$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Ładowanie
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ładowanie
Autor Wiadomość
igloo
[Usunięty]

Wysłany: |26 Sty 2005|, 2005 07:33   Ładowanie

Witam!
Koledzy ! Od jakiegoś czasu występuje u mnie efekt jakiego wcześniej nie było, mianowicie
po odpaleniu świeci kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po dodaniu gazu, jednocześnie ze zgaśnięciem kontrolki światła zaczynają mocniej świecić ! Poproszę o diagnozy co to może być ???
Pozdrawiam IGLOO 2.0 dohc krokodyl 92r.
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |26 Sty 2005|, 2005 09:36   

zmierz przede wszystkim ładowanie, moze szczotki resztkami pracują, ale zmierz ile napięcia jest
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |26 Sty 2005|, 2005 20:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |26 Sty 2005|, 2005 18:53   

mialem podobnie... niestety nie zdązylem dojsc przyczyny, acz jak VIK pisze sprawdz prad ladowania.
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
igloo
[Usunięty]

Wysłany: |27 Sty 2005|, 2005 06:32   

Sprawdziłem i prąd ładowania jest ok, zapomniałem dodać że również od jakiegoś czasu pali na dwa razy tzn za pierwszym razem tak jakby nie łapał na wszystkie gary i gaśnie, po ponownym przekręceniu zapala ale moment chodzi jakby nie na wszystkich garach po rozgrzaniu silnika pracuje normalnie, świece mam ok nówki, przewody też w miarę nowe, za chiny nie mogę wyczaić co to ?
 
 
igloo
[Usunięty]

Wysłany: |27 Sty 2005|, 2005 11:39   

Nikt nie miał podobnego przypadku ???
 
 
misio_23
[Usunięty]

Wysłany: |1 Lut 2005|, 2005 13:23   

Jak tam z tym zapalaniem na dwa razy ??
Miałeś się pochwalić co wyczaiłeś ??
W moim od pewnego czasu robi się to samo.Wymieniłem palec,kopułkę,świece,kable były nowe,poprawy nie widać.Przy zapalaniu złapie,zgaśnie po drugim razie jak złapie to chodzi.Miałeś to?co to było? doszłeś do tego?
 
 
igloo
[Usunięty]

Wysłany: |1 Lut 2005|, 2005 15:26   

Tak jak pisałem prąd ładowania ok akumulator też palec kopułka przewody świece wymienione i zero efektu, w sobotę wymienię filtr paliwa bo mi kumpel zasugerował że może to to jak sprawdzę dam znać . A poza nami nikt tego nie miał ?
 
 
igloo
[Usunięty]

Wysłany: |1 Lut 2005|, 2005 16:43   

Istnieje też podejrzenie że to pompa paliwa
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |2 Lut 2005|, 2005 00:38   

aa taka głupota, w jakim stanie masz pasek wieloklinowy?? moze paseczek sie slizga :) i czas na wymiane, albo napinacz siadł? sprawdzałeś?
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Staszek
[Usunięty]

Wysłany: |2 Lut 2005|, 2005 09:19   

1. Ładowanie - po odpaleniu świeci się kontrolka ładowania , po dodaniu gazu gaśnie, gdy kontrolka ładowania się świeci , to światła są blade a gdy zgaśnie świecą znacznie lepiej,
uważam że jest to zjawisko naturalne będące w większości pojazdów.
Po odpaleniu kontrolka świeci bo niezałączył się regulator napięcia i alternator nie daje prądu, wszystko jest zasilane z akumulatora napięcie ok. 12,4V żarówki świecą blado, po dodaniu gazu '' zasakakuje '' regulator i kontrolka gaśnie a alternator daje napięcie ok. 13,7V wtedy żarówki świecą jak należy . Dylemat jest tylko na jakie obroty trzeba wprowadzić silnik aby załączył się regulator napięcia, bo jezeli np. do 2 tys. to ''pal licho''
no ale jeżeli 4 tys. albo lepiej to ???. W sytuacjach słabego ładowania np. do 12,8V przyczyną najczęściej był zużytu pasek klinowy a samo nasiąganie nic nie pomagało, no i drugą to zużyte szczotki (krótsze niż 0,5 cm).
2. Problem z paleniem to 100 tys. przyczyn choćby woda w paliwie.
 
 
mmmk
[Usunięty]

Wysłany: |2 Lut 2005|, 2005 16:34   

jakbyscie w podpisach mieli co macie za silniki to byloby latwiej. odpalanie na 2 razy? kojarzy mi sie z ohc ale tylko dlatego,ze mialem taka sierre. a alternator moze sie cos poluzowalo? mi kiedys zazyla sie kontrolka jak wlaczylem duzo urzadzen elektrycznych. po poruszaniu kablami pod maska wszystko jest ok.
pozdrawiam
maciek
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 13:37   

jak to się załącza - przecież to nie żaden przekaźnik działa jakby cały czas - ma za zadanie ograniczyć napięcie do żądanego poziomu. ( coś a'la stabilizator napięcia )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
igloo
[Usunięty]

Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 14:22   

Sprawa się rozwiązała winien był filtr paliwa, po wymianie silnik na benzynie tyka jak zegarek ! a silnik mam 2.0 dohc 92r
 
 
Mariusz
[Usunięty]

Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 22:43   

z ciekawości - ile km przejechałeś na tym filtrze?
Pozdrawiam
 
 
zbyszek 
WKZ U 802



Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 63
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Kozienice
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 23:42   

Wytlumaczcie mi prosze bo za ch...re nie moge tego zrozumiec :oops: co ma filtr paliwa do alternatora?
_________________
był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96

Dochodzenie odszkodowań
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group