$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - problem z centralnym
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z centralnym
Autor Wiadomość
bobi
[Usunięty]

  Wysłany: |11 Mar 2005|, 2005 13:29   problem z centralnym

mam mały problem ze sterowanie centralnym z alarmu. po podłączeniu centralnego do centralki alarmu, oczywiście przez przekaźniki niby działa, ale bardzo często po otwarciu lub zamknięciu z pilota odbija w drugą stonę i znowu zamyka sie lub otwiera. najdziwniejsze, że nie ma reguły kiedy to wystepuje. jedyny kłopot to to, że muszę nasłuchiwać i przekręcic dodatkowo kluczykiem. może ktoś wie co sie dzieje, może jakiś schemacik :?: . ja się na alarmach nie znam, ale koleś, który to montował, kiedyś to robił przez kilka lat ale nie wyklucza, że coś zrobił nie tak bo z fordami nie miał doświadczenia
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |11 Mar 2005|, 2005 17:30   

napisz ktorego masz Scorpiaka.

Ja u siebie miewam tak bardzo zadko i to raczej przy ponownym podlaczaniu akumulatora - jak sobie przypomne kiedy dokladnie to napisze.
 
 
fructon
[Usunięty]

Wysłany: |11 Mar 2005|, 2005 18:30   

czesto dzieje sie tak bo alarm ma za krotki czas wyzwalania centralnego do scorpiakow bardziej pasuja alarmy z ustawianym czasem wyzwalania np.4 sekundy niestety zamek centralny w scorpio dziala na zupelnie innych zasadach jak w innych autach minus jest na stale podlaczony do silnika silownika a sterowanie odbywa sie przez zmiane + przy krotkim czasie impulsu z alarmu zebatka sterujaca w silowniku nie zdazy zamknac odpowiednich stykow i dlatego czasem glupieje
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |11 Mar 2005|, 2005 21:58   

Tak jak pisze fructon: ja u siebie, jak łączyłem zdalne sterowanie z centralem, musiałem wykombinować jakieś układy opóźniające. Nie pamiętam jakie, ale pamiętam, jak to działało. W momencie, gdy np. z pilota kazałeś się zamknąć, to sygnał do centrala nie był ciągły, ani krótki (różne wersje zdalnego sterowania), lecz trwał ok. 4s. Jak się wszystko pozamykało, sygnał był wyłączany. Z otwieraniem to samo.
Chodzi o to, żeby styki w siłownikach zdążyły się przełączyć.
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
bobi
[Usunięty]

Wysłany: |21 Mar 2005|, 2005 12:06   

dzięki za informacje. też tak sobie kombinowałem, że w czasie jest problem. jakby sie komuś coś przypomniało jak z tego wybrnąć bez wymiany alarmu to b. prosze o info
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |26 Mar 2005|, 2005 10:02   

Wygrzebałem w archwaliach schemacik, na podstawie którego kilka lat temu wciąłem się zdalnym sterowaniem w centralny. Nie jest to myśl techniczna "górnych lotów", ale była wtedy potrzeba chwili i tyle trwała konstrukcja i zmontowanie układziku na kawałku płytki uniwersalnej (tłumaczę się, bo konstrukcja jest niegodna mojej profesji). Miało być "na razie", ale działalo bez zarzutów i tak zostało. Później przekładałem to do kolejnych scorpionów. Zamontowałem to pod kokpitem po prawej stronie, przy module kontroli deski rozdzielczej, a wcinkę w kable zrobiłem gdzieś w okolicach prawego słupka.
Nie mam jak wstawić tego skomplikowanego schematu, więc zapraszam na konto mailowe: fordscorpioteam@o2.pl - hasło: scorpio
Dla mniej wprawionych kolegów: należy wejść na www.o2.pl i zalogować się do poczty jako: fordscorpioteam hasłem: scorpio.
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |26 Mar 2005|, 2005 12:07   

nie analizowalem od str technicznej schemaciku, ale postaram sie go w swieta przerysowac, oraz wrzucic na stronke. zapodam cie do weryfikacji ok?
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |26 Mar 2005|, 2005 15:41   

Straszne prostactwo, ale na 100% działa. Jak będzie czas, to jeszcze pogrzebię w schematach, w które kolory wpiąć "O" i "Z".
P.S. Podane wcześniej konto na tlenie może służyć potrzebom grupy.
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
BC_Leszcz
[Usunięty]

Wysłany: |1 Kwi 2005|, 2005 23:32   

Pytałem juz parę razy ale ponowię pytanie w tym wątku: czy ktoś wie gdzie i jak trzeba się wpiąć aby w przejściówce uruchomić podwójne ryglowanie drzwi? Analizowałem sygnały przy podwójnym ryglowaniu i do niczego nie doszedłem.

Przy okazji: czy podwójne ryglowanie z kluczyka działa tylko od strony kierowcy, czy też powinno działać od strony pasażera?
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |4 Kwi 2005|, 2005 12:58   

fructon cos pisał na ten temat - jakieś opóźnienie trzeba dorobić :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group