$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Dużo pali na LPG i na Benzynie
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dużo pali na LPG i na Benzynie
Autor Wiadomość
KJ
[Usunięty]

Wysłany: |3 Wrz 2005|, 2005 10:18   

heh miałem to samo kupiłem auto w Malborku dojechałem do Rumi jakieś 100 km i mi gazu zabrakło tankowałem za 50 zeta ( w malborku na jakiejś xxx stacji ) byłem załamany. Zastosowalem stara rosysjką technike :) kopsłem wkur.. pare razy w kompa i teraz za 20 zł robię po mieście jakieś 80 km . A tak naprawdę to myślę że dużo zależy od gazu tankuję tylko na shellu i jak narazie mieście się w granicach przyzwoitości
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |5 Wrz 2005|, 2005 15:18   Re: Dużo pali na LPG i na Benzynie

Ireneusz Mazur napisał/a:
Posiadam Scorupe 2.0 DOHC EFI + LPG i bardzo duzo mi pali na Gazie i na Benzynie ratujcie co z tym zrobic.Wymienialem niedawno skrzynie automat na druga automat i trzeba bylo odlaczyc oczywiscie akumulator czy komputer zapomnial swoje dane????Prosilbym o jakies info na maila i dobre schematy i bym zapomnial jak sie ustawia wolne obroty prosze pomozcie miii bo pali mi ponad 21l/100km :( Trace juz cierpliwosc bo niemoge znalezc dobrego warsztatu ktury by to ustawil a nawet niewiem gdzie sie ustawia wolne obroty bo mam ta scorupe od niedawna DZIEKI ZA ODPOWIEDZI

głowicę masz całą??
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
will
[Usunięty]

Wysłany: |11 Paź 2005|, 2005 15:23   

Panowie mam takie pytanko moje koncowki wtryskow sa zapieczone badz przytkane i w zwiazku z tym czy moze wariowac sonda lamba???gdyz gazownicy twierdza ze nie moga mi ustawic dobrej mieszanki na biegu jałowym gdyz sonda wariuje?? jak myslicie???na wysokich obrotach jest wszystko ok.Spalanie przy jezdzie na gazie rowniez na ssaniu (oczywiscie po rannym odpaleniu) gdyz benzyna odpada przez wtryski, w granicach 18-20 lpg/100km.Zauwazylem ze wiecej pali jak chodzi dluzej na jalowym (tu gazownicy twierdza ze nie moga wlasnie na tym ustawic mieszanki) czy to moze cos takiego byc????
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |11 Paź 2005|, 2005 21:39   

Jak instalacja LPG jest zrobiona po ludzku, to sondy powinny działać ok, niezależnie od wtrysków itepe. A co do spalania, to jak te 18-20 to jest po mieście, to o ile widzę po swoim, to jest całkiem normalne dla 2.9+ASB, trudno zejść poniżej 18 bez drastycznego pogorszenia stylu jazdy i kultury silnika.
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Paź 2005|, 2005 09:24   

ale jakbyś Boniu zobaczył instalke Will-a to bys zmienił zdanie - to nie może dużo palić bo zawsze jest nienasycone. A sondy lambda do gazu maja niewiele.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |12 Paź 2005|, 2005 10:06   

To znaczy, jaką Will ma instalkę? :roll:
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Paź 2005|, 2005 10:24   

nie ma dwóch mikserów tylko takie coś kosmiczne wyspawane że w sumie jest tylko jeden dolot z filtra a drugi jest zaślepiony i na tym jednym jest mikser ( czyli jakby o wiele za mało do tego co 2.9 powinno mieć ) no i z tego jednego się to rozdwaja i idzie do kolektora ssącego.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |12 Paź 2005|, 2005 10:38   

Ee, to nie jest bardzo "pokręcone", pomyślałem że może ma wszystko na jednym wężu. Max powietrza to V6 potrzebuje przy jakichś absurdalnych otwarciach przepustnicy, typu palenie gumy czy jazda ponad 170, więc przy jeżdzeniu bez szaleństw będzie palił jak taki z dwoma mikserami, i jak parownik poda 18l, to mikser wciągnie 18l, nie ma że boli :)
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Paź 2005|, 2005 10:44   

no ale jak masz dolot zamiast 2x po 50 tylko raz 50 i to jeszcze zaweżony mikserem pewnie do jakichś 32 to nie sadzisz, że to nieco za mało ? :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |12 Paź 2005|, 2005 11:13   

Pewnie, że mało i że może mulić, ale przecież w zakresie otwarcia przepustnic 0-50% z grubsza nie masz różnicy (powierzchni wlotu starcza, z dokładnością do jakichś turbulencji, nie-laminarności miksera itepe). A na 1/2 przepustnic da się spokojnie jeździć, bodaj w okolice 3000obr dociągniesz - tylko że to wcale nie znaczy że będzie wtedy palić 9 gazu zamiast 18 :P
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Paź 2005|, 2005 11:15   

ano wlasnie :) bo podciśnienie będzie większe i na chłopski rozum będzie palic więcej.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |12 Paź 2005|, 2005 11:25   

Struna napisał/a:
ano wlasnie :) bo podciśnienie będzie większe i na chłopski rozum będzie palic więcej.


Może. Dlatego napisałem - ile parownik poda, tyle mixer przerzuci a silnik spali :)
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Paź 2005|, 2005 11:29   

albo w powietrze wyrzuci :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
will
[Usunięty]

Wysłany: |12 Paź 2005|, 2005 16:18   

instalke mam z kompem, dolot mam przerobiony w miejscu gdzie wchodzi mikser mam jedna rure pozniej rozchodza sie na dwie normalnej wielkosci.Strunka opisal wiec wystarczy hehe.odczuwam na biegu jalowym gaz tzn czasem czuje go w srodku czy to moze miec cos wspolnego z mieszanka na jalowym???skoro sondy do lpg nie maja duzo to co moze powodowac to ze gazownicy nie moga go wyregulowac na jałowym???Strunka moze masz jakis swoich gazownikow czy sam ustawiasz?powiedzcie mi jeszcze jak samochod chodzi sobie na postoju czy w spalinach powinno byc czuc lpg??bo ja slyszalem ze z katalizatorem auto to wtedy nie wyczuwa sie tak na ktorym paliwie jedzie???jak sadzicie??
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |13 Paź 2005|, 2005 11:26   

no jak staniesz przy wydechy z tyłu to czuć a jak wydzior szczelny to w aucie nie ma być nic czuć - jak czujesz gaz to prawdopodobnie masz rozszczelniony wydech albo Ci gdzieś gaz spierdziela.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group