|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
BLOS 2,9 V6 12v |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Lis 2008|, 2008 10:39
|
|
|
marcys napisał/a: | ale i tak bedzie kupa. | no będzie, ale nieco odroczona w czasie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Lis 2008|, 2008 11:13
|
|
|
Struna napisał/a: | no będzie, ale nieco odroczona w czasie |
mial byc stozek - ale cale szczescie widzialem u kumpla na serwisie taki za 100 zeta po pol roku jazdy. rownie dobrze mozna by w rure dolotową wsadzic druciak do mycia garków |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Lis 2008|, 2008 12:19
|
|
|
marcys napisał/a: | rownie dobrze mozna by w rure dolotową wsadzic druciak do mycia garków | zgadza się. Ja po kilku eksperymentach kupiłem siatkowy ( kilka warstw strasznie drobniutkiej stalowej siatki ) do tego zrobiłem odgrodzenie od komory silnika i hulało toto całkiem sprawnie. Bez grodzi było średnio po nagrzaniu. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
tomas [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Lis 2008|, 2008 18:39
|
|
|
troszke pojezdzilem z blosem, i tak: auto nie wkręcalo sie poczatkowo na jedyce do końca,przy koncu brakowało gazu,nic nie dalo kręcenie reduktorem ani dużą śrubą na blosie, jednocześnie nie chciało jechać na trasie wiecej niż 120,ewidentnie brakowało gazu.
Dobrałem sie do elektrozaworu,rozkręciłem go, dmuchnąłem w filtr (był na oko ok) i po złożeniu elektrozaworu jest duzo lepiej,ale i tak wkręca sie do końca tylko jak mam pełen zbiornik,jak mam połowe to zdycha, moze ten elektrozawór(lovato) nalezałoby wymienić. Pozatym troche za duzo pali, ewidentnie czuje ze cos jest nie tak z przepustowością gazu.
Może przewody miedziane za mały przerój mają 6mm?
aha chcialbym jeszcze dodać ze jak zgaszę samochód na gazie to po 15 min musze troszke pokrecić zeby odpalił,jakby sie zalał gazem,jak na beni gasze to wszystko jest ok.
Sprawdzałem również spalanie benzyny na trasie, i wyszło mi 10,3l/100km, na autostradzie jadąc 130-140,wiec norma. |
Ostatnio zmieniony przez tomas |25 Lis 2008|, 2008 18:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |25 Lis 2008|, 2008 19:52
|
|
|
tomas napisał/a: | Może przewody miedziane za mały przerój mają 6mm? | -to raczej zostaw proponował bym jedynie zobaczyć czy barylki nie zacisneły gdzieś przewodu nadmiernie ,a paownik nowy ??bo może pasowało by go zregenerować ?? |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
tomas [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Lis 2008|, 2008 21:47
|
|
|
wlasnie wrocilem z grzebania pod maską,i moze i parownik jest walnięty (lovato super) chodzi o to ze w najmniejszym stopniu nie reaguje na całkowice wkręcenie lub wykręcenie tej śruby z wieloklinem co jest na parowniku (napięcie membrany czy jak tam zwał),w tym momęcie całkowicie wkręcilem tą srube a auto jezdzi normalnie,cały czas występuje efekt zalewania gazem po zgaszeniu na gazie. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Lis 2008|, 2008 22:17
|
|
|
zalewanie to może elektrozawór popuszczać, a jak reduktor nie reaguje na kręcenie śrubą to raczej jest zwalony albo źle poskładany. Może membrana pęknięta ( brachol tak właśnie miał w lovato, nawet roku nie miał reduktor i membrana strzeliła ) |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
tomas [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Lis 2008|, 2008 22:30
|
|
|
chyba sie przerzucę narazie na benzyne bo przez ten gaz to mi juz resztki włosów wypadły,jutro rozbiore ten zakichany reduktor i zobacze czy jest zwalony,w sumie to musi być walnięty skoro wkręcilem tą srube tak ze juz jej prawie widać niebyło a auto nawet nie kichnęło z wrażenia. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Lis 2008|, 2008 22:31
|
|
|
może źle poskładany tylko - rozbierzesz to się okaże. Zestaw regeneracyjny do lovato jest tani. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Lis 2008|, 2008 09:57
|
|
|
mialem taki przypadek w OMVL ze popychach sterowany glowna srubą sie rozminąl z membraną - mozna sobie bylo krecic do woli a tak membrana chodzila na maksa. |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |26 Lis 2008|, 2008 13:51
|
|
|
tomas napisał/a: | chodzi o to ze w najmniejszym stopniu nie reaguje na całkowice wkręcenie lub wykręcenie tej śruby z wieloklinem co jest na parowniku | - tą śrubę wkracamy prawie na maxa odkrecamy troszke , ostatnio robiłem pare parowników omvl,i lovato i w nich jest mazut -coś podobnego co zalatwia skutecznie membrany , polska do gazu coś dodają ciekawie mnie co to jest?
[ Dodano: 2008-11-26, 13:53 ]
tomas napisał/a: | ,w sumie to musi być walnięty skoro wkręcilem tą srube tak ze juz jej prawie widać niebyło a auto nawet nie kichnęło z wrażenia | -albo masz ukrecony taki spikulec i dratego niema zmiany pracy |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Lis 2008|, 2008 13:53
|
|
|
gaz jest "nawaniany" oraz dodawane są substancje ( nazwijmy je ) "smarne"
toto się właśnie po odparowaniu wytrąca w reduktorze - normalna sprawa. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |26 Lis 2008|, 2008 13:58
|
|
|
Struna napisał/a: | - normalna sprawa | -robiłem kiedyś reduktory i tego było znaczniej mniej a teraz tego jest tyle że skleja zaworki i mebrany skutecznie i np, na zimnym silniku auto niepracuje na lpg a potem ok |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
Ostatnio zmieniony przez pepi |26 Lis 2008|, 2008 14:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Lis 2008|, 2008 14:01
|
|
|
a ja odwrotnie, kiedyś zauważałem więcej - obecnie mniej. Zależy gdzie i co sie tankuje |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |26 Lis 2008|, 2008 16:41
|
|
|
Struna napisał/a: | Zależy gdzie i co sie tankuje | - i co |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |