Zavoli zeta s czy KME Silver czy Magic jet do BOBa |
Autor |
Wiadomość |
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |23 Sie 2011|, 2011 12:51
|
|
|
nie dość że stag
to jeszcze waldwmary |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |23 Sie 2011|, 2011 13:26
|
|
|
nie no - pierwsze 10 - 15 kkm nawet oblecą |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
TomiGra
eMkaCZ ver.M
Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2009 Skąd: Wejherowo^Piła
|
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 09:03
|
|
|
Struna napisał/a: | nie no - pierwsze 10 - 15 kkm nawet oblecą |
..po tym przebiegu należy powrócić do fabrycznego ustawienia
http://www.drypa.pl/produ...ypu_Valtek.html
i dalej można śmigać. Z początkowego ustawienia skoku tłoczka ok 0,5mm po przebiegu ok 15000 tyś było 0,65-0,8. Po ustawieniu Waldemarów na 0,47 skoku tłoczka i auto-kalibracji Stag-a obroty na biegu jałowym ideał.
Przyspieszanie bez początkowego szarpnięcia ale nie zmienia się zła charakterystyka w przedziale obrotów 2700-3200 obr/min.
Obecnie śmigam na zdobycznych KEIHIN(pomarańczowe) i różnica jest kolosalna. Przez cały czas przyspieszania równo do przodu bez efektu WaldemarTurboDziura ;)
Zwolennikom i użytkownikom Waldemarów polecam zegarowy tester listwy. Można zaoszczędzić dużo czasu poszukując powodu falowania obrotów/nierównej pracy na gazie. |
_________________ BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300
SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL |
Ostatnio zmieniony przez TomiGra |24 Sie 2011|, 2011 09:05, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 10:15
|
|
|
zgadza się, co 10-15 kkm kalibracja. Ze dwie kalibracje tłoczki przeżyją, potem zestaw naprawczy i kalibracja i znowu na chwilę wystarczy. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 15:58
|
|
|
ale po co jak w cenie waldemara jest reg
która jest przynajmniej powtarzalna |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 16:11
|
|
|
pepicosi napisał/a: | ale po co jak w cenie waldemara jest reg
która jest przynajmniej powtarzalna | zgadza się, różnica w cenie drobna a przynajmniej toto działa przewidywalnie.
gorgo napisał/a: | A skusił się już może ktoś na APIS SOLO FAST? | byli/są tacy. Jednym się sprawdza, innym nie. jak się trafi dobra partia to całkiem ok, jak się trafi słaba to dupa blada, kleją, nierówno leją itd - loteria nieco.
Ja bym chyba wolał w tym wypadku RegFast-y. Kosa BOB nie jest wymagającym autem do zagazowania jeśli chodzi o czasy wtrysku. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 16:37
|
|
|
Pisałem do ACONA ale nie są jeszcze dostępne nowe Apisy.
Ale z tego co na forum lpg piszą to przynajmniej z jakimiś reklamacjami w ACONIE problemów nie ma... |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 16:48
|
|
|
to fakt, z reklamacjami tam jest całkiem spoko.
Tam generalnie mają problem z rozrzutem w produkcji. Raz gumka na blaszce ma 1 mm, raz 1,5mm a raz 2mm. Pół biedy jak są kompletowane i dostaniesz wszystkie z taką samą gumką. Niby to sortują, ale raczej pod kątem silników popularniejszych, czyli R4. I tak właśnie kilka osób, które tego używają w R4 trafili w miarę bo 4 szt były równe, ale jak już kilka osób zamówiło pod V6 to do tych 4-ech wybranych dodali dwa niby podobne, ale w praktyce się okazało że różnica była spora.
No ale być może coś już w tej kwestii poprawili. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 16:56
|
|
|
Cena mnie trochę kusi bo z wysyłką to jakieś 240zł. Ale wolałbym ten nowy typ. Ale jak narazie to nie ma bliższego terminu wprowadzenia tego na rynek... |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 16:57
|
|
|
no gdzieś tak od ponad roku już maja być te nowe i jakoś ich nie widać.
Kupuj - ktoś musi to przetestować |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 17:00
|
|
|
I chyba kupie jeśli dadzą coś w stylu gwarancji że będą one kompletowane pod v6 |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 17:29
|
|
|
no może Ci coś obiecają ale jakby Ty będziesz tym który to zweryfikuje i wyjdzie tak lub siak, w razie W będziesz się bujał w odsyłki i próby skompletowania w miarę równego zestawu.
No chyba, że pogodzisz się z nierównością i skompensujesz ją kompem gazu - też jakieś wyjście a być może akurat Ci się trafi sensowny komplet |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 18:35
|
|
|
a te co masz to nie są aż takie złe
oby nie było że zamienił stryjek ......
reg kupisz za 260 zł nie lepiej kupić coś sprawdzonego co działa u ludzi
a nie co może działać
ps -jest teraz promocja na hanki co prawda 2 razy tyle wyjdzie
ale to i tak raczej jest opłacalne |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |24 Sie 2011|, 2011 19:07
|
|
|
Co do reg fast-ów to nie udało mi się znaleźć listw na 3 cylindry, są same czwórki, apisy miałbym ładnie na podmiankę za Magic, na krótkich wężykach do kolektorach.
Co do MJ to jak sobie jadę bez postojów, stania w korku to jest spoko. Ale 10 minut postoju, albo stanie w korku i zaczyna mieszankę zubożać.
MJ są u mnie między baranami więc tam raz ciepło raz zimno... |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
|