$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Reduktory bezmembranowe
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Reduktory bezmembranowe
Autor Wiadomość
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 20:42   

jaroz napisał/a:
Po prostu adekwatnie do potrzeb rozpatruję


:):
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
Maross 



Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lis 2010
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 20:43   

jaroz, Chcesz mieć superhiper to ci sprzedam piątą generację JTG z kwietnika :D
_________________
Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 21:53   

jaroz, krótka piłka - a czym ten reduktor ( którego de facto nie ma na rynku) wysterujesz?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 22:39   

Ale są inne :) Poza tym właśnie pytam o wszystko, bo chcę znać wszystkie kruczki związane z instalką LPG
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 05:26   

Z innego tematu:

Cytat:
Zależy mi by wynikiem była niekłopotliwa (bezawaryjna) instalacja


A chcesz uparcie montować coś, czego jak Struna pisze, praktycznie nie ma na rynku, nie wiadomo jak jest z trwałością, serwisowanie pod znakiem zapytania.

No konsekwencja jak cholera :):

Zadziwia mnie, że nawet komponentami od LPG swoją zajefajność chcesz udowadniać, nawet LPG musi być individual premium.

Dawno mnie Twoje posty tak nie bawiły, jak dziś o poranku :):
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 07:06   

Zysio, widzę, że za punkt honoru wziąłeś sobie uprzykrzanie mi pobytu na forum. To moja sprawa co zamierzam mieć pod maską, a poza tym właśnie po to pytam o znajomość tych części, żeby nie kupić szajsu.
Nie wiem skąd bierzesz swoje wydumane opinie, ale kieruję się w wyborze, niezawodnością i aktualnością sprzętu. Gdybym miał iść Twoim tokiem, to musiałbym założyć II gen. bo przecie gaziarze znają to na wylot i jest sprawdzone :) Widzisz, jakbyś czytał dokładnie temat instalacji, to posłuchałem Struny i zrezygnowałem z wyboru starego sterownika. Teraz rozkminiam inny komponent. Mam takie prawo i nie czepiaj się.
Zysio napisał/a:
Zadziwia mnie, że nawet komponentami od LPG swoją zajefajność chcesz udowadniać, nawet LPG musi być individual premium.
Nie rozumiem Twojej logiki i ciągłej ironii, ale chyba każdy chce mieć dobre komponenty pod maską, na ile to możliwe. Chyba to jest bardziej logiczne i wskazane w aucie na co dzień, niż wkładanie wielkich hamulców do starego pudła, którym jeździsz wokół komina. No chyba, że chcesz mieć premium heble, dla samego posiadania.
Zysio napisał/a:
Dawno mnie Twoje posty tak nie bawiły, jak dziś o poranku
hmm, a mnie nie bawi fakt, że w KAŻDYM moim temacie szukasz zwady, zaczepki, i piszesz wszystko, tylko nie na temat, robiąc OT, które dosłownie nic nie wnosi w temacie, a moderator nie robi z tym nic. Dziwne. To tak gwoli podsumowania. Bardzo proszę o wstrzymanie się od dalszej niekonstruktywnej krytyki. Pablo, bardzo proszę o uporządkowanie moich tematów, w których Pan Zysio się w taki właśnie sposób udziela, jak i innych wpisów, które nic nie wnoszą w temacie. Z góry dziękuję.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 07:14   

jaroz napisał/a:
Nie wiem skąd bierzesz swoje wydumane opinie, ale kieruję się w wyborze, niezawodnością i aktualnością sprzętu.


