$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - pompa paliwa działanie 2.0 16v
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
pompa paliwa działanie 2.0 16v
Autor Wiadomość
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |1 Lip 2018|, 2018 19:11   pompa paliwa działanie 2.0 16v

Panowie, wkładam wiązke podłuznicy , wymieniona nagrzewnica , skrzynka mała elektryczna ojciec czyścił i złozył mimo że dramatu nie było bo 2 lata temu była robiona.

Poprzykręcałem wszystkie masy, pod maską oprócz mafa i sondy wszystko podpięte
w środku wtyczki pospinane , masy do boku też, komp podłalczony pats, bez liczników jeszcze i całej deski.

Wkładam aku plusowy kabel ok, zakładam masowy i zaczyna pompa się włączać i wyłączać... skreciłem do końca klemy i cisza. Przekręcam kluczyk na zapłon i cisza pompa nie chodzi... przekreciłem ,rozrusznik kręci auto odpalilo. Chodziło z 10 minut, kilka razy lekko przygazowane, zgaoszone. Znów zapłon pompa cisza, auto kręci ale nie odpala, cofam kluczyk i w tym momencie załącza się pompa paliwa. Kilka razy powtórzyłem zawsze tak samo, pompa startuje jak przestaje kręcić rozrusznikiem wtf??
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |1 Lip 2018|, 2018 19:29   

gt500 napisał/a:
pompa startuje jak przestaje kręcić rozrusznikiem wtf??
skrzynka? przekaźnik biegunowość?
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |1 Lip 2018|, 2018 19:44   

Ale co skrzynka?? Przekaznik ten sam, bieguny mu się przestawily??
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |1 Lip 2018|, 2018 20:16   

Coś w ten deseń, tak to wygląda, ale co to spowodowało...?
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |1 Lip 2018|, 2018 20:39   

Pachnie mi to kabelkami zamienionymi od wtyczki od malej skrzynki. Ktos kojarzy na przekazniku od pomoy gdzie co ma byc plusy masy ?

[ Dodano: |1 Lip 2018|, 2018 22:17 ]
pytanie pomocnicze od czego jest zółty przekaznik nad schowkiem?? jest zielony niebieski i żółty
 
 
DANEK1403 
BoB



Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jar
Wysłany: |2 Lip 2018|, 2018 02:21   

Żółty jest od klimy bodajże
_________________
Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ...
 
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |2 Lip 2018|, 2018 06:55   

teraz pozostaje mi poszukać co z tą pompą, bo w dwóch wtyczkach kable był ruszane od małej skrzynki, więc albo tutaj gdzieś jest lol bo nic innego mi nie przychodzi do głowy. Skrzynki raczej poskładać źle nie idzie bo jak. O ile dobrze kojarzę wtyczek nie idzie xle wsadzic od malej skrzynki.

[ Dodano: |2 Lip 2018|, 2018 07:57 ]
kable jednak były pojedynczo ruszane od wtyczek więc błedu nie ma, coś gdzieś spartoliłem ja raczej :)
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |2 Lip 2018|, 2018 12:22   

Da sie wtyczki pommylic ;)
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |2 Lip 2018|, 2018 22:44   

Ktos z glowy pamieta mniej wiecej ktora z ktòrą
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |3 Lip 2018|, 2018 15:51   

w małej skrzynce? chyba biała z czarną
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |3 Lip 2018|, 2018 17:27   

skrzynke szybko sobie odchylilem, ale musialem spadac do domu i nie zerknelem któa to wtyczka od przkaznika pompy, no białe czarne taa tylko która muszę miernikiem sprawdzić albo na drugiej wiązce i skrzynce sprawdze co gdzie pasuje zamiennie.

szybko tylko fote zrobiłem i spadałem, dzisiaj moze podjadę


[ Dodano: |3 Lip 2018|, 2018 21:52 ]
Obadalem skrzynke i jak mozna cos zamienic... Jak kazda wtyczka ma prowadzenie w innym miejscu. Nawet na hama nie mozna zamienic

[ Dodano: |3 Lip 2018|, 2018 23:03 ]
posprawdzałem miernikiem jak wygląda przekaźnik umnie gniazdo w skrzynce
Podlaczam kleme masową, przekaźnik załącza się na chwile i pompa działa, pompa działa również jak cofam kluczyk po kręceniu lub gaszeniu.


czerwone to piny na ktorych jest 12v po zapłonie , czarne gdzie jest masa cały czas, srodkowy pusty bo przekaznik tam nic nie ma. Zielony właśnie tam pojawia się MASA jak cofam stacyjkę.

Wtyczki z drugiej wiązki próbowałem powkładać do skrzynki małej drugiej aby gdzieś jedna wtyczka pasowała w 2 gniazda nie udalo mi się...

Jak dukne klemą zeby pompa zagwizdała to auto odpala i chodzi ładnie równo.
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |3 Lip 2018|, 2018 22:35   

MKdwójkowcy też mogą sprawdzić u siebie pinologie, żeby podpowiedzieć.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |3 Lip 2018|, 2018 22:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |4 Lip 2018|, 2018 07:15   

co dołącza masę do sterowania przekaźnika? bo ona jest tylko kilka sekund , pompa jak dobije jakoś rozłącza czy co po drodze można sprawdzić .
Przekaznik jest okej, podmieniony to samo.

te piny jakbym wiedzial że u kogoś tak samo jest to byłoby latwiej
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |4 Lip 2018|, 2018 07:33   

Gt 500 przed 12 sprawdze ci jak to jest w oczatym z tym przekaznikiem w sensie gdzie mam prądy a gdzie masy. A pierdolnik w bagażniku ten udezeniowy co jest na pasie tylnym nie jest przypadkiem uszkodzony albo wycisniety? Jak mozesz podłacz na chwile inny
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |4 Lip 2018|, 2018 08:12   

Jeżeli pompa się załącza to uderzeniowy raczej nie odbity.
EEC steruje przekaźnikiem.
Trochę to wygląda na pozamieniane kabelki w wiązce, a może i brak masy i łapie masę jakąś dziwną drogą.
W zeszłym roku ogarniałem MKII z tematem nie załączającej się pompy, ale winny był przekaźnik, raz wystarczyło polutować płytkę w nim, a potem trzeba było go wymienić, ale objawy chyba były inne, do końca nie łapie tych Twoich ;)
Możesz dla sportu otworzyć przekaźnik(a tak naprawdę sterownik) pompy(ten zielony) i zerknąć na ścieżki przy przekaźnikach wewnątrz.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |4 Lip 2018|, 2018 08:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group