Zaczynam przygode z gazem |
Autor |
Wiadomość |
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |6 Paź 2013|, 2013 21:09
|
|
|
slawektg, zimny rozruch z benzyny robisz? |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 08:03
|
|
|
Jak drugi raz (powiedzmy po 5 min pracy) zgasisz i odpalisz to też nie bangla? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 14:33
|
|
|
Obstawiam, że się zakleja któryś elektrozawór. Albo przełącznik LPG. Jaki masz?? |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 14:35
|
|
|
też bym się skłaniał ku temu, ewentualnie cewka na elektrozaworze puchnie od ciepła i póki chodzi to trzyma tłoczek a po ponownym starcie już nie daje rady. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 14:46
|
|
|
Otóż to. W chwili gdy nie chce ruszyć, podaj + i - na krótko do któregokolwiek EZ i spróbuj odpalić. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 19:57
|
|
|
trzeba tłoczek wywalić na zobaczenie |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 20:16
|
|
|
No! i o to chodzilo!Was zawsze tak trzeba szturchac?Polukam jutro te zawory.Viku,centralka Bingo M?taki fajans generalnie.Czy w tym bagnie naprawde musi byc tyle zaworow?Jeden na butli,drugi z filtrem przed reduktorem i jeszcze na reduktorze?Aha ten na reduktorze ma tak mocno luzna cewke.To normalne? |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |7 Paź 2013|, 2013 20:36
|
|
|
Normalne. Wywal trzewia z tego el-z co jest na filtrze i/lub na reduktorze, i jesteś w domu(w aucie).
W jakim bagnie, toż to jedna z prostszych i lepszych instalacji, sprawdź co boli i po temacie. Pewnie się naprawa zamknie kwotą 50zł.
Ale ze co szturchać? Pierwszej odpowiedzi udzieliłem po przeczytaniu wątku, ze wskazówkami od razu A więc? |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |7 Paź 2013|, 2013 20:40, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Paź 2013|, 2013 08:19
|
|
|
Tylko zawór na butli zakrec zanim zaczniesz grzebać. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |8 Paź 2013|, 2013 09:19
|
|
|
VIK napisał/a: | Pierwszej odpowiedzi udzieliłem po przeczytaniu wątku |
Pierwszej (ze wskazaniem na elektrozawory) to ja udzieliłem |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
Ostatnio zmieniony przez Larix |8 Paź 2013|, 2013 09:22, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |8 Paź 2013|, 2013 14:42
|
|
|
Oczywiście, ja tego nie kwestionuję |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |8 Paź 2013|, 2013 14:50
|
|
|
|
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |8 Paź 2013|, 2013 21:26
|
|
|
Zawory sprawne.Niestety.Zeby byc w zgodzie z wlasnym sumieniem jutro wymieniam kopulke i palec.Nie wymieniane od nowosci.Moze sa na swiecie rzeczy ktore sie fizjologom nie snily.... |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |8 Paź 2013|, 2013 22:06
|
|
|
kup 5 litrów paliwa i zapalniczkę
a dalej już wiesz |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |8 Paź 2013|, 2013 23:39
|
|
|
Przyjrzyj się świecom, cewce WN, itd. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
|