|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
za krotkie laski popychaczy!? |
Autor |
Wiadomość |
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 22:32 za krotkie laski popychaczy!?
|
|
|
czy ktos ma koncepcje na temat wyskakujacych lasek popychaczy bo sa za KROTKIE!!!! dodam,ze ich dlugosc jest zgodna z oryginalna |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
ktwktw [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Sty 2007|, 2007 12:44
|
|
|
wymień popychacze hydrauliczne |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |23 Sty 2007|, 2007 19:21
|
|
|
Teoria prawidlowa,ale bledna.popychacze sa ok.Moze ktos ma inna.Blagam,tylko nie piszcie mi dalej o popychaczach!! |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
kapselek47 [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Sty 2007|, 2007 20:46
|
|
|
przyczyn może być kilka , powiedz czy słychać takie charakterystyczne pukanie dosłownie jak bębenek,następna sprawa ,kiedy wyskakują czy po nocy czy przy szybszej jeżdzie czy wyskakuje jedna i ta sama czy różne wjęcej informacji coś poradzimy... |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |24 Sty 2007|, 2007 00:28
|
|
|
Bylbym nie fair,gdybym zatail,ze rozwiazalem ten problem....po mojemu.problem ten wystapil 4dni po zakupie.przy rozruchu zalomotalo i szybko go wylaczylem.zdjalem pokrywe,tak standardowo,bo nie wiedzialem nic o tym aucie i o tym silniku.no to patrze,2 laski po za konikami.to se mysle o so chozi?nigdy mi laski nie wypadaly w innych motorach,a mialem ich z 5{OHV}JA patrze,a na zaworach lus 4-6mmm!!Ale luz,nie taki,ze sie lekko ugina,ale normalnie lataja!To se mysle zdejmne glowice,tak z ciekawosci co tam jest.tak zrobilem.glowice git,tloki git.zero progu,zero luzu na korbach.mnióód.biore popychle,a one na max wypchniete.mysle..ok.brak oporu,to se sprezynka wypchla tloczek.zakladam glowice,wkladam laski,konik,uwazajac dla pewnosci coby nie cisnac na popychla...luuus.tak jak byl.od 4-6mm.qrwa jak to wogole chodzilo.szacunek dla motorka,bo nie kazdy to zniesie.dodam,ze jak go kupilem,to przyjechalem do domu(140km)ze stowki nie schodzac,potem jeszcze po miescie ze 400km,i stop.do serwisu,bo mam troche wtykow,i tak; dlugosci lasek -fabryka(jak pamietam-190mm) dlugosci zaworow-fabryka(chyba110-120mm nie pamietam juz)nie bylo innych glowic,ani lasek,ani zaworow.zdurnialem.6ciu fachowcow sie wypowiadalo ale nikt nie podal mozliwej przyczyny po za popychlami(boze,niedobrze mi jak to wspomne)teraz autko smiga git,zrobilem 11tysiecy autostrady,miasto,upal,korki,nic sie nie grzeje,pali 9-10.2 litra,nigdy sie nie dowiedzialem,jaka byla przyczyna,ale moze ktos mnie rzeczowo oswieci????POZDROWIENIA!!!!!!!!!!!! |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Sty 2007|, 2007 08:49
|
|
|
Witam! Wymieniles filtr i olej o czym nie piszesz. Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
kapselek47 [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Sty 2007|, 2007 19:02
|
|
|
u mnie czasami jak przegnę z wymianą to jedna franca na drugim garku lubi wykoczyć dodać muszę że dwie wymiany oleju temu zapodałem filterek kechta i problemu nie ma wogole( od tamtej pory )nie raz pisałem że te motory są bardzo uczulone na ciśnienie oleju |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |24 Sty 2007|, 2007 22:17
|
|
|
