Czy w pompie oleju 12V6 też jest jakiś zaworek? |
Autor |
Wiadomość |
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 23:59
|
|
|
trzypion napisał/a: | A ja napisałem "W starych koloniach" |
Dobra, kwestia interpretacji wypowiedzi, myślałem, że chodzi o stare kolonie i nowsze silniki. |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 23:59
|
|
|
Cytat: | zapytam tego co chyba regulował i napiszę czego się dowiedziałem |
No wiesz, mój był na hydraulice a mimo to był regulowany.
Jedno drugiego nie wyklucza, bo te z hydrauliką mają śruby regulacyjne. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |14 Maj 2017|, 2017 00:00
|
|
|
A, i jeszcze jedno - te z hydraulika nadal maja śruby na konikach, więc wyglądają tak samo, jak te bez hydrauliki. Niekiedy pomaga dokręcenie śruby regulacyjnej - to wymaga tylko uszczelki pod pokrywę zaworów. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |14 Maj 2017|, 2017 00:00
|
|
|
Struna napisał/a: | Cytat: | zapytam tego co chyba regulował i napiszę czego się dowiedziałem |
No wiesz, mój był na hydraulice a mimo to był regulowany.
Jedno drugiego nie wyklucza, bo te z hydrauliką mają śruby regulacyjne. | No wiem, braciak 2.9 na hydraulice sobie wyregulował i ładnie mu to wyszło |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |14 Maj 2017|, 2017 00:10
|
|
|
Chyba taka regulacja jest opisana na forum, na pewno robia to chlopaki na sf. |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |14 Maj 2017|, 2017 00:20
|
|
|
No to nie jest właściwie regulacja - to jedynie zmiana wzajemnego położenia tłoczka i cylinderka w szklance, która może faktycznie spowodować, że przycięta szklanka się rozrusza. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
flisbudwb
Alter ego - KubusWariat
Auto: Sierra N9C
Dołączył: 19 Sty 2015 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: |14 Maj 2017|, 2017 01:28
|
|
|
pełna hydraulika, ale na chwilę obecną częściej dzwoni, a jak sprawdzić która szklanka? |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |14 Maj 2017|, 2017 01:31
|
|
|
Uchem. Ew. uchem uzbrojonym w stetoskop.
Tylko weź pod uwage, że komplet szklanek na stronę to koszt rzędu 200zł (przynajmniej tyle 2 lata temu płaciłem) , co przy pozostałych kosztach staje się na tyle małą wartością, że nie ma sensu wymieniac jednej, tylko komplet od razu. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Maj 2017|, 2017 13:24
|
|
|
flisbudwb, dobrze by było zmierzyć ciśnienie oleju |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |14 Maj 2017|, 2017 13:47
|
|
|
Struna napisał/a: | flisbudwb, dobrze by było zmierzyć ciśnienie oleju |
To oczywista oczywistość http://ford-scorpio.pl/fo...p=709217#709217 |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |14 Maj 2017|, 2017 23:17
|
|
|
Kruca fuks, Struna, wychodzi na to, że masz rację bo mi się auta pomyliły.
Teraz mamy przedliftowe 2.4 i to w nim śrubami regulator regulował |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Maj 2017|, 2017 00:09
|
|
|
No był taki czas, że sie miało scorpio |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
flisbudwb
Alter ego - KubusWariat
Auto: Sierra N9C
Dołączył: 19 Sty 2015 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: |21 Maj 2017|, 2017 19:02
|
|
|
Jakie cisnienie powinno byc na wolnych a jakie na wyzszych rpm? Dziwne, bo teraz jak cieplo zupelna cisza! |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Maj 2017|, 2017 22:32
|
|
|
pomiar na gorącym oleju ( 80-90 st )
jałowe - co najmniej 1 bar
2000 rpm - nie więcej niż 5 bar |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
flisbudwb
Alter ego - KubusWariat
Auto: Sierra N9C
Dołączył: 19 Sty 2015 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: |26 Sie 2017|, 2017 19:29
|
|
|
od maja problem klepania szklanek nie istnieje, dziwne ale niech mu będzie! |
|
|
|
|
|