$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - brak forda
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
brak forda
Autor Wiadomość
playandwin24 


Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sie 2011
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 14:52   

Wiesz o co mi chodzi... Chodzą dwa na raz... nie tak jak w mkI...
_________________
Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM :-D
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 15:06   

playandwin24 napisał/a:
...

Jak będę stary i obrzydliwie bogaty to kupie se coś z większym silnikiem... :D Mam nadzieje że mi ochota na Scorpio nie przejdzie... :-d
Patrząc na tępo z jakim rosną ceny paliw, to musisz być mego obrzydliwy ;) na starość. Ja tam na starość kupię sobie jakieś coś, grzyb wie co ;)

playandwin24 napisał/a:
...

SF to tam są szaleni ludzie nie gadam z nimi :P
Coś mi się wydaje, że gadasz ;) np. na FST ;)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 15:07   

playandwin24 napisał/a:
Chodzą dwa na raz... nie tak jak w mkI...
w mk2 też chodziły po jednym, dopiero późniejsze mk2 miały pracę szeregowo-równoległą.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
playandwin24 


Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sie 2011
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 16:35   

pablo19 napisał/a:
playandwin24 napisał/a:
...

SF to tam są szaleni ludzie nie gadam z nimi :P
Coś mi się wydaje, że gadasz ;) np. na FST ;)


Nie ze wszystkimi jest aż tak źle... ;)

Struna napisał/a:
playandwin24 napisał/a:
Chodzą dwa na raz... nie tak jak w mkI...
w mk2 też chodziły po jednym, dopiero późniejsze mk2 miały pracę szeregowo-równoległą.


Tak jest u mnie i chyba nie tylko u mnie.... Jak ma Kat w swoim DOHC?

Sprawdzę to jeszcze, ale raz w lecie włączyły mi się, zatrzymałem się i podniosłem maskę i 2 latały, no chyba że już tak było gorąco że drugi się załączył... ;)
_________________
Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM :-D
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 17:48   

A masz polifta? (poducha kiery, napinacze i wzmocnienia w drzwiach)?
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
playandwin24 


Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sie 2011
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 18:11   

2 poduchy mam... a napinacze i wzmocnienia w drzwiach... nie wiem co to, może mam ;)

Tak to polift...
_________________
Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM :-D
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 18:13   

Pewnikiem dlatego masz już poprawioną wersję "wentylowania" ;)

playandwin24 napisał/a:
a napinacze i wzmocnienia w drzwiach... nie wiem co to, może mam


Napinacze pasów - można poznać po tym że dolny zatrzask jest na czymśw rodzaju linki a nie nie na stałe tak jak w poprzednich, wzmocnienia drzwi widać na wysokości ok. połowy po ich otwarciu - przy krawędzi
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
Ostatnio zmieniony przez Vaux |24 Lut 2012|, 2012 18:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
playandwin24 


Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sie 2011
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 18:55   

Vaux napisał/a:
Napinacze pasów - można poznać po tym że dolny zatrzask jest na czymśw rodzaju linki a nie nie na stałe tak jak w poprzednich


Mam to a drzwi muszę sprawdzić...
_________________
Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM :-D
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 23:07   

playandwin24 napisał/a:
Ja zawsze uważałem że silnik jest ok 2.0 120KM to dużo jak na dawne czasy...


no to jeszcze nie bylo spore osiagniecie forda,bo zrobil cos lepszego 2.0 doch N7A :D to dopiero fajnie lata. 150KM.
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |25 Lut 2012|, 2012 18:24   

Struna napisał/a:
masz już ten nowszy układ co włącza oba wentyle naraz na dwie różne prędkości ?


Zagadka: czy starszą odmianę można przerobić na nowszą? U mnie włącza się jeden a później drugi dołącza do kolegi. Czy to aż tak słaba wydajność takiego układu jak u mnie?
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |25 Lut 2012|, 2012 18:25   

Nie aż tak słaba wydajność, tylko drugi wentyl jest odpalany sporadycznie, przyciera się, zatem potrafi się nie odpalić w najbardziej pożądanym momencie i mamy error z uszczelką/głowicą gotowy...
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
playandwin24 


Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sie 2011
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |25 Lut 2012|, 2012 19:11   

lukas2 napisał/a:
Struna napisał/a:
masz już ten nowszy układ co włącza oba wentyle naraz na dwie różne prędkości ?


Zagadka: czy starszą odmianę można przerobić na nowszą? U mnie włącza się jeden a później drugi dołącza do kolegi. Czy to aż tak słaba wydajność takiego układu jak u mnie?


Zyś chyba ma tez tak w swoim ;) Jeśli wiatrak się nie zatrze to ok, nic nie powinno się stać, a są Chłopaki na Forum co przerabiali na szeregowy układ wiatraków, nie pamiętam kto.... :)
_________________
Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM :-D
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |25 Lut 2012|, 2012 19:33   

No tak, niby przed sezonem letnim na krótko sprawdzam wentyle, czy działają.

A, i włącznik ten o niższej temp załączania wentyli jest założony. Sprawdza się.
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |26 Lut 2012|, 2012 10:04   

Zawsze można zamienić wiatraki miejscami, coby ten śpiący był tym pierwszym. Przy okazji, można przejrzeć ich stan. Nowe nie są, zatem to może być pomocne.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
rabbit1 
609811682



Auto: '95 2.0 16V DOHC sedan+LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2007
Skąd: Koczała/Bytom
Wysłany: |26 Lut 2012|, 2012 10:08   

a u mnie włączają się oba odrazu albo pół mocą albo całą.to norma???
_________________
Był:Ford Escort 1.3
Jest:Ford Scorpio 2.0 16V

Jeśli widzisz szaleńca nie daj się skusić pokusie....Ty przeżyjesz,a on nie.................
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group