Router/AP do pracy w temp. ~0 st. C |
Autor |
Wiadomość |
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Wrz 2017|, 2017 14:18 Router/AP do pracy w temp. ~0 st. C
|
|
|
Potrzebuję sprzętu, który nie popsuje się w hali przemysłowej, nie koniecznie ogrzewanej.
Może coś polecicie. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Wrz 2017|, 2017 14:51
|
|
|
Jak nie ma gwałtownych skoków temperatury to każdy da radę w takich warunkach. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |1 Wrz 2017|, 2017 16:16
|
|
|
Zwykły d link wisi na domu już 3 lata i nie narzeka |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |1 Wrz 2017|, 2017 20:48
|
|
|
Palbo, ja dzieliłem neta z kolegą z bloku, dałem router jakiś najtańszy edimax na balkon. Zawinąłem w jednorazówkę, zacisnąłem trytytką i tak śmigał 3 lata... Od upałów po trzaskające mrozy. Rekord u nas to było jakoś -18*C i nic mu nie było. |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Wrz 2017|, 2017 20:52
|
|
|
temperatura nie szkodzi - może być -30 i też da radę, najgorsze są gwałtowne skoki temperatury, wtedy się kondensuje para z powietrza, no a elektronika jakoś wody nie lubi. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |2 Wrz 2017|, 2017 10:14
|
|
|
No to spoko, jeśli macie takie doświadczenia to zacznę dobieranie wg. pozostałych wymaganych parametrów
Dzięki za opinie |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |2 Wrz 2017|, 2017 11:20
|
|
|
podałem już swoja propozycje, ale również mam dobre doświadczenia w pracy urządzeń tego typu w niskich temperaturach, najgorsze wg mnie są za wysokie temperatury, niskie w przypadku sprzętu, który cały czas działa nie są problemem. Gorzej jakby urządzenie zostało wyłączone na dłuższa chwile przy bardzo niskiej temperaturze i potem uruchomione. |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
|