Pytanie o 2,0 DOHC |
Autor |
Wiadomość |
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |9 Gru 2004|, 2004 21:58 Pytanie o 2,0 DOHC
|
|
|
Czy może mi ktoś powiedzieć jaką moc i moment obrotowy i przy jakich obrotach ma silnik 2,0 DOHC, stosowany w przejściówce. Bo już różne liczby widziałem i chcę rozwiać swoje wątpliwości Z góry dzięki za info |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |10 Gru 2004|, 2004 00:45
|
|
|
moc 120 KM przy 5500 obr
moment 171 kGm przy 2500
chyba ze masz jakas wariacje, nop bez katalizatora, to 125 KM |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
xxxxx [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Gru 2004|, 2004 01:51
|
|
|
no byly jeszcze 125Ps |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |14 Gru 2004|, 2004 10:43 Pytanie o 2,0 DOHC
|
|
|
hmmm... a w instrukcji obslugi do auta 2,0 DOHC ma moc 85 kW czyli okolo 115 KM. Wiec dalej nie wiem
Antek: wariacja bez katalizatora to bedzie bo sie posypal |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
TCQ [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Gru 2004|, 2004 16:49
|
|
|
120 KM katalogi kłamią |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |15 Gru 2004|, 2004 00:10
|
|
|
2,0 8V N8B - 105KM
2,0 8V N8D - 109KM
2,0 EFI N9D - 120KM
2,0 EFI N9B - 125KM
2,0 HC EFI NRA - 115KM (ten jest OHC)
za "Sam naprawiam Ford Scorpio"
|
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |15 Gru 2004|, 2004 09:45 Pytanie o 2,0 DOHC
|
|
|
Dzieki moje watpliwosci juz sa rozwiane. Poza tym doczytalem na stronie czeskiego klubu Scorpio. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
TCQ [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Gru 2004|, 2004 09:55
|
|
|
A jak odróżnić N9D od N9B? Na tabliczce pisze tylko N9 |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |18 Gru 2004|, 2004 18:27
|
|
|
D ma kata i lambdę |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
kamax [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Gru 2004|, 2004 15:20
|
|
|
Proponuje odwiedzic na sierrafan ten temat
http://www.wetcentrum.pl/...8507&highlight=
W zasadzie chyba rozpracowalismy, ile mozna bylo, co do DOHC 8V.
A wiec modele A, B, C, D, E, róznice wizualne, techniczne
Miejsca oznaczen itp, itd.
Wiekszosc z fotkami.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |19 Gru 2004|, 2004 17:14
|
|
|
errata, silniki z oznaczeniem N9D czyli z katem i sondą maja 115KM to sa silniki ktore był montowane w przejsciówce, od 92 roku, po zmianie przepisów dojczlandzkich (wiekszosc 2.0 z tego okresu miala , przynajmniej w papierach 115KM) |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Marcin
-=Marcin=-
Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Wiek: 39 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: |26 Gru 2004|, 2004 17:11
|
|
|
a ja miałem w starej budzie oznaczenie silnika LR, i już całkiem zgupiałem z tymi numerami....
miał 120 kucy a jaki moment obrotowy to nie mam pojęcia |
_________________ Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r |
|
|
|
|
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Gru 2004|, 2004 19:35
|
|
|
TCQ napisał/a: | A jak odróżnić N9D od N9B? Na tabliczce pisze tylko N9 |
Tak ? a ja mam N9L to co to ozacza |
|
|
|
|
kamax [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Gru 2004|, 2004 21:32
|
|
|
Pierwowzór, czyli N9A był montowany w sierrach, N9B był odpowiednikiem do scorpio. Oba 125 KM, brak sondy, brak katalizatora.
Modyfikacja ... N9C ( sierra ), N9D ( scorpio ), katalizator i sonda - 120 KM
Modyfikacja N9C - N9F - inny katalizator i zwężka na dolocie za modułem potencjometra przepustnicy - 115 KM
Inne - nie wiem, nie znam. |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |31 Gru 2004|, 2004 04:26
|
|
|
dokładniejak kamax napisał, tak sie sprawa miała. W MKI było 125 KM bez kata, i 120 z katem, automaty z reguły miały 125KM
Po 92 są te 115KM ze wzgledu (chyba) na niemieckie przepisy.
Wiec True ze w starej budzie ma 120 KM a w nowej juz 115 |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
|