Interpretacja błędów z testera |
Autor |
Wiadomość |
klinu [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Sty 2005|, 2005 21:32 Interpretacja błędów z testera
|
|
|
Cześć dzisiaj dokonałem diagnozy błędów z auta ale nie bardzo wiem jak je zinterpretować, mianowicie:
Test przy włączonym silniku zarówno na gazie jak i benzynie :
5.....1..............46....44.....46....44......6..... i zgaśnięcie silnika (!)
a więc pokazał błędy:
46 - zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego, lub jego obwód - nie osiągnięta maksymalna prędkość obrotowa
44 - nie wykonana lub zbyt późno wykonana czynność przestawienia przepustnicy
Te dwa błędy i potem zgaśnięcie silnika jak to można interpretować? Nie wciskałem ani hamulca ani gazu bo czytałem żeby to zrobić jak komputer poprosi , no a przede wszystkim zgaśnięcie silnika to chyba nie dobrze?
Test przy wyłączonym silniku:
5.....1..............66....65....74....75......
66 - wyłącznik hamulce włączone/wyłączone
65 - wyłącznik kickdown lub jego obwód (kickdown w aucie chodzi ok)
74 - zawór elektromagnetyczny zmiany z 3 na 4 bieg
75 - zawór elektromagnetyczny blokady sprzęgła przetwornika momentu
Tu głównie chodzi mi o 74 i 75, w ASB nie mam 4 biegu, czy to możliwe że poleciały dwa elektrozawory na raz?
Z góry dzięki doświaczonym za jakiekolwiek sugestie |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |11 Sty 2005|, 2005 00:46
|
|
|
olac 44 66 i 65
zostaje 46 regulator wolnych obrotów, dlatego gasnie na tescie i te dwa cyngle od skrzyni automatu i sprawa jasna czemu 4 nie masz. |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Sty 2005|, 2005 01:02
|
|
|
Tak czy inaczej chyba coś źle czytasz bo nie ma kodów jednocyfrowych - więc te przerwy stanowią pewnie zero. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
klinu [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Sty 2005|, 2005 01:19
|
|
|
tak racja tam jest 50 - czyli europejska wersja komp. oraz 10 - czyli "wciskaj gaz i hamulec", dlatego błędy 44, 66, 65 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Sty 2005|, 2005 09:56
|
|
|
No wląśnie - bo jak masz automat to trzeba wymusić efekt kickown w czasie testu a więc daz w podłogę |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
ssobie [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Sty 2005|, 2005 10:37
|
|
|
Szanowni koledzy
A jak odczytujecie te błędy???
Przez OBDII?
Pozdrawiam
Sławek Sobiegraj |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Sty 2005|, 2005 13:15
|
|
|
Diodka i rezystor - po co ODB |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |13 Sty 2005|, 2005 23:23
|
|
|
hmm urzadzenie na zlocie skonstuowalismy na bazie mojej diody do alarmu nawet i działało |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
|