$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - BLOS 2,9 V6 12v
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
BLOS 2,9 V6 12v
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Lis 2008|, 2008 10:39   

marcys napisał/a:
ale i tak bedzie kupa.
no będzie, ale nieco odroczona w czasie :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |5 Lis 2008|, 2008 11:13   

Struna napisał/a:
no będzie, ale nieco odroczona w czasie



mial byc stozek - ale cale szczescie widzialem u kumpla na serwisie taki za 100 zeta po pol roku jazdy. rownie dobrze mozna by w rure dolotową wsadzic druciak do mycia garków ;)
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Lis 2008|, 2008 12:19   

marcys napisał/a:
rownie dobrze mozna by w rure dolotową wsadzic druciak do mycia garków ;)
zgadza się. Ja po kilku eksperymentach kupiłem siatkowy ( kilka warstw strasznie drobniutkiej stalowej siatki ) do tego zrobiłem odgrodzenie od komory silnika i hulało toto całkiem sprawnie. Bez grodzi było średnio po nagrzaniu.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
tomas
[Usunięty]

Wysłany: |25 Lis 2008|, 2008 18:39   

troszke pojezdzilem z blosem, i tak: auto nie wkręcalo sie poczatkowo na jedyce do końca,przy koncu brakowało gazu,nic nie dalo kręcenie reduktorem ani dużą śrubą na blosie, jednocześnie nie chciało jechać na trasie wiecej niż 120,ewidentnie brakowało gazu.
Dobrałem sie do elektrozaworu,rozkręciłem go, dmuchnąłem w filtr (był na oko ok) i po złożeniu elektrozaworu jest duzo lepiej,ale i tak wkręca sie do końca tylko jak mam pełen zbiornik,jak mam połowe to zdycha, moze ten elektrozawór(lovato) nalezałoby wymienić. Pozatym troche za duzo pali, ewidentnie czuje ze cos jest nie tak z przepustowością gazu.
Może przewody miedziane za mały przerój mają 6mm?
aha chcialbym jeszcze dodać ze jak zgaszę samochód na gazie to po 15 min musze troszke pokrecić zeby odpalił,jakby sie zalał gazem,jak na beni gasze to wszystko jest ok.
Sprawdzałem również spalanie benzyny na trasie, i wyszło mi 10,3l/100km, na autostradzie jadąc 130-140,wiec norma.
Ostatnio zmieniony przez tomas |25 Lis 2008|, 2008 18:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |25 Lis 2008|, 2008 19:52   

tomas napisał/a:
Może przewody miedziane za mały przerój mają 6mm?
-to raczej zostaw proponował bym jedynie zobaczyć czy barylki nie zacisneły gdzieś przewodu nadmiernie ,a paownik nowy ??bo może pasowało by go zregenerować ??
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
tomas
[Usunięty]

Wysłany: |25 Lis 2008|, 2008 21:47   

wlasnie wrocilem z grzebania pod maską,i moze i parownik jest walnięty (lovato super) chodzi o to ze w najmniejszym stopniu nie reaguje na całkowice wkręcenie lub wykręcenie tej śruby z wieloklinem co jest na parowniku (napięcie membrany czy jak tam zwał),w tym momęcie całkowicie wkręcilem tą srube a auto jezdzi normalnie,cały czas występuje efekt zalewania gazem po zgaszeniu na gazie.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Lis 2008|, 2008 22:17   

zalewanie to może elektrozawór popuszczać, a jak reduktor nie reaguje na kręcenie śrubą to raczej jest zwalony albo źle poskładany. Może membrana pęknięta ( brachol tak właśnie miał w lovato, nawet roku nie miał reduktor i membrana strzeliła )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
tomas
[Usunięty]

Wysłany: |25 Lis 2008|, 2008 22:30   

chyba sie przerzucę narazie na benzyne bo przez ten gaz to mi juz resztki włosów wypadły,jutro rozbiore ten zakichany reduktor i zobacze czy jest zwalony,w sumie to musi być walnięty skoro wkręcilem tą srube tak ze juz jej prawie widać niebyło a auto nawet nie kichnęło z wrażenia.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Lis 2008|, 2008 22:31   

może źle poskładany tylko - rozbierzesz to się okaże. Zestaw regeneracyjny do lovato jest tani.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |26 Lis 2008|, 2008 09:57   

mialem taki przypadek w OMVL ze popychach sterowany glowna srubą sie rozminąl z membraną - mozna sobie bylo krecic do woli a tak membrana chodzila na maksa.
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |26 Lis 2008|, 2008 13:51   

tomas napisał/a:
chodzi o to ze w najmniejszym stopniu nie reaguje na całkowice wkręcenie lub wykręcenie tej śruby z wieloklinem co jest na parowniku
- tą śrubę wkracamy prawie na maxa odkrecamy troszke , ostatnio robiłem pare parowników omvl,i lovato i w nich jest mazut -coś podobnego co zalatwia skutecznie membrany , polska do gazu coś dodają ciekawie mnie co to jest?

[ Dodano: 2008-11-26, 13:53 ]
tomas napisał/a:
,w sumie to musi być walnięty skoro wkręcilem tą srube tak ze juz jej prawie widać niebyło a auto nawet nie kichnęło z wrażenia
-albo masz ukrecony taki spikulec i dratego niema zmiany pracy
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Lis 2008|, 2008 13:53   

gaz jest "nawaniany" oraz dodawane są substancje ( nazwijmy je ) "smarne"
toto się właśnie po odparowaniu wytrąca w reduktorze - normalna sprawa.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |26 Lis 2008|, 2008 13:58   

Struna napisał/a:
- normalna sprawa
-robiłem kiedyś reduktory i tego było znaczniej mniej a teraz tego jest tyle że skleja zaworki i mebrany skutecznie i np, na zimnym silniku auto niepracuje na lpg a potem ok
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
Ostatnio zmieniony przez pepi |26 Lis 2008|, 2008 14:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Lis 2008|, 2008 14:01   

a ja odwrotnie, kiedyś zauważałem więcej - obecnie mniej. Zależy gdzie i co sie tankuje :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |26 Lis 2008|, 2008 16:41   

Struna napisał/a:
Zależy gdzie i co sie tankuje
- i co :P
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group