Ładowanie |
Autor |
Wiadomość |
igloo [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Sty 2005|, 2005 07:33 Ładowanie
|
|
|
Witam!
Koledzy ! Od jakiegoś czasu występuje u mnie efekt jakiego wcześniej nie było, mianowicie
po odpaleniu świeci kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po dodaniu gazu, jednocześnie ze zgaśnięciem kontrolki światła zaczynają mocniej świecić ! Poproszę o diagnozy co to może być ???
Pozdrawiam IGLOO 2.0 dohc krokodyl 92r. |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |26 Sty 2005|, 2005 09:36
|
|
|
zmierz przede wszystkim ładowanie, moze szczotki resztkami pracują, ale zmierz ile napięcia jest |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |26 Sty 2005|, 2005 20:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |26 Sty 2005|, 2005 18:53
|
|
|
mialem podobnie... niestety nie zdązylem dojsc przyczyny, acz jak VIK pisze sprawdz prad ladowania. |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
igloo [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Sty 2005|, 2005 06:32
|
|
|
Sprawdziłem i prąd ładowania jest ok, zapomniałem dodać że również od jakiegoś czasu pali na dwa razy tzn za pierwszym razem tak jakby nie łapał na wszystkie gary i gaśnie, po ponownym przekręceniu zapala ale moment chodzi jakby nie na wszystkich garach po rozgrzaniu silnika pracuje normalnie, świece mam ok nówki, przewody też w miarę nowe, za chiny nie mogę wyczaić co to ? |
|
|
|
|
igloo [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Sty 2005|, 2005 11:39
|
|
|
Nikt nie miał podobnego przypadku ??? |
|
|
|
|
misio_23 [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Lut 2005|, 2005 13:23
|
|
|
Jak tam z tym zapalaniem na dwa razy ??
Miałeś się pochwalić co wyczaiłeś ??
W moim od pewnego czasu robi się to samo.Wymieniłem palec,kopułkę,świece,kable były nowe,poprawy nie widać.Przy zapalaniu złapie,zgaśnie po drugim razie jak złapie to chodzi.Miałeś to?co to było? doszłeś do tego? |
|
|
|
|
igloo [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Lut 2005|, 2005 15:26
|
|
|
Tak jak pisałem prąd ładowania ok akumulator też palec kopułka przewody świece wymienione i zero efektu, w sobotę wymienię filtr paliwa bo mi kumpel zasugerował że może to to jak sprawdzę dam znać . A poza nami nikt tego nie miał ? |
|
|
|
|
igloo [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Lut 2005|, 2005 16:43
|
|
|
Istnieje też podejrzenie że to pompa paliwa |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |2 Lut 2005|, 2005 00:38
|
|
|
aa taka głupota, w jakim stanie masz pasek wieloklinowy?? moze paseczek sie slizga i czas na wymiane, albo napinacz siadł? sprawdzałeś? |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Staszek [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Lut 2005|, 2005 09:19
|
|
|
1. Ładowanie - po odpaleniu świeci się kontrolka ładowania , po dodaniu gazu gaśnie, gdy kontrolka ładowania się świeci , to światła są blade a gdy zgaśnie świecą znacznie lepiej,
uważam że jest to zjawisko naturalne będące w większości pojazdów.
Po odpaleniu kontrolka świeci bo niezałączył się regulator napięcia i alternator nie daje prądu, wszystko jest zasilane z akumulatora napięcie ok. 12,4V żarówki świecą blado, po dodaniu gazu '' zasakakuje '' regulator i kontrolka gaśnie a alternator daje napięcie ok. 13,7V wtedy żarówki świecą jak należy . Dylemat jest tylko na jakie obroty trzeba wprowadzić silnik aby załączył się regulator napięcia, bo jezeli np. do 2 tys. to ''pal licho''
no ale jeżeli 4 tys. albo lepiej to ???. W sytuacjach słabego ładowania np. do 12,8V przyczyną najczęściej był zużytu pasek klinowy a samo nasiąganie nic nie pomagało, no i drugą to zużyte szczotki (krótsze niż 0,5 cm).
2. Problem z paleniem to 100 tys. przyczyn choćby woda w paliwie. |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Lut 2005|, 2005 16:34
|
|
|
jakbyscie w podpisach mieli co macie za silniki to byloby latwiej. odpalanie na 2 razy? kojarzy mi sie z ohc ale tylko dlatego,ze mialem taka sierre. a alternator moze sie cos poluzowalo? mi kiedys zazyla sie kontrolka jak wlaczylem duzo urzadzen elektrycznych. po poruszaniu kablami pod maska wszystko jest ok.
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 13:37
|
|
|
jak to się załącza - przecież to nie żaden przekaźnik działa jakby cały czas - ma za zadanie ograniczyć napięcie do żądanego poziomu. ( coś a'la stabilizator napięcia ) |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
igloo [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 14:22
|
|
|
Sprawa się rozwiązała winien był filtr paliwa, po wymianie silnik na benzynie tyka jak zegarek ! a silnik mam 2.0 dohc 92r |
|
|
|
|
Mariusz [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 22:43
|
|
|
z ciekawości - ile km przejechałeś na tym filtrze?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 23:42
|
|
|
Wytlumaczcie mi prosze bo za ch...re nie moge tego zrozumiec co ma filtr paliwa do alternatora? |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
|