|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Czym różni się VM wieloryb do 96r. 115KM i powyzej 96r.125KM |
Autor |
Wiadomość |
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |24 Maj 2010|, 2010 08:13
|
|
|
Witam
Co do VM-em to do miasta go osobiście nie polecam, mi pali w mieści ok. 12l, poza jak jadę w trasę to spada do 8. Poza tym OK. |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
dziobak28 [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Maj 2010|, 2010 21:01
|
|
|
brontozaur napisał/a: | Witam
Co do VM-em to do miasta go osobiście nie polecam, mi pali w mieści ok. 12l, poza jak jadę w trasę to spada do 8. Poza tym OK. |
No tak bo byłem oglądać to mówił że pali mu 8l w mieście jak to możliwe? Szukam benzyniaka z gazem więc pytam czy warto brać 2.9 12V z zwygłym gazem czy 2.3 z sekwencją? Czy 2.9 12V ma mechaniczny wtrysk czy stary gaz mu nie przeszkadza? |
|
|
|
|
neos64 [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Maj 2010|, 2010 00:21
|
|
|
Jak już to 2.9 24V i jak juz to tylko sekwencja VM odradzam chyba że znajdziesz jeżdzące PSA to gratuluje i zycze szerokiej drogi na tym diesluu troche pojezdzisz, ale na VM w dobrym stanie musisz naprawde trafić co jest żadkością jak już wiesz lub może jeszcze nie - to poczytaj.
Brontozaur apropo jesli 8 to duzo to co ja mam powiedziec ja nie mam gazu ale za to wciskam zawsze gaz w podłoge nie pochwale się ile pali.... zreszta nie mam się czym chwalić ale faktem jest tak jak mówisz 8-10 latem a zimą spokojnie 12 VM spali po miescie, na trase dokładnie tak jak wspomniałes to autko nadaje się najlepiej.
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez neos64 |25 Maj 2010|, 2010 00:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |25 Maj 2010|, 2010 07:23
|
|
|
Mój PSA z 91 roku palił mi w mieście ok 10 zatem mniej niż VM, jazda podobna.
Co do trafienia PSA to mojego wystawiałem jakiś rok temu i nie było chętnego, a silnik, zawieszenie i cała reszta w nim w stanie jak na ten rocznik idealna. Teraz szwagier nim śmiga i się śmieje ze z kolegów którzy poprzywozili z zachodu "ałdi" i inne dieslowskie super auta i taraz wymiana czego kolwiek ich zjada.
neos64 ja mam ogromną chrapkę na cossa, może być nawet bez gazu. A jak by był z sekwencją to chyba nawet bym jeździł taniej niż VM-emem.
Pozdrawiam |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
neos64 [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Maj 2010|, 2010 11:53
|
|
|
Powiem Ci szczerze że nie stać by mnie było na paliwo do mojego, gdyby nie zwrot z podatku i to że firma płaci za bene, ta Scorupka ma wir w baku a bak ma pokaźny;) ale wrażenia są super ten mruk silnika jak dasz mu pełną petarde na starcie do tego wciskanie w fotel Przy wyprzedzaniu powyżej 180 do 200 czujesz że masz jeszcze zapas i czuć jak idzie do 240 zabawa jest niesamowita, ale 200 zł minimum co tydzień trzeba szykować przy takiej jezdzie na paliwko to boli najbardziej.
Nie chciałem tego pisać ale do 30 litrów na 100 potrafi spokojnie spalić przy sporych prędkosciach i agresywnej jezdzie - szybkie hamowanie i pełen but przeyśpieszanie, i tak non stop. Ale WARTO wrażenia niezapomniane ciągle mam zachwyt tym silnikiem, jeszcze nie było żeby się ktoś nie obejrzał przy ruszaniu - mruk silnika ciągle Scorpio budzi zachyt;) Potężne koła to podstawa stabilności przy wyższych prędkościach.