to moze zmien troche podejscie,bo to zaklad instalauje i on bierze odpowiedzialnosc, nawet na najlepszym sprzęcie można zepsuć instalacje i zrobić ją awaryjną. Wiec po co te pytania, wal do zakładu najlepszego w swoim miescie i sie nie zastanawiaj. Jakbys sam montował to rozumiem,ze sa te pytania o elementy instalacji,ale pamietaj ze zakład instalujacy może nie chciec instalowac tego co mu każesz (bo tak wyczytałeś na forum),bo to oni biora odpowiedzialnosc i oni sie pod tym podpisuja,a nie forum. A jeszcze dochodza kwestie finansowe,bo pewnie na niektorych częściach wiecej zarabiaja,a niektorych mniej. Te wszystkie tematy sa bez sensu ! Idz do wybranego zakladu,zapytaj na czym Ci to zrobia i wtedy wroc na forum z pytaniem czy moze byc, czy moze jednak korekta jakas drobna wskazana,albo zmiana zakladu. Ty na prawde nie rozumiesz o co tutaj wiekszosc ludzi sie Ciebie czepia.....


jaroz napisał/a:
Gdybym miał iść Twoim tokiem, to musiałbym założyć II gen. bo przecie gaziarze znają to na wylot i jest sprawdzone


ale brednie, jak cos piszesz,to chociaż niech to będzie prawdą. II generacji prawie nikt nie zna dobrze, znaczna część nie wie jak to dobrze ustawić,do tego może i jest bezawaryjne,ale wymaga dość mocnego dbania o układ zapłonowy i generuje spore ryzyko strzałów,a to w nowszych autach niewskazane. A, że wiekszość zakładów nie umie tego ustawic poprawnie,to ryzyko jest jeszcze wieksze
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 07:32   

WieSiu, po części się zgadzam. Natomiast wiem, że jak instalowałem sprzęt w kosie, to jasno była propozycja co proponuje, ale nie było problemu z montażem tego co ja chcę. Jak zainstalujesz prawidłowo, to nie ma bata, a jak się popsuje element z winy producenta, to jest gwarancja, normalnie honorowana.
WieSiu napisał/a:
ale brednie
nie. Przykład II gen. to skrót myślowy, że jeśli coś jest x czasu na rynku, to jest dobrze znane i z zasady niezawodne. Nie pisz tego co oczywiste - o układzie zapłonowym, itd. bo to wiem i przerabiałem. Bez urazy :)
WieSiu napisał/a:
tutaj wiekszosc ludzi sie Ciebie czepia.....
jaka większość? :D Powtarzają się te same osoby, które na palcach jednej ręki policzysz.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Jacek12 



Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 10 Lut 2010
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 07:34   

Jaroz,wiesz że tego nowego reduktora nie ma jeszcze na rynku więc nie można nic napisać o jego pracy,skoro jesteś tak przekonany do bezmembranowych to Struna napisał Ci że te magiki są dobre,ja pozostał bym przy tym.
_________________
Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 08:24   

jaroz napisał/a:
jaka większość? Powtarzają się te same osoby, które na palcach jednej ręki policzysz.


aktywnych userow duzo wiecej niz na palach dwoch rąk nie ma,wiec to jest jednak spora ilosc :P
_________________
Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 08:45   

Jacek12, no nie znalazłem to fakt, ale są inne. Magica już miałem w Scorpio, ale wolałbym coś mocniejszego i nowszego :P
WieSiu, no no :-d
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 09:02   

jaroz napisał/a:
wolałbym coś mocniejszego
magik jest mocny, zwłaszcza w wersji POWER ( vel BIG )
no a jak już tak usilnie bezmembranowe to jest jeszcze NICO - daje radę w dużych silnikach jeepa ( a to straszne pijaki ), 2.5t też opierdzieli.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 09:25   

Struna napisał/a:
magik jest mocny
ale mam traumę, bo już raz mi bąki puszczał :)
Struna napisał/a:
NICO - daje radę w dużych silnikach jeepa ( a to straszne pijaki ), 2.5t też opierdzieli.
no i gitara. Thx.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 11:05   

jaroz napisał/a:
ale mam traumę
wielu miało, ale już od dłuższego czasu jest wersja przebudowana, gdzie miejsce ewentualnego puszczania nie jest już tylko na oringu, tylko mechanicznie zespolone.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group