$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Awaria ;(
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Awaria ;(
Autor Wiadomość
pavlo88
[Usunięty]

Wysłany: |24 Gru 2010|, 2010 16:41   

poprawilem, powinno byc teraz zrozumiale, chodzilo mi o szpilki w glowicy mocujace koniki a nie w cylindrze jak napisalem wczesniej
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |24 Gru 2010|, 2010 17:15   

pavlo88 napisał/a:
co mogło być przyczyna ze podstawiacze tak opadły ?
Bardziej chodzilo mi o ten zwrot.co to znaczy,ze "podstawiacze"opadly?chodzi o wspornik dzwigienek,tak?Jak moze opasc?nie moze,a gdyby nawet to luz by sie zmniejszyl.Jezeli wspornik jest mocno przykrecony,to taki luz moze spowodowac tylko uszkodzenie popychacza,walka rozrzadu lub pekniecie dzwigni.Jezeli jestes pewien,ze na milion procent wczesniej tak nie bylo(prosze o powazne zastanowienie sie nad tym zdaniem,bo to jest klucz)to glowica w gore,inspekcja popychaczy i walka rozrzadu.Pamietaj,ze to nie cisnienie oleju wydluza popychacz,ale sprezyna wewnatrz.olej wypelnia wnetrze popychacza nie pozwalajac na jego cofniecie.uszkodzenie moze wiec uniemozliwic rozprezenie a co za tym idzie-kasowanie luzu.Jednakze kluczem jest to co w nawiasie.Uwierz,ze ten silnik potrafi pracowac z takim luzem.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
pavlo88
[Usunięty]

Wysłany: |27 Gru 2010|, 2010 15:54   

slawektg napisał/a:
[Bardziej chodzilo mi o ten zwrot.co to znaczy,ze "podstawiacze"opadly?chodzi o wspornik dzwigienek,tak?


tak, chodzi o wspornik

slawektg napisał/a:
Jezeli jestes pewien,ze na milion procent wczesniej tak nie bylo


pewny nie jestem ale wyrwalo jedna szpilke mocujaca koniki, 2 zlamalo, przy takim luzie bylo by to chyba niemozliwe bo przy kreceniu z rozrusznkia laski nie siegaja konikow, ale ich skok jest chyba mniejszy niz na pozostalych
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |27 Gru 2010|, 2010 20:37   

Jezeli skok jest mniejszy,to niestety walek rozrzadu.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
magmart
[Usunięty]

Wysłany: |27 Gru 2010|, 2010 21:08   

Się podłącze do tematu, na jaki max gwint naprawialiście szpilki od dźwigienek? U mnie 2 padły dorobiłem z gwintem M14 x 1,5 ale nie jestem pewien jednej, być może będe musiał dać z gwintem M 16 x 1,5. czy głowica ma wystarczająco materiału, zeby wytrzymać takie powiekszenie otworu? Wkręcać na preparat blokujący gwinty? Dziadostwo raz mi sie poluzowało i po dokręceniu wyklepało (wycieło) gwint z głowicy po 2 tygodniach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group