Zimna ASB lekko szarpie przy zmianie z I na II |
Autor |
Wiadomość |
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |12 Maj 2013|, 2013 19:51
|
|
|
w jakim stanie masz wiązke skrzyni? |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |12 Maj 2013|, 2013 19:56
|
|
|
Nie mam na razie dostępu do kanału żeby sprawdzić ale pamiętam że pisałeś o tym, specjalnie zwróciłem tylko uwagę wczoraj że na komputerku nie ma zmian |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |12 Maj 2013|, 2013 19:58
|
|
|
Vaux napisał/a: | Wcześniej miałem tam spalony przekaźnik, który wymieniłem na podobny ale nie identyczny |
Przecież przekaźnik KD jest tylko jeden (to taka czasówka). Jak go zastąpisz zwykłym, to możesz spalić cewkę elektromagnesu linki KD.
Dla pewności wyjmij go i sprawdź co z tymi samoistnymi redukcjami.
Linka od KD ma właściwy luz ? |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |12 Maj 2013|, 2013 20:00
|
|
|
Adam_2000 napisał/a: | Jak go zastąpisz zwykłym, to możesz spalić cewkę elektromagnesu linki KD. |
Nie zastępowałem go zwykłym - jak widać na zdjęciu obydwa są przekaźnikami KD ale różnią się wielkością i jedną literką w numerze (org. BA, w założonym obecnie AA).
Luz linki obadam-nigdy go nie ruszałem... |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
Ostatnio zmieniony przez Vaux |12 Maj 2013|, 2013 20:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |12 Maj 2013|, 2013 21:18
|
|
|
skoro tak wytopiło przekaźnik to kabelki do obejrzenia . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |2 Lip 2013|, 2013 13:05
|
|
|
Ponieważ problem nasilił się opisuję dokładnie jak to wygląda:
Kable obejrzałem, nie ma przetarć ani zerwanej izolacji, teraz najczęściej wygląda to tak że na trasie powyżej 120 km/h skrzynia na D nagle sobie redukuje do DWÓJKI i tak jedzie czasami wracajać na 3 i 4 by po chwili z powrotem wrzucić dwójkę, puszczenie gazu nie powoduje zmiany biegu-czasami po 5-10 sekundach dopiero wraca na 4. Podczas jazdy po mieście zjawisko nie występuje ogólnie, chociaż przez 2 dni wydawało mi się tylko że czwórkę/lockup zapinało przy 60 a normalnie dzieje się to przy 70-ciu. Dziś odpiąłem kabel od wacznika KD na lince i wypiąłem opisany wczesniej przekaźnik-bez rezultatu Jakieś pomysły? |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |2 Lip 2013|, 2013 13:13
|
|
|
na pewno kable masz sprawne? ogladałes całą wiązke? |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |2 Lip 2013|, 2013 13:29
|
|
|
Calej tzn. Tej czesci ktora siedz pod peszlem nie widzialem bo nie wypinalem jej ze skrzyni, ogladalem przewody przy silowniku kd, na rozgalezieniu i przy pradniczce no i te idace w gore po grodzi, sugerujesz zwarcie pod peszlem? Wiazka nigdzie nie zbliza sie do wydechu, nie jest tez przypalona. Modulator sprawny, podcisnienie szczelne. Po redukcji komputer caly cas pokazuje spalanie w l/km wiec pradniczka dziala sprawnie |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
Ostatnio zmieniony przez Vaux |2 Lip 2013|, 2013 13:54, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |2 Lip 2013|, 2013 13:35
|
|
|
całą wiązke oglądnij dokladnie,pod peszlem tez |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
Kasia
Auto: Scorpio :)
Pomogła: 1 raz Wiek: 39 Dołączyła: 11 Lut 2011 Skąd: Lublin
|
Wysłany: |2 Lip 2013|, 2013 13:42
|
|
|
Też mam pytanie w związku z ASB. U Mnie przy wrzuceniu R jest takie kopnięcie/uderzenie w (dyfer??). Później po jakichś 3 sekundach wskakuje wsteczny. Czy to też wina taśm? I czy jeśli tak to jechać na regulację "na gwałt"? |
_________________ Gdy ci smutno gdy ci źle, wsiądź do Scorpio, przejedź się.
MKI 2.0 HB (żegnaj mój pierwszy i jedyny)
MKI 2.4 HB
MKI 2.9 HB |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |2 Lip 2013|, 2013 16:38
|
|
|
A jeszcze takie pytanko mi przyszło do głowy - zrzucenie na "2" to nie jest przypadkiem jakis tryb awaryjny? |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |3 Lip 2013|, 2013 11:48
|
|
|
Kasia napisał/a: | Też mam pytanie w związku z ASB. U Mnie przy wrzuceniu R jest takie kopnięcie/uderzenie w (dyfer??). Później po jakichś 3 sekundach wskakuje wsteczny. Czy to też wina taśm? I czy jeśli tak to jechać na regulację "na gwałt"? | Wstecznego nie wyregulujesz. Trzeba by miskę zdjąć i spojrzeć na tłok od R i być może go wymienić, a może da się uszczelnienie zmienić. Też muszę u siebie na to spojrzeć. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Kasia
Auto: Scorpio :)
Pomogła: 1 raz Wiek: 39 Dołączyła: 11 Lut 2011 Skąd: Lublin
|
Wysłany: |3 Lip 2013|, 2013 11:59
|
|
|
pablo19 napisał/a: | Kasia napisał/a: | Też mam pytanie w związku z ASB. U Mnie przy wrzuceniu R jest takie kopnięcie/uderzenie w (dyfer??). Później po jakichś 3 sekundach wskakuje wsteczny. Czy to też wina taśm? I czy jeśli tak to jechać na regulację "na gwałt"? | Wstecznego nie wyregulujesz. Trzeba by miskę zdjąć i spojrzeć na tłok od R i być może go wymienić, a może da się uszczelnienie zmienić. Też muszę u siebie na to spojrzeć. |
Rozumiem, dzięki. |
_________________ Gdy ci smutno gdy ci źle, wsiądź do Scorpio, przejedź się.
MKI 2.0 HB (żegnaj mój pierwszy i jedyny)
MKI 2.4 HB
MKI 2.9 HB |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |3 Lip 2013|, 2013 12:05
|
|
|
poziom oleju właściwy ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kasia
Auto: Scorpio :)
Pomogła: 1 raz Wiek: 39 Dołączyła: 11 Lut 2011 Skąd: Lublin
|
Wysłany: |3 Lip 2013|, 2013 12:10
|
|
|
Struna napisał/a: | poziom oleju właściwy ? |
U Mnie tak. |
_________________ Gdy ci smutno gdy ci źle, wsiądź do Scorpio, przejedź się.
MKI 2.0 HB (żegnaj mój pierwszy i jedyny)
MKI 2.4 HB
MKI 2.9 HB |
|
|
|
|
|