Kolega wcześniej zastanawiał się jakiego wybrać ponad rok temu też miałem dylemat i wpakowałem się w VM Powiem szczerze jeśli jeszcze nie wybrałeś grubo się zastanów zanim podejmiesz decyzje. Nie sugeruj się wyglądem zewnętrznym i wewnętrznym bo jak wsiądziesz w VM usiądziesz na wygodnych fotelach to Cie pochłonie i go kupisz nie rób tego wsiądz do cosa i odpal silnik dopiero potem jedz do VM Moja Rada |
Ostatnio zmieniony przez neos64 |25 Maj 2010|, 2010 12:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Maj 2010|, 2010 13:03
|
|
|
gufer-posepny napisał/a: | 4 to już zależy od stanu auta . 220 230 powinien polecieć . | jakże cieszy mnie to stwierdzenie - wychodzi z niego że mam silnik w super stanie bo mój bez pytania 240 sadzi na gazie a pojedzie i więcej jak starczy kawałka na rozpędzanie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |25 Maj 2010|, 2010 13:29
|
|
|
Struna napisał/a: | wychodzi z niego że mam silnik w super stanie bo mój bez pytania 240 sadzi na gazie |
Może po prostu masz dobrze poprawiony gaz |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
|
|
|
|
Platyn [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Maj 2010|, 2010 13:49
|
|
|
neos64, dawno mnie tu nie było ale czy ja dobrze widzę czy ty się już wyleczyłeś z VMa ? |
|
|
|
|
neos64 [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Maj 2010|, 2010 13:58
|
|
|
Witam nerw jeszcze troche trzyma pomału się leczy a wszystko dzięki 2.9 Dużo frajdy z jazdy mi daje i naprawia moją złą decyzje z zeszłego roku W ogóle nie ma porównania łaczy je tylko wspólna nazwa i może konfort chociaż jeszcze wygodniej jest teraz Chociaż w VM było porównywalnie welurowe bardzo wygodne fotele |
|
|
|
|
Platyn [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Maj 2010|, 2010 14:00
|
|
|
A taki ładny był, "amerykański" |
|
|
|
|
neos64 [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Maj 2010|, 2010 14:04
|
|
|
hehehe Moja ulubiona Seria Filmów |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Maj 2010|, 2010 20:22
|
|
|
Gaiger napisał/a: | Może po prostu masz dobrze poprawiony gaz | czy ja wiem, na benie jedzie jeszcze lepiej |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
janek
Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz Wiek: 60 Dołączył: 22 Sty 2010 Skąd: Puńsk-podlaskie
|
Wysłany: |25 Maj 2010|, 2010 21:11
|
|
|
neos64 napisał/a: | ale wrażenia są super ten mruk silnika jak dasz mu pełną petarde na starcie do tego wciskanie w fotel Przy wyprzedzaniu powyżej 180 do 200 czujesz że masz jeszcze zapas i czuć jak idzie do 240 zabawa jest niesamowita |
nie gniewai się,ale przy twoim stylu jazdy-200 na polskich drogach-nie tylko w-m ale każdy inny nie wytrzyma motorek trzeba naprawdę mieć odwagę taką prędkością .takimi autami jeżdzić-jednym słowem mordujesz auta |
_________________ Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Maj 2010|, 2010 21:13
|
|
|
janek napisał/a: | trzeba naprawdę mieć odwagę taką prędkością | chyba trzeba mieć czym |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
janek
Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz Wiek: 60 Dołączył: 22 Sty 2010 Skąd: Puńsk-podlaskie
|
Wysłany: |25 Maj 2010|, 2010 21:24
|
|
|
Struna, na dobrej trasie każdy lubi niekiedy pocisnąć, ale ponad 200 to jest już szaleństwo takimi-wiekowymi autami ciskać ! jakby nie było to każdy mechanik powie że najzdrowsze dla każdego motorku to granica 100-120 ! jakby wszyscy tyle jeżdzili to mechanicy pewno by zbankrutowali |
_________________ Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |