jaki reduktor? |
Autor |
Wiadomość |
yagher [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Lut 2005|, 2005 13:51
|
|
|
a mozna jakos samemu sprawdzic jaki sie ma reduktor?
ja mam na swoim napisane lovato i jakies tam inne numerki |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |12 Lut 2005|, 2005 23:34
|
|
|
no bez przesady 100KW to 136KM powinno starczyc |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |12 Lut 2005|, 2005 23:35
|
|
|
ale dla bezpieczenstwa mozna wstawic 140 KW , w cenie nie ma roznicy. |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Lut 2005|, 2005 13:49
|
|
|
Na reduktorze powinno być napisane jakiej mocy a jak nie ma to po modelu można dojść. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |13 Lut 2005|, 2005 18:40
|
|
|
powinno... wiele rzeczy. POmodelu mozna, o ile to nie jakies no name... bez dokumentacji w internecie |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Lut 2005|, 2005 01:14
|
|
|
Panowie - koledzy z FCP a włąściwie jeden fachurka z grupy tuningowej pisze o czyms o nazwie blos - ponoć wspaniałe rozwiązanie do każdego silnika - przktycznie zerowy spadek mocy i spalanie mniejsze niż w konwencjonalnych instalkach - podaje link-a http://forum.fordclubpols...opic.php?t=5828
sam sie intensywnie nad tym zastanawiam. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Piof [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Lut 2005|, 2005 13:29
|
|
|
Struna, jak się czegoś dowiesz to daj znać - jakie koszty, gdzie to dostać itp. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Lut 2005|, 2005 14:11
|
|
|
odwiedź link - piszą coś że to coś kosztuje koło 500 zeta tylko że nasze powalone prawo udupiło tą koncepcję bo nie ma regulacji elektronicznej dawkowania gazu ( bo i w sumie po co ) i na dzień dzisiejszy te rozwiązanei nie moga być homologowane - ale mnie jakby to strzyka |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
IBOL [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Mar 2005|, 2005 00:39
|
|
|
Ja w 2.0 DOHC mam 100KW i nie ma niemal roznicy miedzy gazem i benzyna. Co do spalania, to ciekaw jestem czy byloby mniejsze na 140KW. |
|
|
|
|
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |12 Mar 2005|, 2005 22:36
|
|
|
Czakram jest z Tarnowa - mogę popytać czy mają takie gaźniki (BLOS) bez elektroniki i spod lady |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Mar 2005|, 2005 12:52
|
|
|
ooo - no jeżeli możesz to ja jestem iterrested |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
fokasa [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Mar 2005|, 2005 15:24
|
|
|
Witam
Czy ktos jest zainteresowany zakupem Blosa, znalazłem "źródełko" w cenie 360 zł za sztukę, a sądzę że przy większym zakupie można by było się jeszcze potargować , może ktoś byłby chętny?
Z tego co rozmawiałem w Vtechu i ProjectX na temat BLOSA i przedstawili mi dwie różne, zbliżone cenowo opcje opcje w V6-stce;
Vtech - jeden Blos trochę przeróbek dolotu nowy filtr powietrza K&M - cena urządzenie 400 złotych, hamownia ze strojeniem przeróbki itp 800 zł, komplet 1200 zł
Project X - dwa blosy, po jednym na każdy dolot, minimalne przeróbki, hamownia strojenie, normalny filtr - suma 1100 zł (w tej cenie 2 blosy w cenie 400 zł każdy czyli reszta wychodzi ok. 300 zł)
W związku z tym ponawiam pytanie czy byłby ktoś zainteresowany taką operacją z pewnością byłoby taniej jak byłoby nas więcej i sami kupilibyśmy te blosy a dali im to do zmontowania i strojenia no i oczywiście trzeba by było wybrać opcję montażu bo od niej zależy ilość urządzeń do kupienia?
pozdrawiam
Marcin |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Mar 2005|, 2005 15:37
|
|
|
hmm ale blos to ponoć banał i w zasadzie hamownia nie jest silnie konieczna - ja bym byłsobie skłonny sam założyć - tylko bym musial oblukac u kogoś jak to podpięte i jak działa W sumie to musze podbić do V-tech i popytać. Kumpel ma tam znajomego to może coś powiedzą na ten temat dokłądniej. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
fokasa [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Mar 2005|, 2005 15:51
|
|
|
Właśnie banał jeśli chodzi o konstrukcję ale już jeżeli chodzi o ustawienie na konkretnym samochodzie to już nie do końca (to słowa wypowiedziane niezależnie przez gościa z serwisu Czakramu - przedstawiciela BRC), a tu; powtórzę za ww gościem, chodzi o zachowanie liniowości w pełnym zakresie obrotów bo inaczej powinno sie to skończyć porażką
Być może nie jest tak jak mówią, może ktoś ma jakieś większe i nie tylko teoretyczne doświadczenia z Blosem i może się wypowiedzieć?
pozdrawiam
Marcin |
|
|
|
|
|