Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
STAG 300 PREMIUM lub inne propozycje
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 259 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Maj 2017|, 2017 11:06   

takie spalanie premium ? :D
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Zysio 
LKR 33306



Auto: '05 Volvo V70 2.4 D5 163@190 KM
Pomógł: 40 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 6/21/24
Wysłany: |26 Maj 2017|, 2017 11:09   

Spalanie to raczej kwestia individual-na. ;)
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'05 Volvo V70 2.4 D5 163@190 KM
'03 Yamaha TDM 900
Było:
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
WieSiu 


Auto: Orion MK1, 1985, ASB
Pomógł: 19 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław

Wysłany: |26 Maj 2017|, 2017 20:18   

Takie spalanie cosworthowe, w sumie powinienem być przyzwyczajony :)
_________________
Lancia Phedra 3.0 LPG
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
Orion MK1 1.6 automat
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |28 Maj 2017|, 2017 10:34   

Może teraz troszkę na temat :)
Po rozmowie z panem z Piteca, zastanawiam się co wybrać z propozycji. Z góry mówię, że nie mam doświadczenia z poniższymi reduktorami (miałem tylko kiedyś KME Silver w kosie i nie mam ciekawych doświadczeń - parownik nie dawał rady, a do tego ciekł na kolankach wodnych). Do wyboru mam bodajże poniższe:
http://www.phjacus.pl/R49...-R250-p945.html
http://www.phjacus.pl/R66...ktor-p2428.html
Co wg Waszego doświadczenia wybrać? Ewentualnie jakąś inną odmianę powyższych (np. Gold GT). Obydwa są na fi8, więc tu nie ma tematu. Z góry dziękuję za opinie.
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 259 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |28 Maj 2017|, 2017 10:39   

zwykły Gold - nie, GT może być.
ac-ek 250 - ok
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |28 Maj 2017|, 2017 12:15   

A jak z ich awaryjnością/ trwałością/ termiką? Którego byś wybrał? GT ma spory zapas mocy. Pytanie jak faktycznie z tą wydajnością?
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 259 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |28 Maj 2017|, 2017 13:04   

Faktyczna jest niższa niż deklarowana. GT to gold pozbawiony jego podstawowej wady - mizernego grzania. GT ma to poprawione.
Ac-ek z defaultu grzeje konkretnie.
Do AC nie ma zestawów naprawczych, do GT są. Z kolei AC-ek na taką cenę, że w sumie bez sensu go regenerować. Zanim będzie to potrzebne to zdąży zarobić na siebie kilkukrotnie.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |28 Maj 2017|, 2017 13:28   

Struna, i tym sposobem przekonałeś mnie do AC :D A to dlatego, że ja też nie lubię bawić się w regenerację, skoro w dobrej cenie jest nowy reduktor. Tak robiłem z Magicem - jak się psuł, to kupowałem nowy P&P i w drogę. A czy możesz coś powiedzieć o wtryskach WK03 bodajże z AC? Bo innych (np. Baraccdy) nie chcą zakładać. Twierdzą, że te i gwarancja.
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 259 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |28 Maj 2017|, 2017 13:32   

Dobre wtryski, plusem jest ich rozbieralność, lekki minus - nieco głośne.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Ostrzeżeń:
 1/21/24
Wysłany: |28 Maj 2017|, 2017 13:34   

I pewnie szybkość, bo wszędzie to podkreślają. Głośność akurat nie robi mi różnicy, bo dość dobrze komora jest wyciszona. W Scorpio wtryski Magica chodziły bezgłośnie, w przeciwieństwie do benzynowych (!) o dziwo.
_________________
Jest: Ford S-max MSB 2.5T 20V 220KM
Jest: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Był: Citroen DS3 MSB 1.6L 16V THP 156 KM
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 259 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |28 Maj 2017|, 2017 18:47   

Barracuda zazwyczaj też chodzi ciszej niż benzynowe, za to AC W03 zdecydowanie głośniej.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group