no dobra.widze,ze podchodzicie do sprawy schematycznie.ale ja jestem szczesliwy mogac porozmawiac z ludzmi o podobnych zainteresowaniach.cokolwiek ode mnie przeczytacie,nie bedzie atakiem,brakiem szacunku,czy pogardy.szanuje zdanie wszystkich i cenie sobie kazda odpowiedz.a w kwestii tematu;jezeli ktos z Was mial popychacz w reku,to WIE,ze w obudowie jest sprezynka i tloczek ktory pcha na laske za posrednictwem oleju.sam tloczek jest zabezpieczony zawleczka,zabezpieczajaca przed nadmiernym wysynieciem tloczka.napisalem ze luz na laskach jest popimo maksymalnego wysuniecia tloczka(az do zawleczki)ps.olej i filtr wymienilem,ale on nie wypelni kilku milimetrow luzu i nie spowoduje'"rozciagniecia"popychacza.Pozdrawiam!! |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |24 Sty 2007|, 2007 23:54
|
|
|
to skad taki luz? codów nie ma, gdzis cos zle spasowane? złe gniazda zaworowe? |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |25 Sty 2007|, 2007 20:40
|
|
|
ja tez uwazam ze cudow nie ma.gniazda odpadaja.osadzenie grzybkow zaworowych w normie fazka na gniazdach ok.poza tym wezmy pod uwage,ze luz 4-6 mm jest zmierzony przy max wypchnietych popychaczach,natomiast aby mogl on poprawnie dzialac musi miec zapas,aby regulowac ok?tak wiec relatywny luz wynosi ok 8-9mm!! dramat!!!jak powiedzialem na wstepie, wybrnalem z tego po mojemu,ale nigdy nie poznalem przyczyny,a jestem cholernie ciekaw.mysle jeszcze o jednym.mam motor z 96 scc,bez maf.a glowice maja 2 szpilki na koniku.czytalem,ze 2szpilki maja tylko motory scd 125KM?? |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Sty 2007|, 2007 21:18
|
|
|
Witam!Ja konstrukcji TEGO silnika nie znam.Jezeli jednak ktos probuje wyjasnic ze silnik wspolczesny pracuje z luzami 4-6 mm to ja nieznajac konstrukcji prosze o zwazenie tego popychacza i wykonanie paru prostych wyliczen. Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |25 Sty 2007|, 2007 22:03
|
|
|
a kto ci probuje tlumaczyc ze wspolczesny silnik pracuje z takimi luzami?przeciez napisalem,ze przestal,bo laski wyskoczyly! nie twierdze ze tak jezdze,ale tu nie chodzi o to jak go naprawilem.chce poznac przyczyne.pytanie jest do osob znajacych ten silnik i ewentualne roznice w modelach(jezeli takowe sa) |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |26 Sty 2007|, 2007 00:34
|
|
|
no to czekamy na jasna odpowiedz kogos kto wie |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
ktwktw [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Sty 2007|, 2007 09:57
|
|
|
a dlaczego jesteś pewien że masz sprawne popychacze hydrauliczne.
W popychaczu znajduje się zowór , jeżeli jest nie sprawny to nie trzyma oleju i na zimno po rozruchu masz luz a przy większym wypracowaniu popychacza on nie spełniam swojej
funkcji. Ja wymieniłem wszystkie (na hiszpańskie AJUSA)i problem z wyskakiwaniem się zakończył definitywnie. Można załozyć glowice od starszych modeli Alfry gdzie luz reguluje sie ręcznie ale po co. Sprawny popychacz przy naciskaniu nie powinien się uginać jeśli się ugina to do śmieci. W VMie na popychacz przychodzą też wkładki zabezpieczające przed obracaniem się popychacza warto sprawdzić ich stan. niestety wszystkie operacje związane zwymianą pociągają za sobą konieczność demontarzu głowic |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Sty 2007|, 2007 14:28
|
|
|
Witam! Kolego! Piszesz ze: slawektg napisał/a: | wezmy pod uwage,ze luz 4-6 mm jest zmierzony przy max wypchnietych popychaczach | -to jak mam TO zrozumiec? Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |