$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Pytanie o 2,0 DOHC
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o 2,0 DOHC
Autor Wiadomość
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |9 Gru 2004|, 2004 21:58   Pytanie o 2,0 DOHC

Czy może mi ktoś powiedzieć jaką moc i moment obrotowy i przy jakich obrotach ma silnik 2,0 DOHC, stosowany w przejściówce. Bo już różne liczby widziałem i chcę rozwiać swoje wątpliwości :) Z góry dzięki za info
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |10 Gru 2004|, 2004 00:45   

moc 120 KM przy 5500 obr
moment 171 kGm przy 2500

chyba ze masz jakas wariacje, nop bez katalizatora, to 125 KM
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
xxxxx
[Usunięty]

  Wysłany: |14 Gru 2004|, 2004 01:51   

no byly jeszcze 125Ps
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |14 Gru 2004|, 2004 10:43   Pytanie o 2,0 DOHC

hmmm... a w instrukcji obslugi do auta 2,0 DOHC ma moc 85 kW czyli okolo 115 KM. Wiec dalej nie wiem :/

Antek: wariacja bez katalizatora to bedzie bo sie posypal ;)
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
TCQ
[Usunięty]

Wysłany: |14 Gru 2004|, 2004 16:49   

120 KM katalogi kłamią :mrgreen:
 
 
zbyszek 
WKZ U 802



Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Wiek: 63
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Kozienice
Wysłany: |15 Gru 2004|, 2004 00:10   

2,0 8V N8B - 105KM
2,0 8V N8D - 109KM
2,0 EFI N9D - 120KM
2,0 EFI N9B - 125KM
2,0 HC EFI NRA - 115KM (ten jest OHC)
za "Sam naprawiam Ford Scorpio"
8)
_________________
był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96

Dochodzenie odszkodowań
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |15 Gru 2004|, 2004 09:45   Pytanie o 2,0 DOHC

Dzieki :) moje watpliwosci juz sa rozwiane. Poza tym doczytalem na stronie czeskiego klubu Scorpio.
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
TCQ
[Usunięty]

Wysłany: |15 Gru 2004|, 2004 09:55   

A jak odróżnić N9D od N9B? Na tabliczce pisze tylko N9
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |18 Gru 2004|, 2004 18:27   

D ma kata i lambdę
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
kamax
[Usunięty]

Wysłany: |19 Gru 2004|, 2004 15:20   

Proponuje odwiedzic na sierrafan ten temat
http://www.wetcentrum.pl/...8507&highlight=

W zasadzie chyba rozpracowalismy, ile mozna bylo, co do DOHC 8V.
A wiec modele A, B, C, D, E, róznice wizualne, techniczne
Miejsca oznaczen itp, itd.
Wiekszosc z fotkami.
Pozdrawiam
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |19 Gru 2004|, 2004 17:14   

errata, silniki z oznaczeniem N9D czyli z katem i sondą maja 115KM to sa silniki ktore był montowane w przejsciówce, od 92 roku, po zmianie przepisów dojczlandzkich (wiekszosc 2.0 z tego okresu miala , przynajmniej w papierach 115KM)
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Marcin 
-=Marcin=-



Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: |26 Gru 2004|, 2004 17:11   

a ja miałem w starej budzie oznaczenie silnika LR, i już całkiem zgupiałem z tymi numerami....
miał 120 kucy a jaki moment obrotowy to nie mam pojęcia
_________________
Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r 8)
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r 8)
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r
 
 
lancer
[Usunięty]

Wysłany: |26 Gru 2004|, 2004 19:35   

TCQ napisał/a:
A jak odróżnić N9D od N9B? Na tabliczce pisze tylko N9


Tak ? a ja mam N9L to co to ozacza
 
 
kamax
[Usunięty]

Wysłany: |30 Gru 2004|, 2004 21:32   

Pierwowzór, czyli N9A był montowany w sierrach, N9B był odpowiednikiem do scorpio. Oba 125 KM, brak sondy, brak katalizatora.
Modyfikacja ... N9C ( sierra ), N9D ( scorpio ), katalizator i sonda - 120 KM
Modyfikacja N9C - N9F - inny katalizator i zwężka na dolocie za modułem potencjometra przepustnicy - 115 KM
Inne - nie wiem, nie znam.
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |31 Gru 2004|, 2004 04:26   

dokładniejak kamax napisał, tak sie sprawa miała. W MKI było 125 KM bez kata, i 120 z katem, automaty z reguły miały 125KM
Po 92 są te 115KM ze wzgledu (chyba) na niemieckie przepisy.
Wiec True ze w starej budzie ma 120 KM a w nowej juz 115
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group