$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Wolne obroty na gazie.
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wolne obroty na gazie.
Autor Wiadomość
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |27 Gru 2004|, 2004 11:11   

Struna napisał/a:
No to może się stykniemy jakoś teraz po świętach i polukamy co tam widać i słychać u Ciebie


a ja pisze do ciebie juz trzeci raz na GG i cisza;D
ja oczywiscie jestem jak najbardziej ZA, natomiast niewiem jak tam nasze szkolnictwo pracuje miedzy swietami a sylwestrem, bo jak maja wolne to garazu nie zalatwie raczej;(
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
fokasa
[Usunięty]

Wysłany: |27 Gru 2004|, 2004 15:32   

Chłopaki a czy jak będziecie się spotykać to możnaby się też wprosić i się poprzyglądać i podyskutować na temat instalacji LPG, też się borykam z dość sporym zużyciem, a gazownik jest w stanie doprowadzić ją tylko do stanu poprawnego działania ale na zużycie rozkłada ręce :(

Pozdrawiam
Marcin
 
 
irek 
Member 021



Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Rybnik/Głub.
Wysłany: |28 Gru 2004|, 2004 15:50   

Witam
tak się wtrące w temat na który już wiele razy juz się każdy wypowiadał. Jak macie wysokie spalanie gazu to jakie macie spalanie na benzynie ??? bo żeby zabrać się za gaz to podstawa aby na benzynce było wszytsko ok i silnik był na niej wyregulowany i dopiero można zabrać się za regulację gazu.
Pawelzap dobrze napisał, że ma tu doczynienia z wieloma elementami od średnicy mikserów po nie wiem co jeszcze. No ale wcześniej według mnie to benzyna tu musi być ideał.

Jak kiedyś pisałem mój palił 20 l gazu na setkę ale wyregulowałem benzynkę na ideał później gazownik i średnie spalanie 11 - 12 gazu nawet w zimie. No a rekord to w tym roku o którym dużo pisałem 10,3 L/100 km

Pozdrawiam i sam czekam co z tego tematu się urodzi nam
_________________
Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |28 Gru 2004|, 2004 16:00   

Oczywiście maz całkowitą rację - też wielokrotnie o tym wspominałem że jak komp ma błędy to działa w awaryjnym a to się objawia dużym spalaniem.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Tom
[Usunięty]

Wysłany: |8 Sty 2005|, 2005 22:51   

Struna napisał/a:
miksery o średnicy kolektora ssącego - 2 szt. średnica weży doprowadzających ok.


Masz na myśli zewnętrzną czy wewnętrzną średnicę mikserów? Logika podpowiada, że ważna jest średnica wewnetrzna z uwagi na opory ssania, ale w handlu podawane średnice mikserów są tylko zewnetrzne. I badź tu mądry!
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |10 Sty 2005|, 2005 00:22   

Wogóle to ponoć V6 mają nierówne podciśnienia w kolektorze ssącym i powinno się to mikserami korygować ale cholera wie jak to do końca jest.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
michalkrak
[Usunięty]

Wysłany: |2 Lut 2005|, 2005 11:37   problem z gazem 2,0 dohc 91

witam a ja mam problem z wkręcaniem sie gazu , jak ruszam to zaczyna sie dusić , kilka razy dodam i odejmę nogę i wszystko wraca do normy i tak do następnej krzyżówki, byłem na regulacji ale nic nie wyczaili bo akurak chodził w miarę równo , żadnych strzałów nie było i co mu może być ? świeczki nowe. ktoś pomoże?
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |2 Lut 2005|, 2005 14:26   

przewodyy, swiece, zapłon do regulacji, ii prawdopodobnie za bogata mieszanka. jedz na analize. ja wlasnie w astrze mam to samo. jak ruszam spod swiatel i wcisne mu gaz to go zdławia i gasnie. ale jak lekko wcisne pedal gazu powyzej 2000 obr to juz idzie ruszyc .
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |2 Lut 2005|, 2005 19:48   

Heh... to samo mam. U mnie standard regulacja gazu co 2 miechy. Tak jak mowil Rafal - kwestja regulacji
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 02:27   

to cos za czesto ta regulacja, cos nie tak, ja kurde jeszcze nie doszedlem co to moze byc. procz za bogatej mieszanki, tyle ze scorpiak nie miel problemow z ruszeniem przy za bogatej mieszance
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 09:32   

No wlasnie za czesto i to mnie dobija. Jakim cudem moze sie rozkalibrowac przez 2 miesiace ?! Mam identycznie objawy jak kolega: przy ruszaniu nie ma mowy o tym zeby puscic sprzeglo bo sie zadlawi. Wciskam gaz, dlawi sie a nastapnie wchodzi na obroty i dopiero mozna ruszyc. Pozniej idzie jak burza i nie ma to wplywu na przyspieszenie
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 10:47   

No u mnie też tak jest - kiedyś nei było - wciskałem z wolnych obrotów gaz w dechę i ruszał jak strzała a teraz jak spadnie na wolne obroty to jak chcę gwałtownie dodać gazu to mam efekt wręcz odwrotny - jakbym go ujął :) ale jak przegazuję to już idzie - ja winię reduktor bo mam go już w kiepskim stanie.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |4 Lut 2005|, 2005 05:56   

hmm no ja wymieniłem membrany na nowe i dostałem własnie taki efekt :)
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
michalkrak
[Usunięty]

Wysłany: |5 Lut 2005|, 2005 10:02   problem nierozwiązany

witam ponownie , regulowałem i nic nie pomogło dalej tak samo , czyżby to jakaś klątwa?
ktos może poradzić. pozdrawiam
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |5 Lut 2005|, 2005 12:21   

To co to za gazownik !? Jedz do niego i niech walczy az bedzie OK :wink: Chyba ze reduktor juz niedomaga.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group