Ile wam pali na gazie? |
Autor |
Wiadomość |
kry [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Gru 2005|, 2005 15:39
|
|
|
to są miksery produkcji włoskiej BRC do konkretnego modelu auta. W komplecie gaziarze dostali trójnik oraz zaworek podciśnieniowy no i najważniejsze....... instrukcję montażu |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Gru 2005|, 2005 16:13
|
|
|
a możesz jakieś foto temu zrobić . czym się różni od zwykłych palników ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 00:38
|
|
|
i czemu w szoku?
2.9 24V tak pala
[ Dodano: 2005-12-09, 00:39 ]
i ajki zaworek podcisnienieniowy>? |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
kry [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 10:18
|
|
|
zewnętrzne miksery niczym specjalnym się nie wyróżniają, ale wg gaziarzy ich "konstrukcja" wewnętrzna jest optymalnie dobrana do konkretnego silnika. I coś w tym jest. Pierwszy montaż miałem na mikserach dobranych wyłącznie do srednicy przepustnicy i ni jak nie można było zejść ze spalaniem poniżej 16l/ nie wspominając o dynamice/teraz jedzie lepiej jak na beni /
Jęsli chodzi o zaworek podciśnieniowy to dokładnie nie wiem co on zamyka, ale jest on wpięty w przewód podciśnienowy który jest standardowo styłu za przepustnicą i zamyka go lub otwiera w zależności czy auto jedzie na beni czy na LPG.
A tak przy okazji co sądzicie o MAGNETYZERACH Ja takowy zainstalowałem i jestem zadowolony. Silnik równo procuje na wolnych obr, jest bardziej elastyczny i pewne jak podaje producent powinnien mniej palić/ niestety za krótko jes mam by to ocenić/ |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 10:22
|
|
|
hahahah magnetyzery to są dobre tylko do jednego - jak coś robisz przy aucie to śrubki jest gdzie przyczepiać coby nie zginęły a co do mikserów to czy jesteś w stanie zrobić jakieś fotki ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
kry [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 10:43
|
|
|
Struna, a ty tak doświadczalnie, czy czysto teoretycznie na temat magnetyzerów Ja też byłem sceptycznie nastawiony ale za kilkadziesiąt złotych stwierdziłem że warto sprawdzić, jak na allegro tylu zadowolonych klientów jest .......... no i chyba warto.
Fotki mogę zrobić przez weekend i dać w poniedziałek, ale naprawde zewnętrznie nic je nie wyróznia |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 10:45
|
|
|
troszkę na hamowniach bywałem i stąd jakby wiedza potwierdzona pomiarami - działanie magnetyzerów jest jak placebo w medycynie - dokładnie tak samo działają |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Daro [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 14:15
|
|
|
Struna napisał/a: | działanie magnetyzerów jest jak placebo w medycynie - dokładnie tak samo działają |
Tak, jeżeli spodziewamy się podniesienia mocy. Magnetyzer na rurach instalacji wodnych (kocioł, woda użytkowa itp.) nie zwiększa ciśnienia tylko zapobiega osadzaniu kamienia lub rozbija istniejący, dlatego założony na układ chłodzenia powinien utrzymać go w czystości. A w przypadku paliwa? myślę, że również należy się spodziewać działania podobnego tak jak np. dodatki do benzyny. Jeżeli pozwoli to np. utrzymać drożność wtryskiwaczy - czemu nie.
pzdr
daro |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 14:20
|
|
|
ale na powietrze jest filtra powietrza a na bene filtr paliwa - zastawnówcie się - gdyby to było takie super audio hiper turbo rozwiązanie i kosztuje grosze to by już dawno montowali to seryjnie albo w sporcie - a tu nic - tylko w jakichś pseudo tjuningach. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 14:27
|
|
|
Daro, magnetyzery rzeczywiście zapobiegają osadzaniu kamienia kotłowego (tylko że kamień powstaje jeśli ciągle dolewasz twardej wody itp, a przecież tak nie jest w samochodzie, w c.o. to też nienormalne, żeby ciągle spuszczać i dolewać), ale poza tym - rozbijają kamień kotłowy i poprawiają spalanie oleju i benzyny w stopniu niemierzalnym. Dodatki do benzyny to zupełnie inna parafia. |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
Daro [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 14:39
|
|
|
Struna napisał/a: | super audio hiper turbo rozwiązanie |
tak to właśnie opisują sprzedający, zwykła element przydatny w ciepłownictwie. W sporcie nie przydatne bo tam potrzeba innych efektów a układ paliwowy to się nieźle sam przepłukuje i wtryski nie mają czasu się przytkać .
Ad audio hiper, to najlepiej wziąć magnes ze starego głośnika i samemu bawić sie w "małego fizyka".
pzdr
daro |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 14:54
|
|
|
no ale jak benzyna jest mieszana z woda to magnetyzer dziala i sie w ukaladzie paliwowym kamien nie osadza wiec dziala i poprawia osiagi
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
kry [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 15:03
|
|
|
Widzę, że dyskusja jest bardzo....... merytoryczna Ciekawe który z Panów miał MAGNETYZER zainstalowany.
Magnetyzery nie są do rozbijania kamienia kotłowego czy innego /choć ich zainstalowanie daje taki efekt/ a do uporządkownia /ukierunkowania/cząstek cieczy czy gazu w celu lepszego wiązania ich z inną cząstką /np cząstki paliwa i powietrza/. |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 15:11
|
|
|
Naimad ma bo sam widzialem. ja nie mam bo mnie nie stac . a pozatym miec a udowodnic ich dzialanie np wydrukiem z hamowni czy spadkiem spalania to zupelnie inna sprawa...
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |9 Gru 2005|, 2005 15:40
|
|
|
kry, nowidzę że pięknie zacytowałeś teksty sprzedawców - ale ale jeżeli u Ciebie jak piszesz to coś daje to welcome - ja nie wróg nikomu - osobiście nie założę bo widziałem już niejeden test z brakiem rezultatu a nawet z pogorszeniem osiągów więc podziękuję. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|