$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Serwis klimatyzacji w Krakowie
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Serwis klimatyzacji w Krakowie
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Maj 2007|, 2007 15:32   

George napisał/a:
nie wiem czy tak jest u innych ale temp teraz jest między 1/2 i 3/4 skali a do tej pory nie było powyżej 1/3
chłodnica klimy się sporo nagrzewa więc i silnik może mieć nieco wyższą temperaturę. Pytanie podstawowe, czy działa Ci wentylator od klimy, jeśli nie to trzeba to naprawić bo samo wisko może nie wystarczyć.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
George
[Usunięty]

Wysłany: |24 Maj 2007|, 2007 15:39   

wentylator klimy działa na 100% bo na początku nie działał co też zmartwiło gościa od klimy ale po tym jak grzebał we wtyczce , wszystko było ok
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Maj 2007|, 2007 15:50   

to jeśli działa i się włącza podczas pracy klimy to spoko, a wisko jest sprawne ?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
George
[Usunięty]

Wysłany: |24 Maj 2007|, 2007 17:40   

Struna napisał/a:
wisko jest sprawne

podobno tak , i widac że wzrost temp jest w jakieś sposób kontrolowany, bo jak jest dokładnie przy 3/4 skali zaczyna iśc w dół ale tylko do połowy i tak w kółko , natomiast w 2.0 jak włączam klime to właśnie jest odwrotnie, temp nie idzie powyżej 1/3 skali
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |24 Maj 2007|, 2007 17:59   

2,0 a 2,9 to całkiem inna bajka z wentylowaniem chłodnicy, nie da się analogii zastosować, analogia jest tylko w przyp. działania wentylatora klimy. Dla DOHCa "niższe" temperatury są zdrowsze jakby ;)
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |24 Maj 2007|, 2007 18:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |28 Maj 2007|, 2007 10:30   

w 2.0 jak odpalasz klimę to od kopa włączają się obydwa wentyle na wolny bieg stąd zapewne niższa temperatura, w 2.9 natomiast włączenie klimy nic nie powoduje w sensie wiatraków no i temperatura nieco rośnie aż załapie wisko lub też od ciśnienia w układzie klimatyzacji włączy się wiatrak klimy i wtedy widać właśnie taki spadek temperatury - ale to jest w sumie norma w V6 i nie masz się czym przejmować.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Maciusss
[Usunięty]

Wysłany: |7 Maj 2009|, 2009 08:06   

uwaga, odkopanie tematu sprzed 2 lat :D ja mam wisko na sztywno i odłączoną klimę. Jak podłączę, rozumiem, że silnik dalej będzie dobrze chłodzony wiatrakiem pędzącym non stop. A później muszę dopilnować, żeby ładnie naprawili wisko i nie będzie problemów :) zgadza się? Ciekawe czy po 2 latach jeszcze mają na Azorach ten czynnik 409 :D Ciekawe ile zachcą jeszcze za podłączenie i wyczyszczenie mojej klimy...
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |7 Maj 2009|, 2009 08:11   

Spróbuj rozruszać wisko, na forum trochę było różnych wątków w tym temacie.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Maciusss
[Usunięty]

Wysłany: |7 Maj 2009|, 2009 12:33   

jak widać dogłębnie je skanuje :P ale to dalej nie odpowiedź na moje problemy :(
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Maj 2009|, 2009 12:41   

nie kumam, chcesz odpiąć wisko całkiem i zostać przy chłodzeniu wiatrakiem od klimy ? tak ? bo coś nie bardzo zrozumiałem pytanie. Jak byłeś po koło to było pytać, bym Ci pokazal i wyjaśnił to i owo ;)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Maciusss
[Usunięty]

Wysłany: |7 Maj 2009|, 2009 16:12   

w sumie trza było zapytać :p może chcesz się spotkać i popatrzeć na całe autko? :D bo pewnie jeszcze parę rzeczy bym się o samochodzie dowiedział :P chodzi mi raczej o konsekwencje podłączenia klimy w przypadku wiskozy zamontowanej na sztywno :)
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Maj 2009|, 2009 16:23   

konsekwencji nie ma żadnych. Natomiast zapięcie wisko na sztywno czasem prowadzi do uszkodzenia pompy wodnej.
Maciusss napisał/a:
może chcesz się spotkać i popatrzeć na całe autko
wiesz juz jak trafić, można się dogadać. Podjedziesz i sie luknie.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Maciusss
[Usunięty]

Wysłany: |9 Maj 2009|, 2009 08:41   

podjadę się pochwalić alusami :P ale to jak z nimi skończę :diabel2:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group