Q... w morde jeża - bum i po pokrywie filtra |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Lut 2005|, 2005 18:11 Q... w morde jeża - bum i po pokrywie filtra
|
|
|
Normalnie długo sie nacieszyłem nowa pokrywą - wymieniłem kilka miesięcy temu na nową ( na torze w wyrazowie popraednia poszła w drzazgi ) żeby nie rozwaliło znowu zrobiłem piękne dwie klapki antywybuchowe ( poprzednio była jedna ) no i BUM - pierdyknęło i pokrywa sie poszła bzykać - a wszystko przez juz nieco wątły reduktor plus fakt, że pożyczyłem auto bratu i jakoś potem pompa paliwa nie działała i się okazało że konektor na pompie złamany - ledwo na gazie odpaliłem ( bo mrozik i reduktor kiepski ) no i zanim się rozgrzał to zdążył kichnąć. Nie wiem tylko czemu pomimo dwóch klapek poszła obudowa
Tak, że jako przestroga - jak reduktor się kończy to proponuję wymienić bo częto gęsto kichac może no a to się różnie kończy. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Emoo [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Lut 2005|, 2005 23:25 cd
|
|
|
Struna, moj tez od czasu do czasu lubi poprychac.
Jednak gazownicy przy montazu zalozyli pokrywe na 2 solidnych gumach w metalowych uchwytach, podskakuje i wraca na swoje miejsce. Poki co po kilku strzalach jest cala. Pewnie do konca to nie pomoze, ale moze uchroni od kolejnej koniecznosci wymiany.
Pozdrawiam. Emoo |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |22 Lut 2005|, 2005 23:39
|
|
|
Zanim wymienilem swiece to tak strzelal ze mata wygłuszajaca bod maska sie postrzepila i teraz fredzle wisza |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 00:59
|
|
|
a nielepiej zrobic zeby nie strzelał |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 09:33
|
|
|
ten twoj brat to cos zdolny jest
w swoim pompe paliwa zalatwil i tez mu strzelalo(poszedl przeplywomierz;) teraz u ciebie tez z paliwem jaja i pokrywa poszla;D
odkad u mnie wyczysciles kopolke to juz nie strzela;D |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 09:43
|
|
|
Widzisz kurcze jakby z gazem sporo robię itp. wiedzę jakąś tam mam a i tak pierdyknęło - na szczęście sprawę z pompą po bólach i kombibnatoryce u Hryniaka na kanale załatwiłem pozytywnie - działa z nowu i się skończyły strzały - no i nowy reduktor już w drodze dobrze, że mam drugie Scorpio - to sobie przełoże pokrywę.
Oczywiście u mnie też frędzle wiszą ale to jeszcze od starej klapki. Ten wystrzał to był pierwszy od czasu jak pokrywę zmieniłem i porobiłem z gazem. Pierwszy a jakże skuteczny Z tymi gumami to nie taki głupi pomysł - może też spróbuję - chętnie bym to obejrzał Emoo, jak to dokłądnie jest wykonane - zamiast klamerek masz jakieś gumki ?? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 09:58
|
|
|
Moze te klamerki zbyt mocna sprezyne posiadaja i sila wybuchu jest za slaba zeby je otworzyc i idzie po najmniejszej linii oporu czyli ..... rozpieprza obudowe |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 10:16
|
|
|
No ja jak były takie luźne po wystrzale to doginałęm coby dobrze trzymały może to był błąd. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 13:37
|
|
|
Struna napisał/a: | No ja jak były takie luźne po wystrzale to doginałęm coby dobrze trzymały może to był błąd. |
eee chyba bys az tak nie podoginal zeby sie nie otwarly, chyba ze bys je przynitowal;D
ja bym stawial ze srednica otworow byla troche za mala zebyw krotkim czasie pozbyc sie takiego cisnienia. tutaj niema klapek ktore zamykaja droge i wywalaja gumy. tutaj padnie najpierw to co jest najslabsze. i chyba pokrywa byla slabsza;D |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 13:39
|
|
|
Mi przy wystrzale nigdy się zatrzaski nie otwierały - dosyć mocno je zaciskałem jak widze to błąd - ale chciałem zminimalizować zbędne doloty - no i autko śmigało pięknie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 15:43
|
|
|
Było łapy wsadzać w cos co dobre bylo |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 15:54
|
|
|
A nie pamiętasz jaka pokrywe po wyrazowie miałem ?? więc jakby dobre nie było. Wymienilem na nową i wszystko poprawiłem przy okazji - gdyby nie durna pompa paliwa nic by się nie stało |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 16:04
|
|
|
No w sumie masz rację, jak się na benzynce wstepnie nie podgrzeje to moga byc i takie efekty.
Stawiam pytanie: jak dułgo musisz jechac żeby ci sie na gaz przestawił?
A tak w ogóle to wczoraj rowa zaliczyłem. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 17:48
|
|
|
Ja mam bez czujnika temperatury więc przłączam tak naprawdę kiedy chce - po przekroczeniu 2000 rpm zdaje się - ale i tak ustawiam z rańca na sztywno benzynkę i jadę aż wskazówka od temp nie ruszy i nie poczuję ciepełka z nawiewów - wtedy cyk na automacik - przegazówka i już na gazie pomykam |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
behemot [Usunięty]
|
Wysłany: |18 Mar 2005|, 2005 05:34
|
|
|
Dobrze jest jak się silniczek nieco nagrzeje, na biegu, nogę z gazu i wtedy cyk przełącznik. Wydmucha resztki benzyny wtedy i zassie gaz. Gaz z resztkami benzynki się nie spotka,to i ryzyko detonacji mniejsze...:-) |
|
|
|
|
|