Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przymierzam sie do kupna - FAQ
Autor Wiadomość
Matth
[Usunięty]

Wysłany: |10 Mar 2005|, 2005 14:44   

Witam
No jak na prawde jestes zainteresowany tym autkiem to trzeba by na badanie geometrii nadwozia pojechac... pare zlotych kosztuje ale moze wyjsc np. ze walniety to byl ale nie tu gdzie wiesz ze byl... Powodzenia zeycz
Pozdrawiam
 
 
Maryba
[Usunięty]

Wysłany: |13 Mar 2005|, 2005 00:23   

KOREK jak jest klima i ręczna skrzynka, to jak się nie zdecydujesz to daj mi namiat

ja jutro jadę (a właściwie dzić bo już po 24) po to autko

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=41354832

Narazie na telefon gość opuścił do 8000, - powiedzcie czy warto czy lepiej poczekać, Powie tylko żę szukam KOMBI 93,94 GHIA 2.0 na manualu?
 
 
mmmk
[Usunięty]

Wysłany: |13 Mar 2005|, 2005 06:16   

wyglada przyzwoicie. cena tez niezla. tylko mnie troche smiesza takie opisy bo wiecej niz 3/4 tego opisu w scorpio to standart ale dla kogos kto sie nie zna moze to jest jakas wskazowka. Czyli witamy w gronie kolejnego posiadacza przejsciowki??(zreszta kolejny ze sierrafan'a :mrgreen: )
pozdrawiam
maciek
 
 
BC_Leszcz
[Usunięty]

Wysłany: |13 Mar 2005|, 2005 10:57   

Jak na opisany stan i rocznik cena naprawdę rewelacyjna. Sprawdzić czy nie był okrutnie bity (geometria) i jak OK to tylko brać.
 
 
Speedo 
FST Member 002



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: |8 Kwi 2009|, 2009 21:18   

Kod:
Platyn napisał/a:

Wyciągnij taką gruchę przy puszcze filtra która jest wciśnięta w odmę doprowadzającą powietrze z puszki do dolotu. I odkręć korek oleju. Jak będzie dmuchało a w odmie będą ślady oleju znaczy silnik ma przedmuchy i szykuje się jego robota. Zajrzyj w zbiorniczek wyrównawczy czy aby płyn czysty. Jeżeli brudny i węże wodne jakieś dziwnie spuchnięte to pęknięte głowice.
Złap za ten gruby przewód od turbo do kol. ssącego i przegazuj auto. Jak będziesz czuł, że wąż puchnie turbo ok.
Zauważ jak gaśnie. Z takim wyraźnym szarpnięciem czy jak przekręcisz kluczyk to zrobi jakieś 2 -3 obroty i dopiero wtedy zgaśnie. Jak się jeszcze obróci to niestety silnik może mieć wątpliwą komprechę.
No i ogólnie czy silnik cieknie. A lubią ciekną z tyłu silnika i spod koła zamachowego a więc spod skrzyni biegów. Spójrz na główne koło pasowe. Jeżeli kręci się równo i bez bić to ok. Jeżeli ma jakieś zachwiania to do wymiany.
Przy dzisiejszej temp. zewnętrznej zagrzeje się raz, dwa. A więc grzej go i sprawdź czy się nie przegrzewa. Czy wentyle się włączaja i czy układ daje rady.
I najważniejsze.
Słuchaj silnika. Wyłap jakieś dziwne szumy, rzężenia stuki i inne pierdoły.
Jeżeli te dzwięki dochodzą z przodu silnika to mogą to być łożyska których tam jest mnóstwo lub rozrząd który jest na kołach zębatych więc nie daj się nabrać na jakieś paski czy łańcuchy!!
 
Platyn napisał/a:

jeszcze jedna sprawa. Sprawdź dymienie. Jeżeli zrobisz jazdę próbną to jak będziesz rozpędzał auto ostro to normalka że walnie czarną chmurkę ale nie jakieś kłębowisko.
Spróbuj go też rozpędzać w normalny sposób ale podkręcać w okolice 3500 obr/min. Jak będzie rypał na czarno to turbo lub wtryski.


dotyczy sprawdzenia diesla VM by Platyn
_________________
Pozdrawiam
Speedo

Moje aukcje w Allegro
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group