|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Może ktoś ma pomysł |
Autor |
Wiadomość |
shadow35 [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Sty 2005|, 2005 17:23 Może ktoś ma pomysł
|
|
|
Witam serdecznie.
Mam duży problem mianowicie przerabiałem gwint z 8 na 10 w klawiaturze(dokładniej w jednej z tych szpilek co trzymają krzywki) jeden był przeciągnięty. Praktycznie już wszystko było o.k. chciałem juz tylko wszystko doszlifować i pękł gwintownik.Praktycznie kręci się o pół obrotu w prawo i w lewo ale nie chce wyjść- ma może ktoś jakąs dobra rade w tej sprawie ?Próbowałem różnymi szczypczykami ale jakoś nie można nic zrobić.
A silnik to 2,5 td czterogłowicowy.Może ma ktoś ewentualnie taką głowicę na pozbyciu , będę wdzięczny za wszelkie informacje. Jakby co to mój tel 607402157.
Zyczę miłego wekeendu. Karol
[/b] |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |21 Sty 2005|, 2005 18:29
|
|
|
zaspawać otwór, zrobić nowy i nagwintować od nowa |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
shadow35 [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Sty 2005|, 2005 18:37 może ktos ma pomysł
|
|
|
Tak, można tak zrobić ale jak wyjąć ten gwintownik-rozwalić wszystko w mak ?A głowicę bym tak musiał zdjąć prawda i wtedy poluzują się sąsiednie i trzeba by wymienić uszczelkę -mam rację. A szkoda bo ta uszczelka ma dopiero ze 2 miesiące. A może ma ktoś taką na zbyciu, niepotrzebna.
Dzięki za poradę , pozdrawiam serdecznie Karol |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |21 Sty 2005|, 2005 18:50
|
|
|
nie wyjmować, jesli nie dużo go tam zostało, jak dużo, to przewiercić otwór w elipsę, wydłubać(bo i tak zaspawać trzeba) i dalej j/w |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
shadow35 [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Sty 2005|, 2005 19:28 problem
|
|
|
Jeszcze raz się wtrącę, gwintownik jest wkomponowany ok.2 co az do górnej powierzchni głowicy aż go tam wystaje ok.2-3 mm. A tak do sciśłości -czyli głowicę na pewno trzeba wyjąc tak ? Nie kombinować spawania na bloku, bo i tak trzba będzie pewnie sprawdzić czy się nie powyginała prawda ?
Karol |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |22 Sty 2005|, 2005 15:44
|
|
|
zgadza się-zdejmij, bo przy napawaniu ją "rzuci" zapewne, a jak zrobisz na bloku, to moze rzucić i blok, a jeśli jest go tyle ile piszesz-wierć obok i dłub pozdrawiam, życzę powodzenia |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Pablos04 [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2005|, 2005 20:48
|
|
|
jak wystawje 2-3mm to nie mozna do niego czegoś dospawać żeby można go było wykrecić ?? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |