pompa paliwa działanie 2.0 16v |
Autor |
Wiadomość |
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |1 Lip 2018|, 2018 20:11 pompa paliwa działanie 2.0 16v
|
|
|
Panowie, wkładam wiązke podłuznicy , wymieniona nagrzewnica , skrzynka mała elektryczna ojciec czyścił i złozył mimo że dramatu nie było bo 2 lata temu była robiona.
Poprzykręcałem wszystkie masy, pod maską oprócz mafa i sondy wszystko podpięte
w środku wtyczki pospinane , masy do boku też, komp podłalczony pats, bez liczników jeszcze i całej deski.
Wkładam aku plusowy kabel ok, zakładam masowy i zaczyna pompa się włączać i wyłączać... skreciłem do końca klemy i cisza. Przekręcam kluczyk na zapłon i cisza pompa nie chodzi... przekreciłem ,rozrusznik kręci auto odpalilo. Chodziło z 10 minut, kilka razy lekko przygazowane, zgaoszone. Znów zapłon pompa cisza, auto kręci ale nie odpala, cofam kluczyk i w tym momencie załącza się pompa paliwa. Kilka razy powtórzyłem zawsze tak samo, pompa startuje jak przestaje kręcić rozrusznikiem wtf?? |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |1 Lip 2018|, 2018 20:29
|
|
|
gt500 napisał/a: | pompa startuje jak przestaje kręcić rozrusznikiem wtf?? | skrzynka? przekaźnik biegunowość? |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |1 Lip 2018|, 2018 20:44
|
|
|
Ale co skrzynka?? Przekaznik ten sam, bieguny mu się przestawily?? |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |1 Lip 2018|, 2018 21:16
|
|
|
Coś w ten deseń, tak to wygląda, ale co to spowodowało...? |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |1 Lip 2018|, 2018 21:39
|
|
|
Pachnie mi to kabelkami zamienionymi od wtyczki od malej skrzynki. Ktos kojarzy na przekazniku od pomoy gdzie co ma byc plusy masy ?
[ Dodano: |1 Lip 2018|, 2018 22:17 ]
pytanie pomocnicze od czego jest zółty przekaznik nad schowkiem?? jest zielony niebieski i żółty |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |2 Lip 2018|, 2018 03:21
|
|
|
Żółty jest od klimy bodajże |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |2 Lip 2018|, 2018 07:55
|
|
|
teraz pozostaje mi poszukać co z tą pompą, bo w dwóch wtyczkach kable był ruszane od małej skrzynki, więc albo tutaj gdzieś jest lol bo nic innego mi nie przychodzi do głowy. Skrzynki raczej poskładać źle nie idzie bo jak. O ile dobrze kojarzę wtyczek nie idzie xle wsadzic od malej skrzynki.
[ Dodano: |2 Lip 2018|, 2018 07:57 ]
kable jednak były pojedynczo ruszane od wtyczek więc błedu nie ma, coś gdzieś spartoliłem ja raczej |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Lip 2018|, 2018 13:22
|
|
|
Da sie wtyczki pommylic |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |2 Lip 2018|, 2018 23:44
|
|
|
Ktos z glowy pamieta mniej wiecej ktora z ktòrą |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |3 Lip 2018|, 2018 16:51
|
|
|
w małej skrzynce? chyba biała z czarną |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |3 Lip 2018|, 2018 18:27
|
|
|
skrzynke szybko sobie odchylilem, ale musialem spadac do domu i nie zerknelem któa to wtyczka od przkaznika pompy, no białe czarne taa tylko która muszę miernikiem sprawdzić albo na drugiej wiązce i skrzynce sprawdze co gdzie pasuje zamiennie.
szybko tylko fote zrobiłem i spadałem, dzisiaj moze podjadę
[ Dodano: |3 Lip 2018|, 2018 21:52 ]
Obadalem skrzynke i jak mozna cos zamienic... Jak kazda wtyczka ma prowadzenie w innym miejscu. Nawet na hama nie mozna zamienic
[ Dodano: |3 Lip 2018|, 2018 23:03 ]
posprawdzałem miernikiem jak wygląda przekaźnik umnie gniazdo w skrzynce
Podlaczam kleme masową, przekaźnik załącza się na chwile i pompa działa, pompa działa również jak cofam kluczyk po kręceniu lub gaszeniu.
czerwone to piny na ktorych jest 12v po zapłonie , czarne gdzie jest masa cały czas, srodkowy pusty bo przekaznik tam nic nie ma. Zielony właśnie tam pojawia się MASA jak cofam stacyjkę.
Wtyczki z drugiej wiązki próbowałem powkładać do skrzynki małej drugiej aby gdzieś jedna wtyczka pasowała w 2 gniazda nie udalo mi się...
Jak dukne klemą zeby pompa zagwizdała to auto odpala i chodzi ładnie równo. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |3 Lip 2018|, 2018 23:35
|
|
|
MKdwójkowcy też mogą sprawdzić u siebie pinologie, żeby podpowiedzieć. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |3 Lip 2018|, 2018 23:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |4 Lip 2018|, 2018 08:15
|
|
|
co dołącza masę do sterowania przekaźnika? bo ona jest tylko kilka sekund , pompa jak dobije jakoś rozłącza czy co po drodze można sprawdzić .
Przekaznik jest okej, podmieniony to samo.
te piny jakbym wiedzial że u kogoś tak samo jest to byłoby latwiej |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |4 Lip 2018|, 2018 08:33
|
|
|
Gt 500 przed 12 sprawdze ci jak to jest w oczatym z tym przekaznikiem w sensie gdzie mam prądy a gdzie masy. A pierdolnik w bagażniku ten udezeniowy co jest na pasie tylnym nie jest przypadkiem uszkodzony albo wycisniety? Jak mozesz podłacz na chwile inny |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |4 Lip 2018|, 2018 09:12
|
|
|
Jeżeli pompa się załącza to uderzeniowy raczej nie odbity.
EEC steruje przekaźnikiem.
Trochę to wygląda na pozamieniane kabelki w wiązce, a może i brak masy i łapie masę jakąś dziwną drogą.
W zeszłym roku ogarniałem MKII z tematem nie załączającej się pompy, ale winny był przekaźnik, raz wystarczyło polutować płytkę w nim, a potem trzeba było go wymienić, ale objawy chyba były inne, do końca nie łapie tych Twoich
Możesz dla sportu otworzyć przekaźnik(a tak naprawdę sterownik) pompy(ten zielony) i zerknąć na ścieżki przy przekaźnikach wewnątrz. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |4 Lip 2018|, 2018 09:17, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|