiem jak w innych motorach ale w ohacu jak jest dobra instalka to nic nie ma prawa gasnac przy seryjnym dolocie. nawet jak wrzuce na luz przy 140 to nie gasnie.. nawet odrobine obroty wzrastaja. i caly czas sa stabilne. Robert sprawdz jak jest parownik przykrecony. czy nie goni na boki. ja mam 5mm katownik (orginal z zestawu BRC 140kW) moze za cienki u ciebie jest. w kazdym razie ohac na gazie musi smigac. przeplywomierz bez zandego obracania (ale na marginesie np w audi 80 ten sam klapkowiec jest obrocony o jakies 140 st w stosunku do OHC). Zgadzam sie ze Struna - w ohacu gaz z kompem to zbedny wydatek. nie znam sie na instalkach drugiej generacji ale one chyba sa generalnie wolniejsze w reakcji na gaz.
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |8 Kwi 2005|, 2005 12:38   

Kurcze teraz to już musztarda po obiedzie, mam instalkę z kompem i nic teraz nie poradzę. Mój parownik mo moc 100 HP, i właśnie nie wiem czy czasem nie włożyli mi za słabego parownika. No nic teraz będę męcxzył gazownika do skutku, wkońcu mam instalkę na gwarancji. A parownik mam przymocowany na płaskowniku 2 albo 3mm. Będę faceta męczył do skutku. Tylko jedna rzecz mnie zastanawia ,że autko na gazie zaczyna fiksowac na goącym silniku, przeważnie jest tak że gdy silnik sie rozgrzeje to wraca wszystko do normy, a u mnie jest zupełnie odwrotnie.
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |8 Kwi 2005|, 2005 23:43   

no moj tez jezdzil na 100 tce i zamocowany byl na jakiejs cienkiej bllaszce ale jazda jezdzie nierowna. ja czasem lubie depnąć temu mam 140tke. niby za duzy nominalnie ale polecil mi go facet z najlpeszego warsztatu u mnie bo sam ma sierke OHC EFI i te silniki lepiej chodza na 140tkach. a autko jak sie rozgrzeje to powinno smigac jak burza. na zimnym jest nieznacznie slabsze. (zapalam na benie i zaraz na gaz-chodzi bezproblemowo) . Napisz po wizycie u gaziarzy co zrobili i co sie dzieje. ale z tym gasnieciem i falowaniem obrotow to lipa w regulacji a nie zly dolot powietrza. Moge ci nawet przesłac artykoł z Auto PO Gwarancji gdzie jest opis montarzu instalki do OHC 89 i wyraznie tam pisze ze oryginalny dolot nie wymaga poprawek do prawidlowego funkcjonowania instalacji.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group