|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
LPG, a spalanie na setkę |
Autor |
Wiadomość |
mirage [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Cze 2004|, 2004 10:24
|
|
|
Moje to nie 2.9:) wiec raczej trudno porownywac , ale zwykle DOHC z 89 roku.
W miescie kolo 15-16l a w trasie az sie zdziwilem kolo 8l:) ale miasto mnie meczy zbyt duza roznica co do benzyny bo benzynki to spala kolo 10l po miescie.
ale jak tak o instalacjach gadamy to tez mam dylemat, bo zufania co do gazownikow nie mam zadnego (zostalo nieco nadszarpniete). Cos mi zrobili przy silniczku ze zepsuli mi wolne obroty na benzynie i zrobili cos czego nie rozumiem bo widzialem kilka instalacji w DOHC i czegos takiego nie bylo, dziwne obejscie od czujnika wolnych obrotow.
Co do zepsutych wolnych obrotow to jak odlacze kabelki od czujnika polozenia gazu (chyba tak to sie nazywa) jest OK choc by by nie zgasl musze go troche na obroty wkrecic
he zrobilem kilka fot
Pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |8 Cze 2004|, 2004 10:35
|
|
|
Czy ma ktoś jeszcze tak zrobione? Może by wytłumaczył o co w tym chodzi, bo ja nic nie rozumię |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Cze 2004|, 2004 11:38
|
|
|
hmm a co uważasz za silnik krokowy, czyżbys miał na myśli TPS ?? Bo na tych zdjęciach to widać tylko kawałeczek silnika krokowego a te dodatkowe kabelki to idą do TPS-a, który nie ma nic wspólnego z silnikiem krokowym. Krótko mówiąc to potencjometr sprzęgnięty z przepustnicą. Instalacje III i IV generacji pobierają sygnałz TPS więc to może być to. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
mirage [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Cze 2004|, 2004 12:36
|
|
|
Instalacja jest teoretycznie II generacji , jezeli potrzeba fotek jakis elementow tej ukladanki to nie ma sprawy ja to jestem zielony w te klocki, a i wlot gazu jakos inaczej bo we wszystkich jakie widzialem byl umieszczony przed czujnikiem wolnych obrotow.
Michal |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |8 Cze 2004|, 2004 13:17
|
|
|
JEEEEZZZZZZZZZZUUUU kto ci tak spierdolił instalacje??? widac ktoś nie umiał sobie poradzić z wolnymi obrotami!!!! Generalnie, mixer (to cop miesza gaz i powietzre) jak uda sie dac taki zebuy dalo siepobierac z niego mieszanke (czyli taki jak ty masz) to moze byc tam gdzie ty masz, tyle zae to co z niego wychodzi i idzie bokiem do kolektora, to nie powinno tam isc, tylk do regulatora wolnych obrotow!!! bo teraz wolna na gazie rozumoien ze wyregulowane sa ta srubka na tym wezyku. Normalnei regulator wolnycjh dziala na gazie (powinien) zaklada sie pod niego taki specjalny dolot dla gazu, i jak ktos pisal, odcina jeden przewod i podpina taki z kompa gazowego. Dodatkowo podpina sie pod TPS pod jeden przewod. To co oni tu zrobili, to przeciez porazka!!! pozatym chyba dzieki temu nie masz wogole wolnych obrotów na benzynie, chyba ze ci gdzies wpieli weza opd regulatora... ale to nie tak opwinno byc!!! A jak mixer jest normalny to mozna go wrzucic wczesniej i wpiac sie rurką w gume. No generalnie brakuje fotki jak wychodza przewody gumowe z regulatora wolnych obrotow,a le i tak instalka jest do poprawki. Z tego co widze chlopaki nie umieli spboie poprostu poraqdzic z wolnymi obrotami |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Cze 2004|, 2004 13:20
|
|
|
To jeszcze powiedz gdzie wg. ciebie ten czujnik wolnych obrotów się znajduje. Wg mnie wszystko jest OK oprócz tej dziwnej rury z registrem łączącej mikser z kolektorem dolotowym. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |8 Cze 2004|, 2004 13:45
|
|
|
on ma na mysli regulator wolnych obrotow, ktory widac na 2 fotce, podluzny rownolegle do rury dolotowej, tuz za puszka rezonatora. A ok toto zuopełnienie jest, bo wolne nie za regulowane w tym momenic, tylk na stałe ustawione, jak obciazy silnik, swiatlami czy klima (choc pewniejej nie ma) to spadna wolne obroty i komp ich nie podniesie regulatorem. |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |8 Cze 2004|, 2004 13:50
|
|
|
Witam
Kurde w prawdzie mam 2,9 ale mikser powinien być przy filtrze na początku dolotu a nie przy samym kolektorze, dokładnie tak samo mojemu ojcu tak spieprzyli instalację i później jeżdziłem poprawiać do innych gazowników. Twoja instalacja jest do poprawy |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Cze 2004|, 2004 14:02
|
|
|
No właśnie ta rura nie dawała mi spokoju. Bo podpięcie do TPS-a to rozumiem. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Cze 2004|, 2004 14:42
|
|
|
No ja mam z emulatorem itp i chodzi świetnie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Cze 2004|, 2004 14:50
|
|
|
No ale jednak to oni papier wystawiaja i dupy w sensie prawnym nadstawiają. Więc jeśli znajdziesz zakład, który zamontuje ci tylko elektronikę do twojej już wstępnie gotowej instalacji i podbije ci legalizacje to miodzik. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Cze 2004|, 2004 15:04
|
|
|
Panowie (pytanie do V) i inst z kompem!
Ile macie silniczków krokowych od gazu!
Bo ja mam dwa , kazdy pod swoją sondę! 1 komp i 1 emulator sondy, zeby było taniej!
Układ jest taki, dlatego, ze nie chciał pracować na 1 silniku krokowych i sygnał z 1 sondy!
Pojawiały się wtedy dziwne drgania!
Czy u was na ins z kompem jest jeden silniczek krokowy od gazu!?
Której generacji jest opisana przeze mnie instalka??? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Cze 2004|, 2004 15:26
|
|
|
Święta racja. większość gazowników zatrzymała sie na etapie gaźników. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
qantan [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Cze 2004|, 2004 19:42
|
|
|
hej ja mam 2.9 12v w skład instalki wchodzą :reduktor(landi renzo),komp(OMVL milienium),jeden silniczek krokowy,jeden register(chodzi jako rozdzielacz),dwa miksery i dwie klapy antystrzałowe.aha mam jeszcze przestrzeloną 2-gą przepustnicę fi 3,5mn.chodzi bez problemów,nie gaśnie,nie mam naprawdę kompletnie żadnych problemów.a odnośnie tej dziwnej rurki w dohc to poprostu gazownicy nie mogli ustawić wolnycg i omineli krokowy .długo o tym pisania więc krótko :nie wstawili jednego elemętu,właśnie do biegu jałowego
aha u mnie sygnał jest brany z jednej sondy
0 |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Cze 2004|, 2004 08:27
|
|
|
czyli w V, macie jeden silniki krokowy, sygnał z 1 sondy!
czyli za parownikiem macie trójnik i na jednej lini silnik krokowy, a na drugiej register?
Jakie macie rozwiązanie w V-kach??? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |